Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Moto x הכי חזק

BeBest,

יותר מדויק, moto x force.

יתרונות - מסך לא שביר, סוללה ענקית, מצלמה טובה, אנדרואיד כמעט נקי. חסרונות - מכשיר מ 2015, אין חיישן טביעות אצבע .

נמכר בחול ב 300-400 דולרים, תלוי במדינה. לא יודע אם שולחים אותו עכשיו מאמאזון לארץ.

היתה תקופה שמכרו ב go mobile (שם קניתי לעצמי ), עכשיו אני כבר לא רואה באתר שלהם את המכשיר.

בארצות הברית המכשיר נקרא droid turbo2, ויש מלא סרטונים על ניסיונות כושלים לשבור את המכשיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
מתלבט בין גלאקסי A7 לגלאקסי S7,פער מחירים בין השניים עומד כרגע על 300 שקל.

קצת מתבאס על מסך בגודל 5.1 אינץ' ביחס ל-5.5 אינץ' שהיו לי ב-LG3.

עברתי על המפרט של ה-A7 והוא נראה לי בסדר וגם המסך תואם למידות שהתרגלתי אליהן.

את ה-S7 אדג' החלטתי לפסול.

מה היתרונות של ה-S7 על פני ה-A7?

 

 

 

תודה.

 

 

קניתי אתמול A7 ואני מאוד מאוכזב מהמכשיר,ומרגיש שהלכתי שני צעדים אחורה ביחס ל-LG3 הישן שהיה לי.

הרזולוציית מסך מזעזעת,אין התרעת נורה על הודעות,איכות שמע בינונית-מינוס בגדול זה רחוק לחלוטין ממה שציפיתי לו אחרי שקראתי ביקורות בכל מיני אתרים.

מכיוון שלא בא לי להיתקע שנתיים עם מכשיר עם איכות תמונה מחרידה רציתי לדעת האם יש מה לעשות במצבים כאלה?

אין לי בעיה לשדרג העיקר להעיף את המכשיר המזעזע הזה.

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם
אכן אתה צודק, במשלוח הראשון מסין- שלחו עם חיישן מצלמה של סוני IMX258 ועדשה של Ofilm.

כרגע כל מכשיר מחול נשלח עם חיישן של סמסונג Ofilm s5k3l8 שזהה לאיכות בxiaomi redmi 4 prime.

מה שכן החיישן של סמסונג מראה תמונות חדות יותר ביום לעומת החיישן של סוני, אבל בלילה הסוני לוקח בגדול. (באסה), מעניין מה יגיע לי?? קניתי ב28/4 את הרדמי נוט 4X.

 

בקשר לשדרוג מRDMN3P- לRDMN4X, לא חושב שזה כזה שדרוג, מילא אם ב4X היו שמים סנאפדרגון 652 אז היה שווה. אבל מסנאפדרגון 650 לעבור ל625, אתה לא משתדרג.

לכן חפש אלטרנטיבה אחרת.

תעלה ברמה של שיאומי תיקח את המכשירי דגל שלהם.

חיישן סמסונג :-(, איזון לובן זוועה בצילום בערב בתאורת סלון.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בעיקר מצלמה.

אולי גם יהיה במאית שניה מהיר יותר אם זה מעניין.

מצד שני ל-A7 יש סוללה טובה בהרבה.

 

הייתי צריך לקחת את ה-S7 עשיתי טעות.

turboy

פורסם

מישהו יכול לשפוך קצת אור על הוואוי P10? מישהו קנה?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
BeBest,

יותר מדויק, moto x force.

יתרונות - מסך לא שביר, סוללה ענקית, מצלמה טובה, אנדרואיד כמעט נקי. חסרונות - מכשיר מ 2015, אין חיישן טביעות אצבע .

נמכר בחול ב 300-400 דולרים, תלוי במדינה. לא יודע אם שולחים אותו עכשיו מאמאזון לארץ.

היתה תקופה שמכרו ב go mobile (שם קניתי לעצמי ), עכשיו אני כבר לא רואה באתר שלהם את המכשיר.

בארצות הברית המכשיר נקרא droid turbo2, ויש מלא סרטונים על ניסיונות כושלים לשבור את המכשיר.

 

מעולה! תודה רבה.

פורסם
קניתי אתמול A7 ואני מאוד מאוכזב מהמכשיר,ומרגיש שהלכתי שני צעדים אחורה ביחס ל-LG3 הישן שהיה לי.

הרזולוציית מסך מזעזעת,אין התרעת נורה על הודעות,איכות שמע בינונית-מינוס בגדול זה רחוק לחלוטין ממה שציפיתי לו אחרי שקראתי ביקורות בכל מיני אתרים.

מכיוון שלא בא לי להיתקע שנתיים עם מכשיר עם איכות תמונה מחרידה רציתי לדעת האם יש מה לעשות במצבים כאלה?

אין לי בעיה לשדרג העיקר להעיף את המכשיר המזעזע הזה.

 

האממ 385 פיקסלים לאינץ זה אמנם רחוק מה-540 שהיה לך ב-LG , אבל זה לא מזעזע. לי היה גלקסי 5 עם צפיפות של 430 והתקשתי מאוד לראות הבדלים בינו לבין הצפיפות של ה-LG. אתה בטוח שאתה לא סתם מגזים?

 

וכן, העבודה שאין נורית התראות זה מעצבן מאוד, ומראה רק את רמת הביקורות למכשירים, כשהם מפספסים משהו כזה.

פורסם
עידכון:

מיתברר שאי אפשר לדעת איזה מצלמה מקבלים ב4X, או סוני החדש והמשופר או סמסונג שפחות טוב:

http://en.miui.com/thread-519415-7-1.html

אשמח לדעת איזה חיישן קיבלתם למי שקנה בארץ את ה4X.

 

קניתי אתמול את המכשיר לאשתי.

אחריות 5 שנים (לא שמתי לב מי היבואן)

כיצד אוכל לדעת איזה מצלמה מותקנת במכשיר?

פורסם

כנס לאודות המכשר ולחץ מס' פעמים על הKERNEL ואז בתפריט שיפתח לך על האפשרות הראשונה ותיראה אם יש לך מצלמה אחרוית בשם IMXXXX או סמסונג כמו בדיון שאליו קישרתי.

בקיצור אם אתה מצלם בערב בתאורת חדש עם פלש תקבל תמונה בגוון ירקרק :-).

http://en.miui.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=519415&pid=10187859

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ירוק זה טוב, זה גם הצבע של הדולר וגם של עשבים ירוקים :)

 

לא באמת אכפת לי (או לה, במקרה הנ"ל) סתם מעניין לצורך עדכון בפוסט, אשתדל לזכור לבדוק זאת בערב.

 

בשביל 800 ומשהו שקל שהוא עלה, אם האישה לא תיהיה מבסוטה אז מקסימום נחליף לה בחזרה לסמסונג (ה S7 עולה 1500 שקל אחרי מיסים דרך אמזון איטליה)

 

תודה

פורסם

כמובן בשביל המחיר אני לא מיתלונן, אחלה מכשיר עם סוללה ענקית ומסך מצויין.

אגב לגבי S7- יש לינק?

לאחי אייפון 6 128GB ולפני כחודש נפל והמסך ניסדק בקצה הפינה התחתונה(המסך עובד כרגיל) , כעת אני ממליץ לו לימכור ביד2 וליקנות S7 כי המחיר הוא כ1600 בגומובייל לאחר קיזוז מע"מ (עצמאי).

כני אני יודע שזה פחות טוב מ3T אבל עדיף לו מכשיר בינאלומי עם מערכת הפעלה כמו של סמסונג/אפל ולא לשחק עם רומים סיניים.

רק הוא לא יודע אם יצליח לעבור מאייפון :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
האממ 385 פיקסלים לאינץ זה אמנם רחוק מה-540 שהיה לך ב-LG , אבל זה לא מזעזע. לי היה גלקסי 5 עם צפיפות של 430 והתקשתי מאוד לראות הבדלים בינו לבין הצפיפות של ה-LG. אתה בטוח שאתה לא סתם מגזים?

 

וכן, העבודה שאין נורית התראות זה מעצבן מאוד, ומראה רק את רמת הביקורות למכשירים, כשהם מפספסים משהו כזה.

 

חזרתי לחנות וביקשתי לשדרג את המכשיר המאכזב הזה (אגב בזמן הזה שמתי לב שגם איכות השמע גרועה וזה לא רק הבעיה של איכות תמונה ירודה ושאין נורית התרעות)

 

אז הם הציעו לי כמה אפשרויות שידרוג:

1. סמסונג S7 בתוספת של 600 שקל.

2. סמסונג S7 אדג' תוספת של 1100 שקל (שכבר נפסל מבחינתי)

3. LG V10 תוספת של 600 שקל.

4. LG V20 תוספת של 1350 שקל.

 

 

חושב כרגע ללכת על S7 ולהתרגל למסך קטן יותר וכנראה לא להתפשר על איכות צפייה אבל עדיין להתפשר על שמע ועוד כמה דברים מעצבנים או ללכת על V20 שאני יודע שאני בטוח אוהב אותו ובכל מה שקשור לתמונה ושמע אני בטוח שהוא מעולה כמו ה-LG הישן שהיה לי. אני יודע של-LG נהיה שם של "צרפתייה" ושכולם ממליצים להימנע ממנו ובכל זאת אני רוצה לדעת האם היו בעיות אמינות עם ה-V20 עד עכשיו?

מישהו מכיר אותו?

 

*בכל אופן אחרי כמעט 3 שנים עם QHD ל-FHD אני לא חוזר.

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם

אאל"ט תביעת הענק שהוגשה נגד LG בנושה כללה כם את סידרת הV, בקיצור הכל עד לG6 שכולם מקווים שתיהיה טובה יותר :-).

 

אגב לגבי הREDMI NOTE 4X- שיחקתי איתו קצת והייתי מאוכזב מתוצאות המצלמה אבל כעת מיתברר ששימוש במצב HDR עושה ניסים וניפלאות והתמונות יוצאות צבעוניות וממש יפות, ממליץ לבעלי המכשיר להפעיל את הHDR ולדווח מה דעתם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...