Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תורי הגיע


puntoELX
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך תדע הבדוואים האלה..

אולי הוא השאיר תעודת זהות של מישהו מחמולה יריבה?

בכל מיקרה תעדכן אותנו ,ותספר מה העלתה החקירה.

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם

בכל הסיפור הזה דבר אחד לא ברור לי !!!!!

 

איך התגייסת וכבר חזרת מהבקו"ם ? :o

 

 

 

באתי לבקו"ם עשיתי בדיקות זריקות ראיונות וכו' ביום רביעי, ואמרו לי להתיצב

יום ראשון בבסיס (פלמחים) טירונות עשיתי כבר בחופש הגדול :) (למדתי בטכני חייל האוויר)

 

 

נ.ב. היום לקחו טבעיות אצבעות מאוטו ויעשו השוואה עם הבחור ברשיון שנמצא

אני מקווה שהוא יתפס, דרך אגב את המערכת אני כבר לא יראה בזמן הקרוב

כי היא תשמש כמוצג משפטי עם יעצרו את הגנב :roll: ובישראל כל הפרוצדורה הזאת לוקחת שנים :mad:

2pac

west side

פורסם

אלא שהגנב ייתפס.

 

חוצמזה, גם אם ייתפסו אותו והמשפט ייגמר תוך חצי שע רוב הסיכויים הם שלא תראה את המערכת שלך גם ככה, כי כנראה שהוא לא משתמש בה להנאה אישית אלא מכר אותה כבר למישהו אחר.

 

ד"א, יש ביטוח?

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם

אתה צוחק איתי?!

 

הסיפור הזה נשמע הזוי מכדי להיות אמיתי.

 

הרישיונות נפלו לו באוטו והוא מסתובב חופשי??

 

אם היתי במקומך היתי פונה לאיזה מקומון או עיתון עם הסיפור. אולי אז המשטרה תעשה משהו.

 

 

כוס אמממק... רק בישראל.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...