Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה למגיבים ארכוש בארץ כאשר יהיה באילת במידה והמכשיר יהיה במלאי בחנויות (בביקור האחרון באילת הוא לא היה במלאי )

 

מתי היית פעם אחרונה?

אני באוקטובר ובאמת היו בעיות מלאי ל7 פלוס, אבל היום לדעתי לא צריכה להיות בעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חפש כאן בשרשור את הרשמים שלי מה oneplus 3t, השארתי הודעה מפורטת למדי.

 

אחרי מס' חודשים איתו - מבסוט מאוד. הפרמטר היחיד שהוא לא ברמה של הפלאגשיפס: מצלמה. שלא תבין לא נכון, היא מאוד טובה יחסית לשוק הכללי, בטח ובטח אם משווים לפלאפונים באותו msrp - אבל הוא לא גלקסי 7.

בכל שאר הפרמטרים, הוא ראש בראש ואף מתעלה על הפלאגשיפס, שזה מדהים בהינתן תג המחיר.

 

תודה רבה אור!

אכן לפני כמה ימים נרכש ה 3T. בינתיים אני מאוד מרוצה, היה חשוב לי מכשיר כמה שיותר PURE ANDROID אחרי שהתרגלתי למכשירי הנקסוס, והמכשיר הזה אכן קרוב מאוד. כמעט לא נגעו בקוד מערכת ההפעלה, הוא דומה מאוד לקוד AOSP אבל עם שיפורים קטנים פה ושם.

 

תקשיב קטע, בג'ולייטה שלי הטענתי את הנקסוס 5X עם כבל USB TYPE C מקורי שרכשתי בגוגל סטור. יום שבת בבוקר, נכנס לרכב ומתכונן לנסוע לאיימקס בראשון, פתאום, יש רעש קליק מכני כזה מאזור הסוויצ', אורות הגג הפנימיים מהבהבים, כנ"ל גם אורות לוח המכוונים, ה DNA וכפתורי המזגן. חשבתי בהתחלה שיש בעיה במצבר, פתאום קלטתי שזה קורה ברגע שאני מחבר את ה 3T לכבל המטעין. הקטע המוזר הוא שהכבל בכלל מחובר אחרי הסוויץ', בכלל הוא לא מטעין כרגע, ואיך שאני מכניס אותו למכשיר הוא גורם לקצר כלשהו.

לאחר מכן הבנתי שיש הבדל בכבל TYPE C, ב 3T ישנם עוד פינים בשביל הטעינה המהירה, מפה לשם, הוזמן עוד כבל כדי להטעין ברכב.

 

פורסם

שאני אבין, היה לך:

שקע מצת --> מטען --> כבל רגיל --> פלאפון

 

החלפת ל:

שקע מצת --> מטען --> TYPE C --> פלאפון 3T?

 

והבעיה היתה שהכבל לא תואם את המטען?

אם לא, מה בדיוק היתה הקונפיגורציה, למה החלפת, מה היתה הבעיה וכו'?

 

טרם דאגתי לחשמל את כל העניין אצלי ברכב, אשמח ללמוד מנסיונך ע"מ שזה יצא בסדר אם/כש אדאג לסדר את זה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ה USB TYPE C של ה3/3T מיישמים טכנולוגיה אחרת לטעינה מהירה (נקרא DASH), יש שם איזה קומבינה שלהם עם המטען.

האם זה יכול לגרום לבעיות עם מטענים אחרים? נראה לי שהסיכויים נמוכים מאוד.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

היה ככה:

שקע מצת > מטען type c > כבל type c מקורי > נקסוס 5x

 

הקונפיגורציה הזו עבדה מעולה, הדבר היחידי שהוחלף זה המכשיר הסלולרי, ל 3T. ברגע שחיברתי את הכבל למכשיר, הוא קיצר. השורה התחתונה, ב 3T צריכים להשתמש בכבל מקורי, הפינים בו שונים.

 

פורסם

איך המכשיר וואוי P10?

האם הוא שווה את ההשקעה?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
היה ככה:

שקע מצת > מטען type c > כבל type c מקורי > נקסוס 5x

 

הקונפיגורציה הזו עבדה מעולה, הדבר היחידי שהוחלף זה המכשיר הסלולרי, ל 3T. ברגע שחיברתי את הכבל למכשיר, הוא קיצר. השורה התחתונה, ב 3T צריכים להשתמש בכבל מקורי, הפינים בו שונים.

זה לא נשמע לי סביר (לא מה שקרה לך, כמובן שאם זה קרה אז זה קרה, אלא המסקנה).

בארץ מוכרים את המכשיר עם מטען לא מקורי, וזה עובד...

בנוסף, זו הנחה בלתי סבירה שהפלאפון עובד אך ורק עם כבל מקורי.

 

מעניין מאוד מה שאתה מספר, מודה שאני לא מצליח לחשוב על מסקנה אחרת ממך בהינתן מה שסיפרת, ומנגד זה שהפלאפון עובד פיקס עם מטען לא מקורי אחר מורה על כך שהמסקנה שגויה. הניחוש שלי הוא שיש כאן נעלם נוסף שאנחנו מפספסים, אולי בעיה בתאימות עם המטען הספציפי הזה(?)

 

אני מנחש שזו בעיה בכבל / מטען, בכ"א אנסה למצוא מישהו בעבודה עם מטען TYPE C של יצרן אחר בשביל לבדוק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הכל עניין של סטנדרטים.

היה לו כבל type c תקני והוא השתמש בו עם מכשיר לא תקני (לצורך העניין dash charging נוגד את תקן USB 3.1 type c, כמו כל פתרון טעינה מהיר אחר)

 

כשיש התנגשות כזאת התוצאות בלתי צפויות..

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה הכי מומלץ כיום מבחינת עמידות וחוזק?

אחותי מחפשת פלאפון חדש עד 2,000₪ (כרגע משתמשת ב-LG G3).

מסך בסביבות 5.5" אפשר פחות

מצלמה באיכות זהה או טובה יותר

אפשרות הרחבה עם כ. זיכרון

מעבד וזיכרון (RAM) פחות מעניין

 

הכי חשוב שיהיה כמה שיותר עמיד לנפילות ויצרן כמה שיותר אמין (LG כבר לא בדיוק בא בחשבון עם הניסים והנפלאות שלהם בדגמים האחרונים).

אגב, יש יצרן שנותן אחריות מורחבת (מעל שנה)?

פורסם

שיחקתי היום עם אייפון 7+ מאוד איכותי אבל כבד מאוד על היד לעומת ה S8

שלמרות גדלו מרגיש כמו דרדס קטן...

 

האייפון 7 היה נראה לי תמיד אלטרנטיבה עדיפה בגלל הגודל/איכות (לא אוהב מכשירים גדולים)

פתאום המכשיר מרגיש לי קטן ביד.

 

זה כמו מסכי טלוויזיה. יש בבית 50 אינץ, רוצים 60', לאחר מכן> רוצים 85'.

פורסם
שיחקתי היום עם אייפון 7+ מאוד איכותי אבל כבד מאוד על היד לעומת ה S8

שלמרות גדלו (5.8 מרגיש דרדס קטן.

 

האייפון 7 היה נראה לי תמיד אלטרנטיבה עדיפה בגלל הגודל/איכות (לא אוהב מכשירים גדולים)

פתאום המכשיר מרגיש לי קטן ביד.

 

זה כמו מסכי טלוויזיה. יש בבית 50 אינץ, רוצים 60', לאחר מכן> רוצים 85'.

ה S8 צר מאוד תחושה מוזרה ביד

פורסם

לא יודע מה איתך. היום לאחר שהחזקתי אותו ביד שוב - לא רציתי לעזוב אותו.

 

הבעיה שאני לא נוהג לבצע כמה רכישות אחת אחרי השנייה.

אסיים עם 3T שקניתי לבן משפחה - לאחר מכן אבצע רכישה עבורי. ( מה? איזה? באמת שלא סגור עדיין)

×
×
  • תוכן חדש...