Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מקטר

 

אני מבסוט מהחיים ומהמדינה רק רוצה להפוך אותה לטובה יותר , הרבה יותר כדי שלדור הצעיר יהיה פה עתיד , כדי שבנצי, עידן, NITCH , ועוד רבים ישובו, ואחרים יראו בישראל ארץ זבת חלב ודבש ויעשו עליה.

 

יחד איתם יגיעו גם רוזנשטיין, אבוטבול, אברג'יל ו... יוסי פרנקוס. אתה חושב שזה שווה?

ארז רונן

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ביחוד האחרון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
במדינה שבה יש עורך דין לכל אזרח, אין לך את הפריוולגיה להחליט את מי לייצג ואת מי לדחות. מצפון ואידיאולוגיה הם לא כסף עובר לסוחר. בסוף הגוזל והנעלב יצטרכו להתנדב גם עבורך.

 

ארז,

עו"ד לא מעטים בוחרים את מי לייצג ואת מי לדחות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ארז,

עו"ד לא מעטים בוחרים את מי לייצג ואת מי לדחות.

.

 

רק אותם עורכי דין וותיקים, שעשו כבר את המליונים מייצוג קרימינלים, יכולים היום לבחור את מי לייצג ואת מי לא.

ארז רונן

פורסם
וכאן נכנסת השאלה מה אתה מעדיף להיות: ראש לשועלים או זנב לאריות?

 

כמנהג הפוליטיקאים אענה לך, שזו לא השאלה...

ישה ואחרים, כל אחד בדרכו, מנסים ליצור כאן אוטופיה. מבלי משים הם צועדים צעד ענק לקראת אנרכיה.

שופטי בית המשפט הם בני אדם. לעיתים הם טועים. לכן קיימות ערכאות נוספות שמאפשרות ליחיד לערער על החלטת הדרג הנמוך יותר. שוטרים הם בני אדם, לפעמים טועים, לפעמים רעים, לפעמים מתוסכלים ולפעמים צודקים. עבודתם חרא, משכורתם חרא ולפעמים נתקלים בטיפוסים חרא. בתי הכלא מלאים בעבריינים חרא ששוטרים חרא תפסו אותם ושופטים חרא חרצו את גורלם. רוב הציבור, מנסה ללכת בזהירות בין ערמות החרא מבלי למעוד לתוכו וחלק מעדיף לקחת אלות ופטישים ולהכות בחרא בכל הכוח. אממה, אותם בריונים לא קראו בספרי ההדרכה שכשמכים בחרא בכל הכוח הוא ניתז ישר לתוך הפרצוף, כך שהבריון, שכל כוונתו הייתה טובה, הופך להיות גוש חרא בעצמו. סיני זקן שאל אותי פעם, כשאתה נתקל בגוש חרא על המדרכה, האם אתה מזיז אותו עם הנעל?

ארז רונן

פורסם

ארז

 

כפסע בינך ובין כרטיס אדום.

 

קרא את כל הודעותי זה יקח לך קצת זמן :lol:אבל לא תראה פעם אחת שאני חושב שפה גן עדן .

 

תמיד אני אומר יש מקום לשפר וצריך לשפר רק בדרכים דמוקרטיות ולא בפטישי פלסטיק של יום העצמאות.

 

ולצורך השיפור צריך ללכת לבחור וללכת להפגנות ענק כי הן משפיעות , וכל מי שחושב אחרת טועה ובגדול.

 

גם אם חלק ממנהיגי המאבק יש להם כפית של זהב בפה .

 

למה הבובה ביבי פעמיים כבר מיתן את עליית מחיר הדלק בגלל פטישי הפלסטיק או בגלל מחאת הקיץ . וזו דוגמה אחת למה שזז כבר פה בפחות משנה. ועוד היד נטויה

 

שלנו המפגינים ושל המנהיגים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כמנהג הפוליטיקאים אענה לך, שזו לא השאלה...

ישה ואחרים, כל אחד בדרכו, מנסים ליצור כאן אוטופיה. מבלי משים הם צועדים צעד ענק לקראת אנרכיה.

שופטי בית המשפט הם בני אדם. לעיתים הם טועים. לכן קיימות ערכאות נוספות שמאפשרות ליחיד לערער על החלטת הדרג הנמוך יותר. שוטרים הם בני אדם, לפעמים טועים, לפעמים רעים, לפעמים מתוסכלים ולפעמים צודקים. עבודתם חרא, משכורתם חרא ולפעמים נתקלים בטיפוסים חרא. בתי הכלא מלאים בעבריינים חרא ששוטרים חרא תפסו אותם ושופטים חרא חרצו את גורלם. רוב הציבור, מנסה ללכת בזהירות בין ערמות החרא מבלי למעוד לתוכו וחלק מעדיף לקחת אלות ופטישים ולהכות בחרא בכל הכוח. אממה, אותם בריונים לא קראו בספרי ההדרכה שכשמכים בחרא בכל הכוח הוא ניתז ישר לתוך הפרצוף, כך שהבריון, שכל כוונתו הייתה טובה, הופך להיות גוש חרא בעצמו. סיני זקן שאל אותי פעם, כשאתה נתקל בגוש חרא על המדרכה, האם אתה מזיז אותו עם הנעל?

 

אתה צודק בכל מה שרשמת חוץ מ :

שכל כוונתו הייתה טובה - אין לי כוונות טובות , אני חרא כמו כל חרא אחר ,תמיד אמרתי זאת - רק אולי חרא קצת יותר כועס .

 

ואני לא כועס על זה ששוטרים טועים , אני כועס על זה שהם טועים יותר מדי.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

 

בפטישי פלסטיק של יום העצמאות

/QUOTE]

 

חה

- אולי בתקופת היורה .

 

 

למה הבובה ביבי פעמיים כבר מיתן את עליית מחיר הדלק בגלל פטישי הפלסטיק או בגלל מחאת הקיץ . וזו דוגמה אחת למה שזז כבר פה בפחות משנה. ועוד היד נטויה

 

שלנו המפגינים ושל המנהיגים.

 

-לא בגלל מחאת הקיץ הוא לא סופר אותה .הוא פשוט מרגיש את הגילוטינה מתקרבת .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

angrybirds

 

כנראה שלא קורצת מחומר של מנהיגים.

 

הם יש להם משושים שפרפר חתלתול לידם וביבי שומע את תרועת ההפגנות ולא את קול האלות שלך.

 

באלה טיפלו עד היום כוחות הביטחון בהצלחה ובצדק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ואני לא כועס על זה ששוטרים טועים , אני כועס על זה שהם טועים יותר מדי.

 

תתגייס למשטרה. הרבה יותר יעיל מאשר לעלות לירושלים עם פטיש.

ארז רונן

פורסם
ארז

 

כפסע בינך ובין כרטיס אדום.

 

קרא את כל הודעותי זה יקח לך קצת זמן :lol:אבל לא תראה פעם אחת שאני חושב שפה גן עדן .

 

תמיד אני אומר יש מקום לשפר וצריך לשפר רק בדרכים דמוקרטיות ולא בפטישי פלסטיק של יום העצמאות.

 

ולצורך השיפור צריך ללכת לבחור וללכת להפגנות ענק כי הן משפיעות , וכל מי שחושב אחרת טועה ובגדול.

 

גם אם חלק ממנהיגי המאבק יש להם כפית של זהב בפה .

 

למה הבובה ביבי פעמיים כבר מיתן את עליית מחיר הדלק בגלל פטישי הפלסטיק או בגלל מחאת הקיץ . וזו דוגמה אחת למה שזז כבר פה בפחות משנה. ועוד היד נטויה

 

שלנו המפגינים ושל המנהיגים.

ישה, בגלל זה הפרדתי אותך מהאחרים. אתה מנסה לייצר אוטופיה ע"י הפגנות דמוקרטיות וזה בסדר גמור. אחרים מנסים בכוח הזרוע וזה מסוכן. להם תתן את הכרטיס האדום...

ארז רונן

פורסם
angrybirds

 

כנראה שלא קורצת מחומר של מנהיגים.

 

הם יש להם משושים שפרפר חתלתול לידם וביבי שומע את תרועת ההפגנות ולא את קול האלות שלך.

 

באלה טיפלו עד היום כוחות הביטחון בהצלחה ובצדק.

 

"הם יש להם משושים שפרפר חתלתול לידם" -אם שותים לא מתכתבים .

 

התחלתי לכתוב הרבה דברים , בחלקם אני מאמין גם אם הם לא פרקטיים - אנשים לא צריכים מנהיג. אבל , כשחיפשתי קישורים לחומרים על הדמויות שמהם אני שואף השראה . נתקלתי בסירטון הזכיר לי מה באמת מאחד את העם הזה - פחד מכך שישמידו אותנו .

קודם צריך לטפל בהם. אחר כך אפשר לצעוק על טוהר מערכת הבטחון .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .


×
×
  • תוכן חדש...