Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הMax מכשיר מצויין. מאוד מרוצה ממנו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

יצאו עכשיו כמה דגמים חדשים לשוק: LG G6\V20

,SAMSUNG S8 לאלה שלא מוגבלים בתקציב.

יש גם כמה מכשירים מעניינים מ 2016 - למשל HTC M10

 

שיחקתי אתמול עם LG G6- מכשיר מרשים,איכות בניה טובה, מצלמה מעולה, מסך ענק על גוף לא גדול מדי.

 

מכשיר נייד זה כמו רכב - עניין של טעם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מחפש סמארטפון זול נניח עד 500₪ לכל היותר כולל מיסים.

מסך גדול (+ פונטים גדולים)

עברית מלאה (כולל חייגן)

ספיקר חזק (צלצול חזק)

השאר פחות מעניין (מצלמה ושאר ירקות)

 

אשמח להמלצות, תודה!

פורסם

הבוקר אבד הטלפון, צריך אחד חדש. לא פאבלט.

מאחר וזה המכשיר השלישי שאיבדתי בשנים האחרונות לא אשקיע במשהו יקר.

לא מתכוון לחכות למשלוח מסין מקסימום משלוח מאמאזון גרמניה אבל לא ראיתי שם משהו יותר אטרקטיבי עבורי.

ראיתי שיש MI5 64GB ב1000בחנויות שונות בארץ מה דעתכם?

פורסם (נערך)
יצאו עכשיו כמה דגמים חדשים לשוק: LG G6\V20

,SAMSUNG S8 לאלה שלא מוגבלים בתקציב.

יש גם כמה מכשירים מעניינים מ 2016 - למשל HTC M10

 

שיחקתי אתמול עם LG G6- מכשיר מרשים,איכות בניה טובה, מצלמה מעולה, מסך ענק על גוף לא גדול מדי.

 

מכשיר נייד זה כמו רכב - עניין של טעם.

 

-

 

ראיתי כמה סקירות על ה-S8, פחות התחברתי.

כרגע מתלבט בין ה-HTC10, גוגל פיקסל ו-G6.

 

תודה!

 

מהיכן אפשר לקנות את המכשירים?

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם (נערך)

lg g6 שהחזקתי אתמול נקנה ב"באג" ב 3400 ש"ח ועם אחריות שנתיים מיבואן הרשמי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הבוקר אבד הטלפון, צריך אחד חדש. לא פאבלט.

מאחר וזה המכשיר השלישי שאיבדתי בשנים האחרונות לא אשקיע במשהו יקר.

לא מתכוון לחכות למשלוח מסין מקסימום משלוח מאמאזון גרמניה אבל לא ראיתי שם משהו יותר אטרקטיבי עבורי.

ראיתי שיש MI5 64GB ב1000בחנויות שונות בארץ מה דעתכם?

 

הייתי במקומך מזמין באמאזון אנגליה MOTO G4 PLUS

https://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B01GZZK95O/ref=olp_f_new?ie=UTF8&f_new=true&f_primeEligible=true&mv_color_name=0&mv_style_name=2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי אותו אבל- הוא גדול לי , שבוע בלי טלפון (יודע לדחות סיפוקים פשוט לא רואה טעם) שהיום זה משול ללהיות במדבר, סוללה פחות חזקה ומעבד יותר חלש.

מה אני מפספס חוץ מחסכון של 100 שקלים ואנדרואיד נקי (עם ישראל לא מפחיד מלהתעסק עם רומים כמו lineage)

פורסם

אני כאן במיעוט, אבל נכון לעכשיו כל מכשיר סיני שנתקלתי בו אצל החברים, משהו היה בו לא בשל עד הסוף.

חומרה ומפרט על הנייר מעולים,אבל GPS, BT, איחורים בקבלת וואטסאפ, חזרת קליטה אחרי יציאה ממעלית - משהו תמיד לא היה פיקס.

אני גם לא אהבתי את המצלמות במכשירי שיומי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
אני מחפש סמארטפון זול נניח עד 500₪ לכל היותר כולל מיסים.

מסך גדול (+ פונטים גדולים)

עברית מלאה (כולל חייגן)

ספיקר חזק (צלצול חזק)

השאר פחות מעניין (מצלמה ושאר ירקות)

 

אשמח להמלצות, תודה!

 

מציע להגדיל תקציב (ממש קצת) ולהזמין MOTO G4

https://www.amazon.co.uk/d/Mobile-Phones-Smartphones/Motorola-Moto-G4-16GB-SIM-Free-Black/B01GZZK9XQ/ref=sr_1_4?s=electronics&ie=UTF8&qid=1491415731&sr=1-4&keywords=moto+g4

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נראה תקין, רק תבחר באפשרות לשלם ביורו ולא בשקלים.

בגו מובייל הוא עולה 400 ש"ח יותר (שנה אחריות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...