Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שקלתי גם מוטו G5 אבל מתברר כי הוא לא מציאה גדולה, ובזמן האחרון יש לנו בעיות עם שני G4 בני חצי שנה, אחרי שבעבר היו לנו G, G2, E שהיו מצויינים, וגם ה-G4 השלישי בסדר גמור.

 

מה הבעיות עם מכשירי הG4?

 

אני גם עם G4 Plus כמעט חצי שנה ללא בעיות, ובדיוק התכוונתי להמליץ על כזה לפותח השרשור. (850 שקל בערך עד הבית כולל מיסים).

פורסם (נערך)

השיומי רד מי נוט 4 הוא מכשיר VFM מעולה "המלך של המכשירים הזולים" רק תדאג

שאתה קונה אחד עם רום גלובלי רשמי שמקבל עדכוני FOTA.

מעבר לזה חשוב שגם יגיע עם מטען 2A מבית טוב {לרוב לא מקורי}

ושים לב שיש דגם ישן {שהיה עד היום} עם מעבד של מדיה טק ודגם חדש 2017

יותר יקר עם מעבד של קוואלקום סידרה 6.

 

הסמסונג A5 הוא ללא ספק שידרוג על ה S5 הישן

מדובר במכשיר שהוא ה VFM של סמסונג.

 

ההמלצה שלי למכשיר TOP זול

oneplus 3t לא נופל משום מכשיר דגל של חברה אחרת "מפלצת ביצועים".

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

שלי Mi4c שהוא עם bootloader נעול, פעל מצויין עד לפני מספר שבועות, ואז היה איזה עדכון גרסה אוטומטי וכל מה שקשור ל-google play services הפסיק לפעול. ניסיתי להתקין מחדש, שום דבר לא הסתדר.

הגישה שלי דומה מאד לשלך מעדיף מכשירים מתחת 1000 ש"ח) אבל שורת אכזבות בתקופה האחרונה - למה שציינתי קודם צריך להוסיף גם שני Meizu m2 mini שמתו בגיל 13 חודש - מכניסה אותי ללא מעט התלבטויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ספריאל, אין קשר בין הבעיה שלך לXiaomi או לאיכות הטלפונים שלהם. אך ורק לחנות ממנה קנית (במקרה שלך Gearbest) והקומבינה שהם מפעילים על המכשירים שהם מוכרים - בקצרה, קונים בזול מכשירים שמיועדים לשוק הסיני (ונמכרים בלי יישומי גוגל), צורבים עליהם גרסא מפוקפקת עם פלייסטור ומוכרים במחיר מעט זול יותר מהדגם הבינלאומי היקר יותר.

בדיוק כמו בתחילת ימי אנדרואיד, כשהמפעילות היו דוחפות עשרות אפליקציות זבל לרומים שלהם. מי שזוכר את גלאקסי S וS2 שפשוט לא תפקדו אם נרכשו ממפעילה בישראל.

בקיצור, פנה רבע שעה מזמנך וצרוב רום רשמי ויציב. ולפעם הבאה תרשום לעצמך לוודא שאתה קונה מכשיר בינלאומי עם גרסא מקורית ולא קומבינה סינית שבישל אתר מכירות כלשהו.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

Sperial

אני לא יודע מה הבעיה עם מוטו G4/G5.

אצלי moto x style ו moto x force פועלים ללא דופי.

אני כל כך מרוצה מהסוללה של ה force, מהמצלמה ומההרגשה שהמסך לא שביר!

לפותח השרשור - אני ממליץ לא לקנות מכשירי ביניים של סמסונג. עדיף לקנות מכשיר דגל משנה שעברה s7 ולא а7.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אז תבקש משיאומי שיפתחו אותו, היו לי שני מכשירים נעולים והם פתחו לי אותם, גם אתה לא צריך להתחיל לספר סיפורים ארוכים בסיבה לפתיחה, אני פשוט כתבתי "in order to install a rom" וזהו פתחו לי אותם בלי בעיות.

 

מבחינתי אין בעיה במחיר הזה שהמכשירים יחזיקו רק שנה ושכל שנה אני אקנה מכשיר חדש ועל הדרך גם אשתדרג, זה עדיין יוצא יותר זול מלקנות מכשיר מהמותגים הגדולים.

אבל מהנסיון שלי המכשירים שעד עכשיו הזמנתי מסין דיי עמידים (חמסה,חמסה) ובמשך שנתיים רק אחד התקלקל, אבל כאמור לגמרי באשמתי.

 

אבל זאת הדעה שלי, אני נהנה לקנות ולהתחדש במכשירים חדשים, יש כאלה שקונים מכשיר ומצפים להיות איתו שנתיים-שלוש, כל אחד והעדפותיו.

פורסם
Sperial

אני לא יודע מה הבעיה עם מוטו G4/G5.

אצלי moto x style ו moto x force פועלים ללא דופי.

אני כל כך מרוצה מהסוללה של ה force, מהמצלמה ומההרגשה שהמסך לא שביר!

לפותח השרשור - אני ממליץ לא לקנות מכשירי ביניים של סמסונג. עדיף לקנות מכשיר דגל משנה שעברה s7 ולא а7.

 

לי יש s7 ולבת שלי a5. ה 5 עם חומרה פחות חזקה אבל זה כמעט ולא מורגש. רק המצלמה באיכות פחותה. מצד שני הסוללה עדיפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ולאד - כפי שציינתי, היו לי מוטו ע מדור ראשון ושני, מוטו E מדור ראשון - היו מעולים (וה-G2 משמש אותי כרגע כתחליף לשיומי המשותק).

 

בחצי השנה האחרונה קניתי 2 מוטו G4 כפולי סים, אחד עם סים בודד ואחד פלוס - אחד מאלה עם סים כפול מתנהג לפעמים כאילו המסך מקבל פקודות לא רצוניות (החשד שלי הוא שמדובר בהתחממות. הבעיה היא שאשתי מתעקשת על נרתיק ארנק ומתנגדת בכל תוקף לעבור לנרתיק אחורי פתוח מלפנים). בפלוס הופיע איזה שבב בצילומים - אבל בהמשך כנראה נדד לצד המרווח שבין עדשת המצלמה האחורית לכיסוי ומאז לא מפריע. והמכשיר של אמי מוציא כל הזמן pocket calls, אבל אני חושד שהפעם האשם לא במכשיר אלא בתפעול. בכל זאת בת 88, והאצבעות לא זריזות כמו פעם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק מה שכתבתי בשרשור המקביל. מחשבות על Mi5 או על Redmi Note 4, מיבוא רשמי, שמבטיח רום בין לאומי ולא הקומבינה של גירבסט.

 

ד"א - לאחד הבנים שלי מכשיר דומה שנרכש כה חודשים יותר מאוחר מעליאקספרס, והבחור מרוצה מאד. כנראה שהם עשו עבודה יותר טובה עם הרום - שכן באופן בסיסי ל-Mi4c אין רום גלובלי רשמי - הרומים של Xiaomi.eu אינם רשמיים!

 

ד"א - מבחינת איכות הבניה ה-Mi4c מעולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Sperial

לפותח השרשור - אני ממליץ לא לקנות מכשירי ביניים של סמסונג. עדיף לקנות מכשיר דגל משנה שעברה s7 ולא а7.

 

ולמה זה?

מה ההבדל בעצם בין הA5 לA7?

 

לגבי סינים, הזמנה מחו"ל, להתחיל להתעסק בננעל לי תפתח לי, לא מעניין,

מעדיף לקנות בארץ עם אחריות רשמית, מחזיק את הטלפון כ3 שנים בממוצע, ואני מעדיף טלפון אחד ב1500 שקל ל3 שנים ולא כל שנה מכשיר ב500.

 

התחלתי להריץ חיפוש בנושא הסינים, הם טובים "אבל". תמיד יש שם אבל, מוותר.

 

בגדול ההתעניינות הייתה לגבי ההבדל בין הA7 לA5, מה בעצם אני מפסיד (לנוכח השימוש שלי) לעומת מכשיר דגל בכפול מחיר, והאם נחשב בכלל כשדרוג לעומת המכשיר הנוכחי שלי (בהיבט של חיי סוללה, חומרה, מצלמה ושאר הדרישות שלי)

פורסם (נערך)

בקיצור- תעשה מה שממליצים לך וצרוב את הרום בפאסטבוט וחזור לדווח.

עריכה: אולי עדיף גירסת DEV שמיתעדכנת מהר יותר ופותרת את הבאגים.

http://update.miui.com/updates/v1/fullromdownload.php?d=libra&b=X&r=cn&n=

לאחר מכן מדריך להתקנת שירותי גוגל ללא רוט:

http://en.miui.com/thread-484491-1-1.html

 

יהיה לך רום רישמי ויציב בלי שטויות מהחנויות.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הקישור שלך בסינית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבעיה במכשירי ביניים הוא שחוסכים עלייך בהמון דברים, ורובם הגדול נמצאים במקום שלא נמצאים במפרט.

רק לא מזמן היה פה בחור שקנה גלקסי מסדרת ה-A והיה אחלה על הנייר, רק מה? אין נורית נוטיפיקציה(וברוב הביקורות לא מדברים על זה).

 

אני מעדיף להיות שפן נסיונות של מכשירי דגל סיניים ולא שפן ניסיונות של מכשירי ביניים של חברות כאלה ואחרות.

 

אני אישית קניתי אייפון SE, אבל אם לא היה אכפת לי לקנות מכשיר בגודל לבנת חבלה, ללא ספק הייתי הולך על ה-ONEPLUS 3T.

×
×
  • תוכן חדש...