קרה לי בדיוק אותו הדבר. לי אמרו שאני צריכה קודם לדחות את המשפט ורק אחר כך יתנו לי לצלם את התיק. בקשת הדחייה נשלחה בפקס כפי שהורו לי לעשות במשטרה. ומתי הודיעו לי שהמשפט באמת נדחה? ביום שאחרי שהוא היה אמור להתקיים...לפני זה פשוט לא היה להם זמן לדון בזה. כל ההתנהלות הזו פשוט לא תיאמן. בכל מקרה, התיק בידיי עכשיו.