Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף 2018 או משהו כזה.

 

אחרי זה יקבל תמיכת מפתחי צד שלישי עד תקופת ההתיישבות הראשונה על מאדים, בערך, כמו כל הנקסוסים לפניו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אוקטובר 2018 לעדכוני מערכת (זה פחות משנה וחצי) ואוקטובר 2019 לעדכוני אבטחה.

http://www.droid-life.com/2017/04/27/google-pixel-nexus-death-dates/

 

לא רחוק, אם מביאים בחשבון שמדובר במכשיר שאינו זול, וממותג כ-google.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה רבה sperial על התשובות. בסופו של דבר החלטתי ללכת על ה nexus 6p, יד שניה. מישהו מוכר או מכיר מישהו שמוכר נקסוס יד שניה במצב טוב באזור המרכז?

 

למה לא oneplus 3t אם אפשר לשאול?

פורסם

מממ.... אתה צודק, למה לא באמת oneplus 3T?

בדקתי והוא נראה מעולה, חומרה חזקה, איכות בניה טובה, אנדרואיד כמעט נקי, חיבור USB TYPE C, מחיר סבבה.

אבדוק זאת, תודה רבה!

 

פורסם

http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_590398.html?wid=11&lkid=10696142

 

מה אתם אומרים על הטלפון הנ"ל?

כרגע יש קופון שמוריד את המחיר בעוד 10 דולר.

 

כיום אני עם s4 מיני שאני מבסוט עליו חוץ מהעובדה שהוא כבר איטי עקב גילו המופלג.

רוצה להשאר עם מכשיר שקרוב כמה שיותר במימדים לטלפון הנוכחי.

אין דרישות לחומרה מיוחדת, משתמש בעיקר במנשמע ואינטרנט. בנוסף כיום פשוט לא מייצרים טלפונים עם מסכים קטנים וחומרה חזקה ולכן אין ברירה להתפשר.

תקציב? כמה שפחות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כיום פשוט לא מייצרים טלפונים עם מסכים קטנים וחומרה חזקה ולכן אין ברירה להתפשר.

 

אייפון 7 4.7? פיקסל 5.0? כל סוני z compact אי פעם?

לא חסר קטנים וחזקים.

 

לעניין ה homtom - הוא עולה ₪200 אז הציפיות צריכות להיות בהתאם.

לא הייתי מקווה לשיפור בחוויות משתמש ממכשיר כזה.

תעשה איפוס למכשיר שלך ותוכל למשוך איתו עוד כמה זמן בלי בעיה.

או שתקנה את החוםטום הזה ומקסימום אפשר יהיה לזרוק לפח אם הוא לא ירשים יותר מדי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_590398.html?wid=11&lkid=10696142

 

מה אתם אומרים על הטלפון הנ"ל?

כרגע יש קופון שמוריד את המחיר בעוד 10 דולר.

 

כיום אני עם s4 מיני שאני מבסוט עליו חוץ מהעובדה שהוא כבר איטי עקב גילו המופלג.

רוצה להשאר עם מכשיר שקרוב כמה שיותר במימדים לטלפון הנוכחי.

אין דרישות לחומרה מיוחדת, משתמש בעיקר במנשמע ואינטרנט. בנוסף כיום פשוט לא מייצרים טלפונים עם מסכים קטנים וחומרה חזקה ולכן אין ברירה להתפשר.

תקציב? כמה שפחות.

 

יצא לי להתעסק עם אותו טלפון רק עם 1 גיגה ראם.

עיקר הבעיה בטלפונים האלה זה הבקרת האיכות הלא קיימת בערך. אל תצפה שהוא יחזיק לך מעמד כמו הגלקסי 4 מיני, בוא נגיד ככה.

 

מלבד זה, אם אתה מוכן לסבול באגים מדי פעם, ספיקר תחת, ומצלמה איומה, אז זה יכולה להיות אופציה סבירה.

אני בכול אופן הייתי מציע לך לקנות משהו קצת רציני יותר כמו

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_625025.html?wid=4

פורסם
מתלבט קשות בין G6 ל S8, מה אומרים?

 

גם אני

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
מתלבט קשות בין G6 ל S8, מה אומרים?

 

יש לי חבר מכור ל LG

 

אחרי הבעיות של ה4,וגם בעיות ב5 (GPS ועוד משו),קנה גם את ה6,אבל אפילו הוא בעצמו אומר שבטח גם בזה עוד מעט יצוצו תקלות :p

 

לגבי הSGS8 - היו כתבות שכבר יש לו בעיות - מסך אדמדם לעיתים,מכשיר מאתחל את עצמו,הגדרות (!?) נמחקות ויש צורך להגדיר מחדש..

 

לדעתי לך על הSGS7,אבל רגיל לא אדג' כי זה נטו גימיק מיותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לאחר נבירה בלא מעט אתרים החלטתי להתמקד על הנ"ל בדגש על אמינות לאורך זמן,נוחות תפעול וביצועים טובים.

עד עכשיו השתמשתי ב-LG3 והייתי מרוצה עד שהתחילו הבעיות והוא מסר את נשמתו בטרם עת.

אני מודע לפער המחירים ביחס לסיני (סדר גודל של 600 ש"ח) ורציתי לדעת האם יש הצדקה לכך ומה עדיף בין שני הסמסונגים?

 

 

 

תודה.

turboy

פורסם

לא מכיר את הC7.

 

כן מכיר את השיומי, ממליץ מאוד!! אם אתה מחפש נוחות, מהירות ובטריה מעולה זה השיומי.

 

לצורך העניין יש לי G5 (אל ג'י, מכשיר 3000 שקל) ומכשיר עבודה שיומי נוט 3 (מכשיר שעלה 1000 שקל) הLG מחליף בטריות כל היום ואני בקושי משתמש בו. השיומי עובד עם 5 שעות WAZE ביום חלש, בלוטוס, הזמנות התעסקות, מגיע הביתה עם 50% בטריה.

 

מבחינת ביצועים הG5 על הפנים, נתקע הרבה. הנוט עדיין לא נתקע פעם אחת מאז שיש לי אותו כמה חודשים טובים.

 

קיצור ממליץ על השיומי, תקרא ביקורות בGSMArena

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...