Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אודה לעזרתכם בעניין קניית ניסאן אלמרה 2004 , בבדיקה במכון התברר שהוחלף מכסה מנוע , מצטט מתוך הדוח : " פגיעה ולחיצת פח חזית וגשר עליון, כולל דופן ימנית בתא מנוע , פגיעה בקצה קורות אורך קדמית.

האם הפגיעה היא ממש רצינית?

שאר הפרמטרים נמצאו תקינים והרכב סה"כ במצב מכני טוב מאוד

אודה לתגובתכם

תודה

פורסם

לרכב יש פגיעת שלדה, קורת אורך היא קורה שממוקמת לאורך המכונית והיא למעשה חלק מהשלדה, אני אישית הייתי מדלג לרכב הבא אבל יש כאלה שיאמרו שאם השאר בסדר והפגיעה תוקנה כראוי והמחיר ירד בהתאם אז זה משתלם, כמו שאמרתי אני אישית הייתי עובר לרכב הבא.

 

שבוע טוב.

פורסם

הפגיעה לא ממש רצינית. היא בעלת משמעות כלכלית ואולי אפילו טיפה מעבר לכך, אבל היא לא ממש רצינית.

 

אם המחיר אטרקטיבי ואתם לא צופים מכירה העתיד הקרוב אפשר לשקול את הרכישה לדעתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי

לדעתי, רק עם הנחה משמעותית במחיר- שווה לקנות. משמעותית זה 30% צפונה.

השוק כל כך מוצף היום והמחירים ברצפה שאין לך למה לטרוח. יש עוד הרבה דגים בים וגם ללא פגיעת שלדה.

אני מקווה שמאחר ויש פגיעה בשלדה, המוכר שילם את עלות הבדיקה.

ושלא תבין לא נכון, אם קנית, כשתרצה למכור גם לך יורידו בסדר גודל כזה.

בסך הכל אלמרה מכונית מעולה עם אמינות מצויינת וסחיבה טובה וזה רכב שנותן תמורה טובה לכל שקל.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כרגע אני חטשב להחזיק את האוטו לכמה שנים טובות מכיוון שקראתי עליו שהוא

רכב אמין אז לא ממש מטריד אותי כרגע באיזה מחיר אמכור

השאלה העיקרית שלי היא אם פגיעה כזאת היא קריטית לתפקוד העתידי

של הרכב, במכון הבדיקה לא ממש נתנו לי תשובה ברורה

פורסם

כל מקרה לגופו ובמיוחד איכות התיקון.

תבדוק את הרכב בנסיעה קצת יותר רצינית, תבדוק משיכות של ההגה(עזוב את ההגא ובדוק אם הרכב מושך ימינה או שמאלה) וכיוון פרונט, משיכות בבלימה (בלימת חירום) ובסיבובים.

סגור חלונות ורדיו ונסה להקשיב לרעשים/קרקושים. בדוק אם נשברו חלונות/שמשות והאם הותקנו מקוריות.

בדוק אם נפתחו כריות אוויר בתאונה והאם הוחלפו או שסתם סגרו את הפלסטיקה בחזרה.

אם הכל נראה לך בסדר, גש למשרד הרישוי וודא שלא היתה הורדה מהכביש ואם כן - שלם בהתאם. גש למוסך מורשה רנו/ניסאן ובדוק את כל הסטוריית הרכב. ורק לאחר מכן תקנה את הרכב. ובמחיר המתאים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...