Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לעונים.

יבואן מקביל שכותב שהמכשיר מקבל עדכונים FOTA. האם זה פותר את הבעיה או שעדיף ללכת על יבוא רשמי?

פורסם

אז תקנה את snapdragon הוא בכל מקרה עדיף, היחיד שמגיע עם מעבד x20 הוא ה note 4, לכן, שאתה קונה, תבקש את ה4x note, עם מעבד sd 625, לסדרה mi, יש רק את sd, כך שאין בכלל דילמה, ושוב, כאשר יש לך רום רשמי, אין אפשרות שהוא ייעלם, אבל לדעתי, שיומי מוציאים הרבה עדכונים, לא למהר לעדכן כל הזמן, תתן לאחרים להיות שפני הניסיונות, זה נכון לכל הטלפונים, לא רק לשיאומי

פורסם
אוטוטו הנקסוס 5 שלי חוגג יום הולדת 3 והגיע הזמן לחשוב על מחליף.

הדרישות הן לא סיני, מסך 5.5, דואל-סים, סוללה סבירה, אנדרואיד נקי ומכשיר עמיד ואמין. אין שום צורך להיות בחזית הטכנולוגייה עם מכשירי הפרימיום.

 

חשבתי על נוקיה 6 או על אחת הגרסאות של MOTO G5, עם נטייה ללכת על הנוקיה (כן, אני מודע שזו לא נוקיה של פעם, ובכל זאת יש לי אמון במותג הזה).

 

תובנות או עצות אחרות?

תבדוק את ה Lenovo P2,

בביקורת ב gsmarena הם מציינים שהוא כמעט aosp ומיוצר ע"י מוטורולה.

לא זוכר לגבי סים כפול. שווה בדיקה.

פורסם

להפך - מוטורולה מיוצר על ידי לנובו, שקנו את המותג מגוגל, שקנו אותו ממוטורולה.

 

גיא - הבעיה בשיומי אינה המעבד, למעשה ה-X20 נחשב עדיף על ה-SD625 (חוץ מאשר, אולי, בצריכת אנרגיה). הבעיה היא שחלק מהמשווקים מציגים "רום גלובלי" אבל למעשה מדובר ברום סיני עם התאמות, שהולכות לאיבוד עם העדכונים. והעדכונים האלה לא תמיד מחכים, לך, אתה יכול להתעורר בבוקר ולמצוא על המסך הודעה שהמכשיר עודכן, ואם הרום הבסיסי הוא סיני תהיה במצב סיני בלי שירותי גוגל. זה נכון בין אם המעבד הוא מדיהטק ובין אם הוא קואלקום.

 

מהסיבה הזו השקעתי ברדמי נוט 4X מיבוא רשמי, שכן אפשר היה לקנות מיבוא מקביל ב-300 ש"ח פחות. אבל לאור הניסיון המר לא רציתי להמר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קניתי שיאומי (לא נוט 4, Max, לדעתי יש הבדלה ברורה באיכות בין סדרות הMi והRedMi) מייבוא מקביל, אבל וידאתי לפני כן שמדובר בדגם הגלובאלי עם רום רשמי ללא התעסקות מיותרת של מתווכים.

ההבדל היחיד הוא שהמכשיר הגיע עם מטען סמסונג 2A ולא מטען QC2 מקורי של שיאומי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
עדיין מחפש S8 יש ב 2360 שח.

 

אייל אני חושב ששכחת את הקישור

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם (נערך)

תודה .

יש גם משהו מעניין על ה+ ?

עריכה אחרונה על ידי Wonka
ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

הטלפון מאיטליה מגיע נעול ? בקשת ססמא מאמאזון תפתור את העניין ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

זה לא כזה פשוט.

 

מאמזון לא תקבל סיסמא.

מסמסונג איטליה אולי תקבל (אני לא קיבלתי) - אבל זה לא לשלוח מייל ולקבל.

 

המייל צריך להיות באיטלקית ולכתובת מסויימת. בקיצור - זה אפשרי - אבל לא מיידי.

 

אני (חבר ליתר דיוק) שילם 200₪ לטכנאי פרטי.

פורסם
הטלפון מאיטליה מגיע נעול ? בקשת ססמא מאמאזון תפתור את העניין ?

כן הפלאפון מגיע נעול, אני שיחררתי את הנעילה בעזרתם של סאמסונג איטליה.

צירפתי להם את הקבלות שברשותי בצירוף תמונה של גב המכשיר+ תמונה של בקשת הנעילה.

ומספר הime.

 

ציינתי שהטריגר של הנעילה הוא סים קארד של פארטנר.

תוך כשבועיים שלחו לי את הסיסמה.

 

ניתן לפתוח את הנעילה גם בעזרת אתר צד שלישי, תעשה חיפוש בגוגל.

 

הדרך הכי קלה לפתוח את הנעילה זה בעזרת סים קארד אירופאי.

פשוט מבצעים שיחה לשירות הלקוחות של הסים קארד, שיחה של 5 דקות אמורה להספיק.

 

אם אתה מתכוון להזמין משהו מאמזון גרמניה, לדוגמה מגן לפאלפון, על הדרך כדאי להזמין את הכרטיס הזה:

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B016AH9IC2/ref=ox_sc_saved_image_32?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

 

הוא תקף ל30 ימים מרגע ההפעלה.

פורסם

גם באמצעות סים אירופאי - לא כל סים יכול לבצע את הפתיחה.

 

יש מי שניסה עם הסים ולא הצליח, בגלל שצריך להיות מחובר פיזית לרשת באירופה.

 

אנשים הזמינו סים ולא הצליחו לפתוח/להשתמש. אז אם לא הצלחת על הסים הזה ספיציפית לפתוח - קח את זה בערבון מןגבל.

 

תעשה את החשבון שלך. מחיר המכשיר לעומת הארץ.

 

במקרה הגרוע תחכה כמה שבועות לפתיחה או לחילופין תשלם כ200₪ בארץ ותחליט.

פורסם

אם זה עניין של זמן אז אין לי בעיה ,אם יקח שבועיים שלושה זה עדיין משתלם .

אין אפשרות לדרוש את הקוד מראש ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לא. כי אתה צריך את המספר imei של המכשיר שתקבל.

 

החבר ששילם עוד 200₪ עדיין יצא יותר זול מרכישה בארץ.

 

רק אתה צריך לקחת את זה בחשבון.

×
×
  • תוכן חדש...