Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נרכש היום שיאומי רדמי נוט 4 במחיר 820 ש"ח כמחליף לסמסונג נוט 2 שנושם את נשימותיו האחרונות.

 

מקבל אותו מחר ואוכל להביע רשמים.

 

בינתיים מאכזב לגלות שאין לו כיסויים איכותיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

היה לי בדיוק ל48 שעות את הG6 של LG אחרי שהייתי חצי שנה עם G5 (לא כל כך מרוצה).

 

בדקות אלה חוזר חזרה לG5 רק בגלל שהסוללה בG6 לא מציאה כמו שחשבתי ואני מעדיף להסתובב עם 2 סוללות ולהתפשר על המצלמות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
כבר שילמתי על הזמנה מוקדמת, מקווה שמחר נקבל הודעה לבוא לאסוף.

 

אל תצפה להודעה מחר. הגיע משלוח מצומצם מאוד ולא משחררים מכשירים עד שבוע הבא, אפילו שהבטיחו לך שהיום או מחר זה מגיע.

 

בכל מקרה, שאלתי אם מישהו יודע מה יהיה המחיר? פלאפון הוציאו הצעה מאוד מעניינת עם 5 שנות אחריות.

פורסם

ביררתי גם בשבת וגם היום. ההשקה לא תהיה ב 25.4 אלא ב 29.4.

 

לגבי מחיר,במקום אחד אמרו לי 3300 ש"ח (אילת) מקום אחר אמרו פחות מ 3000 ש"ח.

לא זוכר את עצמי "נדלק" על מכשיר סלולרי כמו על S8 (לא משהו שקורה לי הרבה) עיצוב פשוט מושלם.

נחכה עוד כמה ימים.

פורסם
שיחקתי איתו בבאג אבל לא שמתי לב למחיר, באתר מופיעה רק אפשרות לשים מקדמה.

3700 זה אחרי ההורדה של המס או לפני?

 

אחרי

 

ביררתי גם בשבת וגם היום. ההשקה לא תהיה ב 25.4 אלא ב 29.4.

 

לגבי מחיר,במקום אחד אמרו לי 3300 ש"ח (אילת) מקום אחר אמרו פחות מ 3000 ש"ח.

לא זוכר את עצמי "נדלק" על מכשיר סלולרי כמו על S8 (לא משהו שקורה לי הרבה) עיצוב פשוט מושלם.

נחכה עוד כמה ימים.

 

3300 לפני מעמ הגיוני

פחות מ 3000 לא היגוני מיבואן רישמי, רק יבוא מקביל

 

 

בכל מקרה, מעניין אותי בכמה פלאפון מוכרים אותו שהם יכולים לתת 5 שנות אחריות.

פורסם

הפתרון שלהם לא עובד אצל הרבה אנשים, עדיין נשארת אדמומיות בצדדים, למעלה ולמטה.

העדכון של סמסונג אמור לפתור את זה, אין לי מושג איך, אבל אמור.

פורסם

לא קונה עוד מכשיר עם מסך edge. שימו לב שאין מגני מסך מזכוכית שנותנים פתרון אמיתי, שאר המגינים פוגעים באיכות התצוגה ובתחושת הזכוכית.

מעבר לזה, החלפת מסך כרוכה בעלויות הזויות של כ1300 שקל ב7 EDGE, אז ב8 זה חוצה את ה2000 כמעט בוודאות.

 

קחו את זה בחשבון.

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...