Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הם זהים, חוץ מהמגרעת למטה (במקום של חישן טביעת האצבע).

כל המגינים שהזמנתי לרגיל היו של פלוס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון... אתה יכול להדביק של פלוס על רגיל, אבל לא יכול להדביק רגיל על הפלוס.

 

הטלפון שלי הוא פלוס, המגנים של הרגיל. :)

 

אם אתה מעוניין בהם (או מישהו אחר מהפורום), מוזמנים לאסוף. לא מצאתי מקום שמוכר אותם בארץ, אז גם אחסוך לכם זמן המתנה למשלוח וגם כמה שקלים.

פורסם

שאלת המשך -

יש הבדל בין השיומי רידמי נוט 4 הרגיל לפריים?

 

פשוט בארץ לפי זאפ נראה שיש דגם אחד.

 

מה דעתכם עליו? כ800₪ לקנייה בארץ.

פורסם

הזמנתי לאישתי Mi5s לפני שבועיים בדיוק (גלובל רום, 3GB RAM ו- 64GB איחסון) דרך אתר BANGGOOD, הוא כבר הגיע לארץ ונמצא בסטטוס "יועבר למסירה ביחידת דואר".

עם הקופון שפורסם כאן ע"י Hwgeek הוא עלה 984 ש"ח.

 

השבוע הנציגות הרשמית של שיאומי הודיעה על שיווק ה Mi5s וגם ה Mi5s Plus.

ה Mi5s יימכר ב 1999 ש"ח והפלוס ימכר ב 2199 ש"ח (דגמי ה 3GB RAM ו- 64GB אחסון)

 

אם נוציא לרגע את עניין המיסים הצידה - אני שם לב שלמרות המחירים היחסית אטרקטיביים של שיאומי כאן בישראל - עדיין מדובר במחירים שהם בדיוק פי 2 ממה שנמכר בחו"ל (ה- Mi5s וה- REDMI NOTE 4 הם דוגמא מעולה לזה: האחרון נמכר בארץ ב 1300 שח וב Banggood ב 663 ש"ח).

אני מניח שאם ההבדל היה "רק" 50 אחוז, הרבה היו חושבים פעמיים אם לקנות מחו"ל או לא - כי עם סלולאריים יש סיכוי טוב לתפיסה ולתשלום מעמ ומכס - ואז מכשיר של 1000 הופך להיות 1400-1500 - ואם היה נמכר כאן בארץ ב 1500 הדילמה היתה יותר פשוטה (גם בגלל עניין האחריות - למרות שחלק לא מאמינים בכלל ביבואנים בארץ בנושא זה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ברוב המכשירים ההפרשים בייבוא מקביל משמעותית זולים יותר.

 

רידמי נוט 4 עולה בארץ 740₪.

Mi5 1050₪ לגרסאת ה64 גיגה

Mi5s עדיין יקר, אבל גם הוא ייצנח

פורסם

אני מניח שהיבואן הרשמי מגלם את האחריות במחיר המכירה וזו עיקר הסיבה להפרש הגדול.

השאלה היא - האם לא שווה להם לקצץ באחריות וגם במחיר בשביל להפוך את המוצר (והתחרות) לאטרקטיביים יותר ?

כנראה שהם יודעים או חושבים אחרת ממה שאני או אחרים חושבים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מצאתי מה משך האחריות של היבואן הרשמי.

מכל מקום - אחריות בת שנה היא חובה לפי חוק, והיבואן לא יכול לקצץ בה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כול הכבוד על האומץ להביא אחריות 5 שנים למכשיר של 100 דולר.

 

כאשר זה אחת מהאפשרויות:

1.יוצאים מנקודת הנחה שלא יצטרכו לממש אחריות - אנשים יחליפו מכשיר הרבה לפני.

2.אין כוונה באמת לממש אחריות

3. הכי פחות סביר- אשכרה מאמינים במוצר, וכן גם היצרן מוכן לגבות את היבואן

פורסם

בוא אני אסביר לך מה יקרה במצב הזה, וזה מהסתכלות בתנאי האחריות של המילטון(היבואן הרשמי)

נצא מנקודת הנחה שלא נשבר לך המסך- על זה בכלל אין אחריות.

אלא נגיד שאחרי 3 שנים כבר אין קליטה, בעיה חומרתית לצורך ההסבר.

אתה תבוא ותנסה לממש אחריות, הם יחפשו כל סיבה לא לממש לך את האחריות, שזה אומר שאם נפל המכשיר ויש לו מכה קטנה שבכלל לא קשורה לבעיה של החוסר קליטה, המילטון פשוט יגידו לך שהבעיה שלך זה שהפלת את המכשיר, ובגלל זה אין לך קליטה.

פשוט וקל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

באסה, הREDMI NOTE 3 PRO חובר אתמול לטעינה והבוקר היה ****, מקצר בטעינה ולא ניטען/נידלק.:-(.

פתחתי אותו ואם אני מנתק את הפלאט מהUSB ללוח אם אז הוא לא מקצר, רק הלוח מקצר גם שהסוללה מנותקת, האסה על כל התמונות/וידאו.

עכשיו הולך ליראות איך וכמה זמן יקח מימוש האחריות מול דפיקה טובה :-).

אולי אחליף לו לMI MAX, אבא אאוהב מכשירים גדולים ואפילו הNOTE הרגיש לו כבר קטן, נו כמו שאומרים עם האוכל בא התיאבון.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...