Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אופציה שאולי לא רלוונטית לך - אבל בדיוטי בארץ לפעמים המחיר הגיוני.

המחיר של האייפון 7פלוס לא מפורסם.

 

אבל אייפון 7 128 "רגיל" עולה בדיוטי 860$. עם אחריות יבואן רשמי בארץ.

לעומת 750+מס קנייה (נניח 7 אחוז) - 800 דולר בארה"ב.

 

בקיצור ההפרש הוא 215 ש"ח עבור רכישת מכשיר "בארץ" עם אחריות רישמית.

פורסם
אם אין צורך בUSB 3.

https://www.amazon.com/AmazonBasics-Type-C-USB-Male-Cable/dp/B01GGKYO1I

אפשר למצוא אותם גם בשאר האמזונים

הזמנתי כבלים TYPE C אבל המכשיר שאליו יועדו הכבלים התפגר. משהו פה מעוניין לפני שאני מחזיר לאמזון?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שמור אותם. עוד יהיו לך מכשירים עם מחבר דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חפש כאן בשרשור את הרשמים שלי מה oneplus 3t, השארתי הודעה מפורטת למדי.

 

אחרי מס' חודשים איתו - מבסוט מאוד. הפרמטר היחיד שהוא לא ברמה של הפלאגשיפס: מצלמה. שלא תבין לא נכון, היא מאוד טובה יחסית לשוק הכללי, בטח ובטח אם משווים לפלאפונים באותו msrp - אבל הוא לא גלקסי 7.

בכל שאר הפרמטרים, הוא ראש בראש ואף מתעלה על הפלאגשיפס, שזה מדהים בהינתן תג המחיר.

 

אחיין שלי בהתלבטות דומה, לא עדיף להוסיף כמה שקלים לS7 לעומת ה3T?

http://www.gomobile.co.il/items/826622-Samsung-Galaxy-S7-SM-G930F-32GB

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עניין של דעה / העדפה, לדעתי - לא. יש לי נסיון רע עם סמסונגים, בדגש על ההזדקנות שלהם (שלושה מכשירים בבית, של אשתי)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אחיין שלי בהתלבטות דומה, לא עדיף להוסיף כמה שקלים לS7 לעומת ה3T?

http://www.gomobile.co.il/items/826622-Samsung-Galaxy-S7-SM-G930F-32GB

 

לחברה שלי יש S7.

המכשיר מהיר אבל לא עובד חלק. יש תמיד תקיעות כאלה קטנות ומעצבנות, אני אישית ממש שונא את זה.

בלי קשר שגם אצלה הוא סבל מתקלת חומרה שהמצלמה לא נכנסה לפוקוס והמסך נטה לצבע ירקרק משהו.

 

מאז תקלות חומרה הזויות שהיו לי עם מכשירי סמסונג ו-LG, אני לא נותן להם שום יתרון מבחינת "מותג" לעומת מכשירים סיניים מוכרים. וברגע שאתה מבטל את זה, היתרון האמיתי של הגלקסי לעומת ה-3T זה רק במצלמה. בכול השאר , ה-3T לוקח.

פורסם

תודה למגיבים ארכוש בארץ כאשר יהיה באילת במידה והמכשיר יהיה במלאי בחנויות (בביקור האחרון באילת הוא לא היה במלאי )

פורסם

מתלבט בין גלאקסי A7 לגלאקסי S7,פער מחירים בין השניים עומד כרגע על 300 שקל.

קצת מתבאס על מסך בגודל 5.1 אינץ' ביחס ל-5.5 אינץ' שהיו לי ב-LG3.

עברתי על המפרט של ה-A7 והוא נראה לי בסדר וגם המסך תואם למידות שהתרגלתי אליהן.

את ה-S7 אדג' החלטתי לפסול.

מה היתרונות של ה-S7 על פני ה-A7?

 

 

 

תודה.

turboy

פורסם
אופציה שאולי לא רלוונטית לך - אבל בדיוטי בארץ לפעמים המחיר הגיוני.

המחיר של האייפון 7פלוס לא מפורסם.

 

אבל אייפון 7 128 "רגיל" עולה בדיוטי 860$. עם אחריות יבואן רשמי בארץ.

לעומת 750+מס קנייה (נניח 7 אחוז) - 800 דולר בארה"ב.

 

בקיצור ההפרש הוא 215 ש"ח עבור רכישת מכשיר "בארץ" עם אחריות רישמית.

רק כדי להבהיר למי שלא יודע... רכישה בדיוטי פרי עדיין חייבת במכס (מעל 200$ כמדומני). כלומר, מה שאל"מ עושים זה נותנים לך מחיר שרק טיפה יותר זול מהמחיר בארץ ומצפים ממך להבריח את המכשיר כשאתה חוזר לארץ. כמובן, שאם תתפס המחיר יהפוך ללא משתלם בעליל.

פורסם

ברשותכם עוד היתלבטות, מחפש מחליף לREDMI NOTE3P שהפסיק לעבוד וכרגע בצד מחכה לחלפים.

מה מומלץ מבחינת התוכנה/נוחות שימוש/מצלמה? Huawei P9 lite או Xiaomi Redmi Note 4X ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עידכון:

מיתברר שאי אפשר לדעת איזה מצלמה מקבלים ב4X, או סוני החדש והמשופר או סמסונג שפחות טוב:

http://en.miui.com/thread-519415-7-1.html

אשמח לדעת איזה חיישן קיבלתם למי שקנה בארץ את ה4X.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
עידכון:

מיתברר שאי אפשר לדעת איזה מצלמה מקבלים ב4X, או סוני החדש והמשופר או סמסונג שפחות טוב:

http://en.miui.com/thread-519415-7-1.html

אשמח לדעת איזה חיישן קיבלתם למי שקנה בארץ את ה4X.

 

אכן אתה צודק, במשלוח הראשון מסין- שלחו עם חיישן מצלמה של סוני IMX258 ועדשה של Ofilm.

כרגע כל מכשיר מחול נשלח עם חיישן של סמסונג Ofilm s5k3l8 שזהה לאיכות בxiaomi redmi 4 prime.

מה שכן החיישן של סמסונג מראה תמונות חדות יותר ביום לעומת החיישן של סוני, אבל בלילה הסוני לוקח בגדול. (באסה), מעניין מה יגיע לי?? קניתי ב28/4 את הרדמי נוט 4X.

 

בקשר לשדרוג מRDMN3P- לRDMN4X, לא חושב שזה כזה שדרוג, מילא אם ב4X היו שמים סנאפדרגון 652 אז היה שווה. אבל מסנאפדרגון 650 לעבור ל625, אתה לא משתדרג.

לכן חפש אלטרנטיבה אחרת.

תעלה ברמה של שיאומי תיקח את המכשירי דגל שלהם.

פורסם

בשבילי הייתי לוקח, זה בשביל אבא, לבסוף ניקנה ה4X מגומובייל באילת ב679 שקל עם רום גלובאלי(משפחה בנופש), אעדכן איזה חיישן קיבלתי.

לא משנה שאין מטען מקורי אצלם כי יש לי את המטען המקורי שהיה עם NOTE3P.

גם אני לא הבנתי למה שינמכו את המעבד, אבל לפחות חיי הסוללה משופרים הבנתי ובשביל אבא זה מה שחשוב, לפחות מקווה שאין ירידה ברמת המצלמה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...