Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור לי הבקשה של 7.9, אתה חייב טאבלט במימדים זהים לאייפד מיני כלומר יחס מסך דומה או שמוגבל עד רוחב מסויים ואז גם טאבלטים ביחס מסך שונה מתאימים?

ולגבי הסינים- ציינת שעוד כמה חדשים אתה מחליף את הרכב אז האם אתה בטוח רוצה להיכנס להגרלה של דואר ישראל? אולי תקבל רק עוד חודשיים שלושה את המכשיר והאם גם אז הוא יהיה רלוונטי?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
החסרון היחיד הוא שקע Micro USB ולא Type C.

 

בתור לא מעודכן בעולם הדיגיטל - Enlighten me

 

מה החסרון בדיוק? שזה לא נפוץ כמו סתם כבל\מטען USB רגיל שיש בכל חור?

ציוד יקר יחסית?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

גם לדעתי הTYPE C לא ממש יתרון, כמעט ולא תימצא בסביבה כבלים של TYPE C במיקרה צרה, להבדיל ממיקרו שכל אחד יכול להשאיל לך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לגבי הtype c , למיטב הבנתי המוגבלת בתחום, אפשר לשים מתאם.

לגבי המכשיר והרכב, גם ברכב הבא לא אתקין דאבל דין. אני נוהג בטנדרון בגרסת ליסינג. רמת גימור נחותה ללא דאבל דין.

לגבי הגודל, המימדים החיצוניים צריכים להיות כמו האייפד. המסך לא קריטי.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
בתור לא מעודכן בעולם הדיגיטל - Enlighten me

 

מה החסרון בדיוק? שזה לא נפוץ כמו סתם כבל\מטען USB רגיל שיש בכל חור?

ציוד יקר יחסית?

הרבה יותר נוח לשימוש יומיומי.

זה נשמע כמו הבדל ממש קטן, אבל עבורי לחזור למכשיר עם השקע הישן היה די מבאס. זה פשוט עובד.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הגעתי למסקנה שה-Mi4c אבוד* - ככל הנראה במהלך אחד מעדכוני התוכנה - שהותקן אוטומטית - הוא חזר לרום הסיני המקורי (ורום המשווק של Gear Best הפסיק לתפקד) - ובעקבות זאת אבדו Google Play Services ו-Google Store.

 

* - יתכן שאפשר לבקש משיומי שחרור ה-bootloader הנעול - ולא מובטח שהם ישחררו אותו - ואז יש תהליך מורכב של flashing.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הגעתי למסקנה שה-Mi4c אבוד* - ככל הנראה במהלך אחד מעדכוני התוכנה - שהותקן אוטומטית - הוא חזר לרום הסיני המקורי (ורום המשווק של Gear Best הפסיק לתפקד) - ובעקבות זאת אבדו Google Play Services ו-Google Store.

 

* - יתכן שאפשר לבקש משיומי שחרור ה-bootloader הנעול - ולא מובטח שהם ישחררו אותו - ואז יש תהליך מורכב של flashing.

דרך הmiflash אתה יכול לצרוב גרסא גלובלית רשמית יציבה בלי שום בעיה עם זה שהבוטלאודר נעול

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ואיזה רום אני מתקין? מהיכן יורד?

 

הערה: הפוסט שלי נועד להזהיר את המתלהבים מהמכישרים הסיניים. גם אני התלהבתי מהשיומי עד התקלה. כנראה שיש משמעות למקור ממנו רוכשים את המכשיר, לבן שלי, שהמכשיר שלו נרכש מעליקאספרס, אין הבעיות שיש לי.

 

עוד שאלה - כאשר אני מתקין את התוכנה על המחשב אני מקבל התראת אבטחה. האם יש לצורך להתיחס אליה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ואיזה רום אני מתקין? מהיכן יורד?

 

הערה: הפוסט שלי נועד להזהיר את המתלהבים מהמכישרים הסיניים. גם אני התלהבתי מהשיומי עד התקלה. כנראה שיש משמעות למקור ממנו רוכשים את המכשיר, לבן שלי, שהמכשיר שלו נרכש מעליקאספרס, אין הבעיות שיש לי.

 

עוד שאלה - כאשר אני מתקין את התוכנה על המחשב אני מקבל התראת אבטחה. האם יש לצורך להתיחס אליה?

http://miil.co.il/מדריכים/miflash/

 

תוריד את הגרסא הגלובלית יציבה.

וזה בסדר אם הורדת את הmiflash מהאתר של שיואמי לא צריך להוריד שוב מהלינק שנתתי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לאחר 3 שנים בחברתו של סמסונג גלקסי S5 (אחרי 2 אייפונים ברצף) אפשר להגיד שהרכש הבא בהחלט יהיה אנדרואיד, רק נשאר להחליט איזה.

הs5 עשה ועושה עבודתו נאמנה, אבל אחרי 3 שנים הגיע הזמן להתחדש, הדרישות הם לא של משתמש קצה, ולכן שקלתי את סדרת הA של גלקסי החדשה, אני מודע לעובדה שהם נחותים בהשוואה למכשיר הדגל s8 אבל השאלה איך הם בהשוואה לs5? האם מדובר בשנמוך או שדרוג?

מבחינת מעבד, מהירות עבודה ותגובה, האם ארגיש שיפור? סוללה? (חשוב, הבנתי שבחדשים אי אפשר להחליף סוללה)

הטלפון עובד נון סטופ, וואטספ\פייסבוק\שיחות\הודעות/מצלמה/מייל (סוכן מכירות) וכיום הs5 מתקשה לעמוד בקצב, זמן התגובה והמעבר בין אפליקציות איטיייי על סף ייאוש, הרבה פעמים קופצת הודעת עומס בסגנון "האפליקציה הפסיקה להגיב, האם להמתין או לסגור"

 

הs5 לא ניצל אצלי 95 אחוז מהפיצ'רים שלו (חיישני תנועה ודופק, טביעת אצבע, מצלמה קדמית ועוד)

אפשר לוותר על חיישנים מיותרים ולהתמקד בטלפון "שיהיה טלפון"

אם תהיה עמידות במים זה יהיה בונוס אבל יכול לחיות גם בלעדיו.

 

מה האופציות העומדות בפניי? האם A5 יספיק? או A7? ׁ(לא הצלחתי להבין איפה ההבדל)

האם יש משהו אחר שאפשר לשקול?

עריכה אחרונה על ידי dj_dani
פורסם

לאחר 3 שנים בחברתו של סמסונג גלקסי S5 (אחרי 2 אייפונים ברצף) אפשר להגיד שהרכש הבא בהחלט יהיה אנדרואיד, רק נשאר להחליט איזה.

הs5 עשה ועושה עבודתו נאמנה, אבל אחרי 3 שנים הגיע הזמן להתחדש, הדרישות הם לא של משתמש קצה, ולכן שקלתי את סדרת הA של גלקסי החדשה, אני מודע לעובדה שהם נחותים בהשוואה למכשיר הדגל s8 אבל השאלה איך הם בהשוואה לs5? האם מדובר בשנמוך או שדרוג?

מבחינת מעבד, מהירות עבודה ותגובה, האם ארגיש שיפור? סוללה? (חשוב, הבנתי שבחדשים אי אפשר להחליף סוללה)

הטלפון עובד נון סטופ, וואטספ\פייסבוק\שיחות\הודעות/מצלמה/מייל (סוכן מכירות) וכיום הs5 מתקשה לעמוד בקצב, זמן התגובה והמעבר בין אפליקציות איטיייי על סף ייאוש, הרבה פעמים קופצת הודעת עומס בסגנון "האפליקציה הפסיקה להגיב, האם להמתין או לסגור"

 

הs5 לא ניצל אצלי 95 אחוז מהפיצ'רים שלו (חיישני תנועה ודופק, טביעת אצבע, מצלמה קדמית ועוד)

אפשר לוותר על חיישנים מיותרים ולהתמקד בטלפון "שיהיה טלפון"

אם תהיה עמידות במים זה יהיה בונוס אבל יכול לחיות גם בלעדיו.

 

מה האופציות העומדות בפניי? האם A5 יספיק? או A7? ׁ(לא הצלחתי להבין איפה ההבדל)

האם יש משהו אחר שאפשר לשקול?

פורסם

לי כבר שנתיים יש מכשירים של קסיאומי שאני מאוד מרוצה מהם. הראשון היה mi4c (עד שהוא טבע לי בטעות בכיור ונהרס) וכרגע אני עם redmi note4.

פעם הייתי גם משקיע 3k בטלפון חדש, עד שהבנתי שזה מטופש, בכל המשפחה יש לנו מכשירים של שיאומי שעלו כ 600₪ והם עובדים ממש מעולה, לא שמתי לב שהם עושים משהו פחות טוב ממכשירי קצה שהשתמשתי בהם. אולי לפעמים במקרים מיוחדים המצלמה פחות טובה והמסך פחות בהיר בשמש חזקה וישירה, אבל זה נראה לי אידיוטי לשלם על זה עוד 1-2-3k.

אני מזמין באינטרנט מסין ולא מתייחס לעניין האחריות. אם המכשיר מתקלקל אני אפילו לא טורח לבדוק אם אפשר לתקן אותו וזורק אותו לפח וקונה חדש, גם ככה היבואנים בארץ ינסו לעשות את הכל כדי להתחמק ממימוש האחריות ואם הם כן מסכימים לכבד אותה, אז מהנסיון שלי התיקונים לרוב באיכות נמוכה. זה לא שווה את הכסף הנוסף שמשלמים על האחריות.

יש לנו שבעה מכשירים כאלה כבר שנתיים ובינתיים רק אחד התקלקל, אבל באשמתי.

פורסם

הסדרה a הם אחלה vfm עם סוללה שמחזיקה מעולה. תוסיף עמידות למים וההפרש הקטן מול הסינים ותקבל אחלה דיל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ראה מה שכתבתי על שיומי בשרשור הטלפונים בנעוץ.

 

עדיין לא פוסל רכישת שיומי חדש. אבל בארץ, ביבוא רשמי - כיון שהברוך שהיה לי נובע כנראה מרום סיני שגירבסט ערבבו, ועכשיו יצא לו הגן הסיני והוא הפסיק לספר שרותי גוגל.

 

שקלתי גם מוטו G5 אבל מתברר כי הוא לא מציאה גדולה, ובזמן האחרון יש לנו בעיות עם שני G4 בני חצי שנה, אחרי שבעבר היו לנו G, G2, E שהיו מצויינים, וגם ה-G4 השלישי בסדר גמור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא יודע מה קרה לך, אבל לי עם שבעה מכשירים לא היו שום בעיות (וגם במכס תפסו לי רק אחד מהם, אבל יכול להיות שזה סתם מזל).

אני דבר ראשון מחקתי את הרום שהגיע עם המכשיר והתקנתי רום חדש ונקי, או של xiaomi.eu או את הרום הרשמי.

×
×
  • תוכן חדש...