Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח.

עבור נערה בת 17. אגב לא חייבים להגיע לסכום הזה, אם יש משהו עד 1200 למשל, זה גם טוב כמובן...

הנייד צריך לתמוך בכל הרשתות החברתיות המקובלות כיום, להריץ סרטונים וכו'.

הגברת מתחבטת האם לרכוש דרך הדוד, שנוסע בעוד כחודש לארה"ב הברית, או לרכוש מקומית בארץ ולהנות מכל ענין האחריות וכמובן לקבל המכשיר מיידית, ולא לחכות למעלה מחודש.

מאד מודה לכל המלצה ו/או טיפ.

פורסם

לדעתי, 2 הטלפונים הטובים ביותר, הם xiaomi mi 5, 64gb עולה 1200,lg g5se עולה 1350 בבסט מובייל, שניהם טובים מאוד, ונמכרים במחיר נמוך יחסית.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

תודה גיא.

לצערי, בסטמובייל לא שועים לבקשתי ולא מוכנים לתת מחיר בטלפון.

"תבוא אלינו ונציע לך, בלי וויכוחים".

מיד נפרדתי ממנו לשלום. מייד.

המלצות היכן לרכוש?

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
פורסם

קניתי מאמזון גרמניה סמסונג S7 בנוסף לסים אירופי עם 300 דקות. הבנתי שכדי לפתוח את הנעילה האזורית אני צריך לבצע 5 דקות שיחה בסים.

השאלה לאן? למספר כלשהו? גם ישראלי?

פורסם

השיחה חייבת להיות מסים אירופאי במפעילה אירופאית(לא נדידה). לקנות סים כזה ולהשתמש בו בארץ, לא יעבוד.

 

תפנה כבר מעכשיו לסמסונג גרמניה, מהנסיון שלי הם מהירים יחסית ככה שזה עוד סבבה

פורסם

מעדכן;

היום לקחתי את ה mi5s מהדואר, יצא שצריך לשלם 250₪. סהכ 980+250 (1230₪).

מחובר לטעינה כרגע, רשמים בהמשך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תתחדש איציק.

תוך כמה זמן הגיע לך מרגע שזה נשלח עד שאספת? דרך איזה דואר שלחו לך?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הזמנתי ב BANGGOOD בעלות של 985 ש"ח. הדגם עם ה 64GB זיכרון ו-3GB RAM עם GLOBAL ROM יציב.

שלחו עם TRACKING NUMBER דרך דואר רגיל (EMS ?).

לחצתי על הכפתור ב 16/3/17, הפריט נשלח ב 21/3 (היה אמור לקחת יותר זמן כי לא היה במלאי, אבל התחדש דיי מהר יחסית).

הגיע לידיים שלי ב 19/4/17.

 

בתאור השומה של המכס לקחו בערך 140 שח על מע"מ ועוד כ 110 שח על מס קניה.

בסעיף הדגם של הפריט היה מצויין Mi5 (שימו לב, בלי ה "s") והוא הוערך בעלות של שבע מאות ומשהו שקל.

 

בגדול, זה לדעתי חיוב הוגן (בהתאם לחוקי המדינה) ואפילו מתחשב בזכות הטעות המינורית (או שלא) בדגם המכשיר.

הבעיה מתחילה עם חברות שילוח כדוגמת GCX שרצו ממני 295 ש"ח בעבור סלולארי פשוט של 338 שח כולל משלוח - על אלו נאמר: גנבים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה שמוכיח, שאם ניתן לקנות את המכשיר באילת- זה הכי משתלם.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

החזקתי היום את Galaxy S8 - נראה מכשיר מדהים.

למרות גודל של 5.8 אינץ’ המכשיר מרגיש קטן עקב עיצוב נכון. (ללא מסגרת כמעט)

עיצוב מדהים.

 

אם המחיר יהיה אטרקטיבי כפי שנאמר לי (פחות מ 3K באילת) זה יהיה המכשיר הבא שלי.

אחכה עוד כמה ימים להשקה. (ממש בקרוב)

פורסם

ראיתי את הביקורת בGSM אחלה מצלמה!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...