Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הוא 30 לרכב בלבד אפשרות סטיה קלה ..

חשבתי על אאודי A3 שנתנום 02 הדגם בלי הטורבו, יאריס TS שנתון 02-03 גולף V5 שנתונים דומים..

כמו כן חשבתי על פולו שנתונים קצת יותר מתקדמים אבל חסר לי הטאצ' הספורטיבי.

איך המכוניות הללו בתקציב ? האם יש לי אופציות אחרות ?

חשוב לי שיהיה ידני וזריז אני מעדיף לא לקחת צרפתיות!

פורסם

יכול להיות שלא הסברתי טוב את המונח טאצ ספורטיבי או בכלל מה אני רוצה..

3 דלתות (כאן הגולף לא נחשבת אבל ניחא), מנוע חזק (באופן יחסי לרכב משפחתי ממוצע)

חוץ מזה חשובה לי מאד הנוחות, צריכת דלק שתהיה הגיונית (לא פחות מ1-10 לפחות), בטיחותי ברמה האפשרית ומאובזר (חלק מהנוחות).. חשוב לי מאד שתהיה ידנית..

אני מבקש הרבה יחסית למחיר אני יודע אבל מה בכל זאת אפשר להשיג בתקציב ?

פורסם

לא תקבל 1-10 מהגולף.

A3 כבדה מידי וכל עוד לא אין לה טורבו האצות חזקות לא תקבל ממנה.

יאריס ספורט... 1.4 100 כ"ס, איזה האצה אתה מצפה לקבל ממנה?

אתה דורש הרבה מאוד יחסית לתקציב, או שתרד בשנתונים או שתעלה תקציב או שלחלופין תלך לכיוונים פחות שגרתיים כמו אלפא רומאו למשל...

פורסם

אתה רוצה לומר שהיא יכולה לעמוד ליד מנוע 2.3 ליטר 150/170 כ"ס שגורר אחריו גולף עם לדים?

 

הוא ציין גם נוחות ואבזור.

פורסם

היאריס די נוחה

והמנוע 2300 5 צילינדר מספק 170 כוחות סוס

ועד 160 קמש הם יהיו די קרובות בגלל יחסי כח ומשקל

ואם יש פער הפער הזה קטן ולא שווה לעומת תחזוקה וחלפים של המנוע 2300 שהוא כבר די נדיר ומיושן

ועוד לא דברנו על צריכת דלק

יאריס 1ל14-15 מול 1ל10 במקרה הכי הכי טוב

פורסם

170 רק בשנתונים המאוחרים, הוא התחיל את חיו כ150.

לא העמדתי יאריס מול גולף מעולם אבל בכל זאת אני חושב שהבחור רחוק אלפי מיל ממה שהוא מחפש, בשני הרכבים.

×
×
  • תוכן חדש...