Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה

מאיפה קונים פלאפון?

שלי שבק חיים ולכן אני מחפש אתר שיכול לשלוח אקספרס.. אמזון מוכרים פלאפונים?

אני מחפש משהו בסביבות ה2000 ש"ח

מתכון ל קפה נוטלה

פורסם

באמזון איטליה יש דיל טוב על הסאמסונג 7 הלבן, לא אדג'.

הוא נעול אזורית כך שתצטרך לרכוש כרטיס סים בכדי לפתוח את הנעילה או לחכות שבוע שבועיים לאחר הגעתו בכדי לקבל קוד לפתיחה.

 

אני לא מבין בזה כך שתצטרך להתיעץ לגבי זה עם מישהו שרכש פלאפון באמזון.

פורסם (נערך)

בתאור המוצר יופיע המשפט הבא:

 

Dispatched from and sold by Amazon

 

מכל מקום - לכל מוצר שנשלח לישראל אתה יכול לבצע הליך רכישה ולהגיע עד הדף שלפני האיור הסופי - ואז, בחשבון הסופי, תראה אם המחיר כולל מקדמת מס. אם המקדמה נכללת - אין לך בעיה, אמאזון תטפל בנושא המיסוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את הביש מזל כבר עקפנו בסיבוב, redmi note 3 שלא הגיע, הוזמן ה zuk z2 שגם לא הגיע.

מפאת חוסר רצון להמשיך להתעלל באישתי אני נוטה לכיוון המבצע של ה redmi note 4 שפרסמו לא מזמן בעולם הקולנוע

יש אלטרנטיבות אחרות ? או אפילו הזמנה מחו"ל שתגיע תוך זמן סביר ולא חודשים ?

פורסם

Motorola moto g4/g4 plus מאמאזון אירופאי יגיע תוך שבוע עם שליח

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם יהיו מוכנים לשלוח. נכון לעכשיו אי אפשר להזמין את הפלוס כיון שמדובר בדגם אקסקלוסיבי לאמזון שמוזל תמורת קבלת פרסומות בנוטיפיקציות, והפרסומות לא רלונטיות לישראל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעניין אם יש מישהו בחדר שמוכן להוציא ₪2K בדפוקטוב

 

גם אם זה על הטלפון הכי טוב בעולם, לשלם להם כזה סכום עושה לי צמרמורת :|

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שאלה למי שקנה אי פעם אייפון מחו"ל,

 

האם לאייפונים יש גם נעילה איזורית מטומטמת כמו לגלקסי, או שאפשר ישר להשתמש בהם בישראל?

 

כמו כן, האם אייפון שנקנה באירופה, יתאים לארץ מבחינת תדרים ודברים כאלה?

פורסם
שאלה למי שקנה אי פעם אייפון מחו"ל,

 

האם לאייפונים יש גם נעילה איזורית מטומטמת כמו לגלקסי, או שאפשר ישר להשתמש בהם בישראל?

 

כמו כן, האם אייפון שנקנה באירופה, יתאים לארץ מבחינת תדרים ודברים כאלה?

 

אני עם אייפון שנרכש בארה״ב (A1660) ולא הייתה שום נעילה,פתחתי את הקופסה,הכנסתי את הסים והיידה לעבודה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אם חשקה נפשי לרכוש MI5 בארץ, על מה מקפידים, וחנות מומלצת בדרום ת"א ודרומה (חי-ב"ר)?

 

שאלה2: איך הוא לעומת סמסונג S5 שמוגן מפני מים?

ואיך השרידות הפיזית של הS5? (נפילה)

×
×
  • תוכן חדש...