Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"העברת בעלות" על רכב ללא טסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירון הלוואי שאתה צודק מה שלא הבנתי איך שילמת אגרה אחת,זה משרד רישוי מה שהמחשב נותן זה מה יש הם לא יכולים לשנות דברים ברשיון,בכל מקרה לפתוח השרשור הייתי ממליץ להוסיף שורה בזכרון דברים שאם עד תאריך X לא מבוצע העברת בעלות אתה רשאי להוריד את הרכב מהכביש,גם אם לא תעשה את זה אולי זה ילחיץ אותו קצת לבצע טסט ולא להילעם ככה שאתה יודע שיש רכב שרשום על שמך מסתובב בחוץ

 

בנוסף צלם את הת.ז. של הקונה ונסה בכלל לצלם את העסקה כדי שתוכל להוכיח במידה ותצטרך...

 

אני זוכר שאני מכרתי אוטו לפני סיום טסט בזכרון דברים והרכב היה שווה קצת יותר מהטסט והחשש שלי היה שהקונה יקח אותו לפירוק והרכב ישאר על שמי...אז לא ידעתי שיש עוד 3 חודשים נוספים

פורסם

מה שאומר ירון נכון ומדוייק.

אני גם ביצעתי את התהליך הזה.

המוקדניות במוקד טלפוני הן סטודנטיות בעבודה נוספת, הן לא עובדות של משרד הרישוי ולא מכירות את כל הנהלים.

 

רק יש סיכוי טוב שלא יסכימו לוותר על תשלום כל האגרות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...