Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד לך.

 

חבר רכש את הs6 מאמאזון איטליה שהגיע נעול וקיבל זין בעין.

 

פתח באופן פרטי בארץ תמורת 200₪.

כמה הוא חסך?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

הייתי אתמול באילת,שיחקתי קצת ב S8 ,וואלה מפריע לי מאוד שאין כפתור בית.

 

לאדע איך אחרים קונים בלי דבר חשוב שכזה (בחנות במלון שהייתי אמרו שהיו 140 יח' והכל עף כבר..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
כמה הוא חסך?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

זה הגיע בתגובה לבחור פה שאמר שגם באותו מחיר הוא מעדיף את אמאזון והשירות שלהם מדהים וכו׳.

 

יכול להיות, לנו לא היה מדהים, היה אפילו גרוע. אין עם מי לדבר.

 

רק שתדעו שלכל מטבע יש שני צדדים.

 

אני לא אומר שלא אקנה מאמזון. אבל רק אם ההפרש במחיר יהיה משמעותי לעומת הארץ. כנ״ל לגבי כל אתר מחו״ל.

פורסם

נראה לי שאתה מתבלבל.

 

כשאני בא לממש אחריות, אני פונה ישירות לסקיילקס

שהם היבואנים הרשמיים של סמסונג. הם אלו שנותנים לי שירות - לא KSP.

 

ככה זה היה עם מחשב לנבו שלי, וככה היה עם מחשב של הבן (HPׂ) שנרכש מ KSP

וממש שבועיים לפני סיים האחריות המורחבת שלו (3 שנים) המחשב קרס בלי יכולת לתקן

אותו על ידי מעבדה של HP. לאחר דין ודברים (באופן רגוע) ושבועיים לאחר סיים האחריות - הוחזר

לבן שלי ערך מלא של המחשב. לומר את האמת? די הופתעתי לטובה.

 

ככה שלא מבין למה להפחיד כל הזמן.

פורסם

מבקש המלצה לסלולרי לאשתי בעד 1,000 ש"ח. ישנה אפשרות לקנות בארה"ב מכיוון שקרובים צפוים להגיע עוד חודש.

כרגע היא עם moto g דור ראשון שהחזיק מעמד 3 שנים, אבל מראה סימני גסיסה בזמן האחרון.

מבקש להימנע ממשירים סיניים. גודל מסך של עד "5.2. שימושים עיקריים: מהנשמע, גלישה קלה, מיילים וצילום. רצוי שתהיה מצלמה ראויה+. רצוי נפח אחסון של לפחות 32gb.

האם יש המלצות עדיפות מהmoto g5?

 

חג שמח.

פורסם

בתקציב שלך G5, אם כי הוא מעט גדול מהגדרותיך ("5.5))

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כתבת שאתה רוצה עד "5.2 - המוטו G מדור 2 הוא "5.5.

אין לי ניסיון עם G5, אבל יש בבית 3 G4 (ועוד שניים במשפחה - אצת אמי ואצל אחיין) - סה"כ עושים את העבודה היטב.

לגבי סיניים - די מוזר, לי יש Mi4c ואני מתלונן על כמה מוזרויות שלו, לבן שלי יש מכשיר דומה (אולי גרסה מעט יותר חדשה, אם כי הממשק בשניהם שודרג ל- MIUI 8.2) - ואין לו שום תלונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז גם לי הלך לוח האם בנקסוס 5X, הגיע הזמן לחפש מכשיר חדש. אשמח להצעות ועזרה. דרישות ושימושים עיקריים:

 

1. תקציב - עד ~1500 ש"ח

2. שימושים - לא משחק משחקים. בעיקר גלישה, פייסבוק, הודעות, יוטיוב, ווייז

3. מעדיף אנדרואיד נקי ועדכונים ישירות מגוגל

4. הזמנה מאמזון באה בחשבון

 

משיטוט קטן כאן בהודעות שמתי לב ל MOTO G5, האם הוא אכן מומלץ?

בדקתי את הפיקסל, מאוווווד יקר, לא מעוניין להוציא 3000+ ש"ח על מכשיר סלולרי

יש המלצות?

 

תודה רבה.

 

פורסם

בהמשך להודעה הקודמת, שמתי גם עין על ה Xiaomi Mi 5s. לפחות לפי השוואת חומרה אחד לאחד, השיאומי עדיף על המוטו. מבין שניהם, יש למישהו המלצה? המלצות נוספות חוץ משני המכשירים הללו? אשמח גם ללינקים לקניה אם למישהו יש.

תודה.

 

פורסם

השיומי עדיף מבחינת החומרה (VFM), אבל מערכת ההפעלה שלו היא סינית טיפוסית, לטוב ולרע. כמוכן אין עדכוני מערכת אלרק עדכוני ממשק.

 

הפיקסל יקר ורק השבוע הוכרז כי יאבד תמיכה בעדכונים מוקדם מהצפוי.

 

המוטו נהנה מאנדרואיד כמעט נקי, מניסיוני גם מעדכוני מערכת בקצב סביר מאד, אבל מבחינת יחס מחיר לחומרה נופל מהסיניים הקלאסיים. שים לב ש-G5 זו משפחה עם מספר דגמים שונים זה מזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה sperial על התשובות. בסופו של דבר החלטתי ללכת על ה nexus 6p, יד שניה. מישהו מוכר או מכיר מישהו שמוכר נקסוס יד שניה במצב טוב באזור המרכז?

 

פורסם

ממתי לפיקסל לא יהיו עידכונים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...