Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור טרי משבוע שעבר. אחד מחברי הקבוצה בטלגרם רכש את הs8. הגיע עם מסך אדמדם .שלח מייל ולאחר יום שלחו לו נייד חדש במשלוח אקסםרס בלי שום שאלה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תקלת המסך האדמדם ידועה לסמסונג יש איזה פתרון בשרוול.

 

הסיפור של החזרת המכשיר הישן לאמאזן לא מסובך, אבל צריך לדאוג להצמיד לקוםסא (הםנימית) איזה בארקוד שמורידים מהמרשתת כדי שהמכשיר יזוהה כשלך.

 

אמאזון גם מחזירים איזה סכום מתוך דמי המשלוח - כשהיתה לי בעיה עם מוטו G המשלוח עלה כ-30 ש"ח וקיבלתי מאמאזון משהו כמו 5 ליש"ט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הבנתי מדוע לקנות מכשיר סלולר מאמזון, שבארץ המחיר זול יותר. (או הפרש לא משמעותי)

 

3 מחשבים ניידים רכשתי ה KSP. כמה פעמים ממשתי אחריות על ידי היבואן הרשמי. (תקלות כאלו או אחרות)

 

לא רואה סיבה לא לרכוש מהם. גם בהתנהלות מולם לא נתקלתי ביחס לא נאות.

פורסם

פעם אחת מימשתי אחריות באמזון.

זה היה LG G4 שרצה הגורל ומת לו הלוח אם לאחר 14 חודשים, כאשר האחריות הייתה לשנה.

פניתי אליהם סתם מתוך תקווה, לא באמת ציפיתי למשהו בעיקר כי האחריות כבר נגמרה.

 

בלי ויכוחים, בלי בלבולי מוח, ביקשו שאני אשלח להם וברגע שהוא הגיע קיבלתי זיכוי של 2800 שקל(המחיר שקניתי אותו)

 

אחרי 14 חודשים מה הייתי מקבל בארץ? בעיטה בתחת.

אחרי 10 חודשים מה הייתי מקבל בארץ אם הייתי קונה ב-KSP ב-3000 ללא מטען מקורי? בעיטה בתחת.

אחרי 10 חודשים מה הייתי מקבל אם הייתי קונה אצל היבואן הרשמי ב-3400(זה היה המחיר בזמנו)? החלפת לוח אם באיכות מפוקפקת, במשך זמן של שבועיים ללא מכשיר חלופי.

 

אני כניראה אמשיך לבחור באמזון, גם אם המחיר זהה.

פורסם
כל הכבוד לך.

 

חבר רכש את הs6 מאמאזון איטליה שהגיע נעול וקיבל זין בעין.

 

פתח באופן פרטי בארץ תמורת 200₪.

האם ניסה לפתוח לפי כל המדריכים כאן? סים אירופאי שיחת חינם 5 דק?

 

בקשת סיסמא מסמסונג העולמית?

×
×
  • תוכן חדש...