Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון 2 לגבי החברה: באופן מעט צפוי, לא הסכימו לקבל המכשיר (J3) חזרה מאחר וכבר בוצע בו שימוש. :roll::?

בזה תם הפרק.

 

תודה לכל המשתתפים :wink:

פורסם

הבעיה המרכזית עם הרדמי 4 פריים 32 גיגה, זה שהוא קיים בארץ רק בזהב, יש גם כמה לבנים, אבל זה בדרך כלל לא במלאי.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מצד אחד המסך באמת לא 100% ובגלל זה הופעל עליו לחץ ונשבר- מצד שני - אני לא יודע עד כמה יש לי סבלנות לריב איתו כרגע על העניין הזה.

 

יותר חשובה לי זמינות המסך - לכן מה שמעניין אותי כרגע זה מתי המסך השני יגיע ולקוות שההחלפה תעבור בשלום ושיגיע מסך עם מסגרת ישרה לחלוטין.

 

הבשורה הטובה בכל הסיפור הוא שלפי מספר המעקב של החבילה- זה כבר נמצא בעיר שלי וקיבלתי מסרון שזה בדרך אליי. סביר להניח שמחר\מחרתיים בטח יגיע לנקודת החלוקה (סניף דואר או חנות) ואגש לקחת את זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עדכון 2 לגבי החברה: באופן מעט צפוי, לא הסכימו לקבל המכשיר (J3) חזרה מאחר וכבר בוצע בו שימוש. :roll::?

בזה תם הפרק.

 

 

מה שנקרא - אחריות מהרגע שרכשת,עד הרגע שיצאת מהחנות :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין קשר בין אחריות למדיניות החזרה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אחרי 4 שנים עם נוט 2, הגיע הזמן להתחדש.

לאחר קניית Mi4c על ידי אבי בתקופה שבה היה מהמכשירים החדשים שלהם, הבנתי שמכשיר סיני זה לא בשבילי(איכות צילום, מסך, מערכת הפעלה וכו').

אני רוצה מכשיר חזק שיספיק לי להרבה זמן, כמו שניתן להבין אני לא מרבה להחליף מכשירים, ורוצה שרידות ורכיבים/ביצועים איכותיים.

ממה שיש בשוק היום שמתי עין על הLG V20, קורצת לי היכולת להוסיף זיכרון, גישה לסוללה, עמידות בזעזועים, מצלמה עם זווית רחבה, DAC, יכולת הקלטה איכותית, ועוד מהפיצ'רים שלו.

בימים הקרובים אעבור בנתבג ויש אפשרות לקנות אותו שם בכ2500 ש"ח מיבואן מקורי וחבילת הטבות(מטען לרכב, אוזניות BT, מגן זכוכית, מגן אחורי).

אשמח לשמוע דעות על המכשיר ועל הכדאיות של ההצעה הנ"ל, והאם שווה לשקול אופציות אחרות.

אני יודע שבחודשים הקרובים יצאו מכשירי דגל חדשים, אבל אני לא מתכוון להוציא את הסכומים שמכשירים אלה עולים כחדשים, ומצד שני לא נראה לי שאני אוכל לחכות עד שאלה ירדו במחיר לרמה סבירה כי המכשיר שלי מקרטע מיום ליום יותר ויותר, כמו כן אולי אני טועה אבל אני משער שלא תהיה קפיצת מדרגה רצינית מהV20 למה שיצא בקרוב.

 

תודה לעוזרים

פורסם

בתור בעלים של LG G4 -

השאלה המרכזית עבורי תהיה מה הסטטוס של לוח האם בV20, האם יש בעיית התרסקות כלשהי שידועה לציבור?

כשרכשתי את שלי זה היה "אחרי שהבעיה תוקנה", ועדיין חטפתי את זה מתישהו... \:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כרגע לא ידוע על בעיות עם v20, אם אתה בחו"ל, תנסה לחפש Pixel xl, כרגע נחשב להכין טוב, ויש לך עדכונים שוטפים של גוגל,

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

פורסם

כמדומני יש הפרש 'קטן' בין המחיר של PIXEL XL ו V20 ...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני רוצה מכשיר חזק שיספיק לי להרבה זמן, כמו שניתן להבין אני לא מרבה להחליף מכשירים, ורוצה שרידות ורכיבים/ביצועים איכותיים.

 

אנחנו לא ראינו שרידות משופרת מ-LG בשנים האחרונות. אם כבר, נהפוכו.

גם סמסונג שפכו סוללות...

אין בקנייה יקרה משום הבטחת איכות.

 

אבל כן, הדרך הטובה ביותר להבטיח (חלקית) שלא תהיינה מחלות (או לפחות כאלו שאינן ידועות) היא דווקא לקנות מכשיר "ישן" שכבר עבר לפחות איזו חצי שנה בשוק, ולחקור באתרים השונים מה המחלות שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם אם הפיקסל היה באותו מחיר אני לא מתחבר לעיצוב שלו, המצח והסנטר ענקיים למכשיר בימינו.

מחיפוש ברשת על בעיות בV20 עולה שיש בעיה במכסה עדשת מצלמה שנסדק/מתנפץ

אבל לא ברור אם זה בעיה נקודתית או עניין רחב היקף, כי אין יותר מדי פרסומים על הנושא

מישהו מכיר/שמע על מקרים כאלה בארץ?

פורסם
O.O

כן... נדמה לי שהפעם לא אשדך עצמי להחלטות שלך (חבוב אתה בתור בא כוחה כאן בפורום --> אין מה לעשות מבחינתי אתה אחראי על רכישת ה J3...! ו P:)

אגב, גם לאשתי ניסו למכור סמסונג A5 כשהיא בדקה לגבי המסך... היא כמעט עשתה את זה מלחץ (הייתי בחופשה בחו"ל, לא זמין) אבל לשמחתי היתה פיכחת מספיק בשביל להמתין.

 

הדילמה שלי כרגע, כאמור - בין משהו סטייל Mi5s עליו המליץ נקמיצ'י או מוטו עליו המליץ ספרי /// או לרכוש לעצמי P9 PLUS ולשנע את הLG G4 אליה כי היא די אוהבת את המכשיר.

נראה.

 

אגב- יש כאן דעות לגבי הP9 PLUS? כשחפרתי לפני מס' חודשים הוא נראה לי קונטנדר מאוד מאוד חזק. מבחינתי חשוב מסך גדול, מצלמה מצוינת ואמינות לאורך זמן (משתדל להחליף פלאפונים בקצב כמה שיותר איטי).

 

ה-P9 פלוס מכשיר חביב, אם אתה בקטע של אייפונים. מערכת ההפעלה של וואווי היא חיקוי די בוטה של iOS. אני לא סבלתי אותה. גם עם מגוון לונצ'רים אחרים (נובה/גוגל נאו/אקשן) אתה עדיין נאלץ להתמודד עם מוזרויות הזויות של הטלפון כמו תפריט הגדרות מוזר (הגדרות שנמצאות לא בהכרח איפה שאתה מצפה שיהיו), הצגה דבילית של התראות (אייקונים קטנים נורא וספציפיים - נניח קיבלת הודעה מקבוצת וואטסאפ, זה מציג את התמונה של הקבוצה ולא של וואטסאפ) ואפליקציות אחרונות (כמו ב-iOS, תצוגה אופקית של חלון-ליד-חלון ולא אנכית בכרטיסיות).

 

אם המצלמה בפלוס זהה לזו שב-P9 הרגיל, אז היא אחלה, אבל לא משהו to write home about. הפיצ'ר של עומק השדה הרדוד נראה מאוד מלאכותי ולא באמת תורם. האיכות טובה מאוד, אבל בעיקר ביום, בלילה היא ממוצעת.

 

ה-P9 שלי נמכר בסופו של דבר כי חירפנה אותי מערכת ההפעלה שלו והעובדה שחיישן טביעת האצבע נמצא מאחור - אז אי אפשר להפעיל את הטלפון כשהוא שוכב על השולחן. המצלמה גם לא הצליחה להיות ה-Saving grace שלו.

 

היום אני עם Oneplus 3t ואני מבסוט עד הגג. מערכת נקיה עם תוספות שאשכרה תורמות, פעולה חלקה והכי פאקינג מהירה שראיתי בחיים שלי (אני לא סוגר אפליקציות, וכמעט כל אפליקציה שאני נכנס אליה ממסך המולטיטאסקינג לא צריכה להיטען שוב אלא כבר עולה מוכנה), מסך סביר לגמרי (5.5 אינץ' 1080P), חיישן אצבעות מהיר בטירוף, עדכונים זריזים (כבר עם 7.0 בעוד ב-P9 זה עדיין לא באופק).

 

לחלופין - מוטו G5 פלוס. נראה כמו VFM שיהיה קשה לנצח. זה אשכרה הטלפון שנראה לי הכי שווה מכל MWC השנה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם מישהי בעבודה עם הOP 3T מבסוטה עד הגג.

איך המצלמה שלו בהשוואה לP9 / פלאפונים אחרים?

הG4 עם מצלמה מעולה והחשש היחידי שלי ממעבר הוא downgrade במישור הזה.

 

לא חזק במוטו'ס למיניהם, אחפש מידע על הG5 :mm_yeah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...