Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1. למה לקנות מחברות הסלולאר ? יש חנויות פרטיות ואפשר גם להזמין מחול

2. למה לקנות SMSNG GALAXY? יש פלאפונים כל כך הרבה יותר טובים נוחים ומשתלמים..

פורסם

כי עוד שנה יוצא S9 שיהיה מרשים עוד יותר ומן הסתם ירצו אותו ולא S8 משנה שעברה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני שוקל לבטל את ההזמנה המוקדמת ששילמתי עליה, ולקנות בכלל אייפון 7+, אני מתלבט כבר יומיים.

מצד אחד ה7+ מכשיר מעולה, מהיר ואמין.

מצד שני ה8+ מכשיר מדהים, מהיר אבל עם המסך האדמדם.

תמיד הייתי בנאדם של אנדרואיד, אבל לאחרונה בא לי על מכשיר שעובד נטו בלי צרות למינהם.

פורסם

אולי כבר עדיף לחכות 5 חודשים להצגת אייפון 8 אם אתה כבר חושב על אייפון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ציטוט מכתבה שפורסמה היום "

גלקסי S8 עומד על 3,299 שקלים וגלקסי S8 פלוס יימכר בסכום של 3,699 שקלים. המחיר המומלץ לצרכן אינו המחיר הסופי בכל הרשתות וצפויים פערים של כמה עשרות שקלים בין החנויות השונות."



 

קישור לכתבה

http://tech.walla.co.il/item/3059416

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
לא עדיף לחכות חצי שנה-שנה שירדו המחירים?

למה לשלם 3000 על מכשיר חדש?

 

^^ מה שהוא כתב.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חשוב להבהיר שלא כולם מחליפים פלאפון כל שנה. אצלי למשל

הפלאפון מתקרב ל 4 שנים, אפילו יותר. כנ"ל בני. (מחזיק את אותו מכשיר פלאפון, כמה שנים טובות)

 

כך שזה לא משנה לי שעוד שנה ייצא 9. פלאפון כמו S8 יחזיק אצלי לפחות 3 שנים. (מינימום)

אני לא רץ להחליף.

 

מבחינתי גם אייפון 7 יכול להתאים לכמה שנים קדימה. (במיוחד שמחירו עומד לצנוח מעט)

 

אם מחירו של S8 יהיה פחות מ 3000 ש"ח כפי שנאמר לי -אקנה אותו בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

1. הבדל של כמה עשרות שקלים זה לא הבדל משמעותי בשביל לקנות בחנות שהיא לא היבואן הרשמי

אם במקום 3700 יעלה 3620 זה לא באמת משמעותי.

2. ביבוא מקביל הבנתי שה S8+ יכול לעלות 2900 שח

 

העניין הוא שסמסונג נותנת חבילת אביזרים שווה: תחנת עגינה, כרטיס 128, מגן אחורי ומגן זכוכית

אלה אביזרים שכל אחד ממילא הולך וקונה ועולים קרוב ל 500 שח אם לא יותר

אז המחיר כבר לא יוצא כזה יקר.

 

חוץ מזה, את הטלפון הנוכחי אני מוכר ב 1400 שח. אם אחכה עוד שנה המחיר שלו בטח יהיה שווה 400.

פורסם

לכל המעוניינים, ממליץ ליקנות את הקייס שהיא מישתמשת בו, גם לדעתי הרבה יותר טוב והגיוני + שמתי לב שהדגם הגדול לדעתי באמת עדיף מבחינת הפרופורציות והמידות כי ב8 הקימורים בצידי המסך משאירים שטח שטוח צר מאוד ולא נוח לשימוש, לכן עדיף את הדגם המגודל- במיוחד שהוא עדיין צר מאייפון 7 פלוס!

[video=youtube;y_1LJGpRy-o]

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

האמת שאני בדיוק חושב על שדרוג מה- G3 שלי, אני מתלבט קשות בינו לבין ה G6 שכן ה- S8 נראה טוב יותר בכל הפרמטרים. אבל, המסך.. אוי המסך! 2000 ש"ח במקרה של שבר חלילה זה סכום פשוט מטורף.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם
האמת שאני בדיוק חושב על שדרוג מה- G3 שלי, אני מתלבט קשות בינו לבין ה G6 שכן ה- S8 נראה טוב יותר בכל הפרמטרים. אבל, המסך.. אוי המסך! 2000 ש"ח במקרה של שבר חלילה זה סכום פשוט מטורף.

 

עושים ביטוח ב 400 שח לשנה

ואם קורה משהו תשלם פחות

פורסם

ב KSP וכאלה זה אחרי הורדה,ייתכן ששאר הרשתות\חנויות עדיין לא הורידו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
קניתי מאמזון גרמניה סמסונג S7 בנוסף לסים אירופי עם 300 דקות. הבנתי שכדי לפתוח את הנעילה האזורית אני צריך לבצע 5 דקות שיחה בסים.

השאלה לאן? למספר כלשהו? גם ישראלי?

תאקטב את הסים, לאחר מכן תתקשר 1155, אורך השיחה אמור להיות מעל 5 דקות.

תעשה 8 ליתר ביטחון.

תתחדש.

 

ד''א,

האם מישהו יודע את האימייל של סאמסונג איטליה, אני גם צריך לפתוח נעילה אזורית.

ניסיתי ליצור קשר דרך האתר, היה מסובך מאוד ולא בטוח שההודעה שלי הגיע למקום הנכון.

עבר יום ללא מענה.

.

פורסם

אקטבתי את הסים ולא הצלחתי להתקשר לשום מקום. תמיד הייתה לי איזה הודעה בגרמנית משהו עם prepaid. לא ניסיתי 1155.

בכל מקרה הסתדרתי, שילמתי 15$ ואקטבתי דרך fastgsm

×
×
  • תוכן חדש...