עכשיו הבעיה היחידה היא שאני מרסס שחקנים ביריות, והם בצרור קצר מורידים אותי....ככה שיוצא שכל 10 פעמים שירו בי, אני מצליח להרוג שחקן אחד...
תמיד תנסה להתכופף לפני שאתה מתחיל לירות, אם אתה יורה בנשק רגיל (קלאצ', M4 וכו') אז תירה בצרורות של 3-4 כדור ותכוון לראש, אם אתה יורה בSMG (הרובים הקטנים יותר שנמצאים תחת תפריט מספר 3) תרגיש חופשי לרסס.