Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לשים לב שהסאמסונג 8 של TIM בדרך כלל זול יותר.

הוא גם נמכר ע''י אמזון אבל ראיתי בתגובות שהאחריות עליו לשנה.

יכול להיות שמדובר בטעות או שאני מפספס משהו, אם מישהו מתכוון לרכוש אותו אז כדאי לבדוק את העניין מול אמזון.

פורסם
יש לי Redmi Note 4X (גרסת 3/32 ג"ב) מזה כשבועיים, הרושם הראשוני מצויין. מסך טוב, תגובה מצויינת למגע, קורא טביעת אצבע זריז, את המצלמה טרם העמדתי למבחן אמיתי. הסוללה מצויינת, מחזיקה 36-60 שעות כולל כמה שעות וייז. אל תצפה לאנשיםן עם נסיון ממושך, כיון שסה"כ מדובר בדגם די חדש.

 

קניתי אותו בבסטמובייל במחיר יבואן רשמי, ועדיין עולה כשליש פחות מהמחיר הזול ביותר של ה-A7 בזאפ.

 

לא העמדתי אותם זה מול זה.

 

חייב לומר שהניסיון הקודם שלי עם שיומי (ה-Mi4C) היה מצויין עד שעדכון תוכנה הוציא לאור את המגבלות של הגרסה הסינית. בנוי היטב, עמד בלא מעט נפילות בלי שום נזק, סוללה טובה, וכאשר מערכת ההפעלה תפקדה החזיק לי למעלה מ-100 ימים (!) בלי ריסט. מה שחיסל את הטלפון היה שהבן שלי - שמחזיק במכשיר דומה - עדכן לי מ-MIUI7 ל-MIUI8, ואז הגיע ה-OTA שריסק אותו. מצד שני, לאותו בן יש מכשיר שנרכש ממקור אחר (עליאקספרס), ובינתיים לא עושה אותן בעיות.

 

ולא ניתן להשמיש את הבר מינן?

פורסם
זו גרסת SD625 עם 3/32 ג"ב זכרוןן.

יש גרסה המבוססת על מעבד MTK - היא מיועדת לשוק הסיני ויש להתרחק ממנה.

לגרסת ה-64 ג"ב יש סיומת שונה. גם האבזרים (לפחות מגן מסך) שונים.

 

ראיתי שיש גרסה עם מעבד X20 - שאמור להיות חזק יותר משמעותית. למרות שהיא גרסה ישנה יותר.

פורסם

אלי - יתכן שניתן להשמיש את המכשיר על ידי פלאשינג. בשביל זה צריך לפתוח את הבוטלודר, תהליך שאורך זמן. יתכן שבמהלך חופשת הקיץ, כאשר לי ולבנים יהיה קצת זמן פנוי לצורך העניין, נתעסק עם זה. אבל אני לא יכול להשאר חודשים עם טלפון חלופי מקרטע (השמתשתי כשבועיים במכשיר שאשתי הוציאה משימוש בסתיו שעבר, ושה-8 ג"ב שלו פשוט לא מספיקים לצרכים שלי)

 

נקמיצ'י - גרסת ה-X20 היא הגרסה הסינית, מומלץ לדלג עליה. צפוי שיקרה מה שקרה ל-Mi4c ממוצא Gearbest, ויקפוץ לא הגן הסיני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה מרתיע במכשיר סיני? ישתלט עליך איזה סיני מהרפובליקה ויגנוב מידע? :)

תנסה,לא אהבת? תמכור,או תשאיר בצד לגיבוי,או תן למישהו במשפחה...לא חסר שימושים.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ממה שלמדתי צריך להפריד:

רום גלובלי מקורי של היצרן - אין בעיה. הסתייגות - אני רק שבועיים עם מכשיר כזה - אבל זה מה שקראתי.

רום סיני עם תחפושת גלובלית - צפוי להתקע באיזה שהוא שלב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש "אבל" פוטנציאלית בכל מכשיר סלולרי,סיני,סמסונגי,אפל,או השד יודע מה.

 

טלפון זה כמו רכב - או שנפלת על לימון,או שיהיה לך שקט יחסי לתקופה :)

 

נ.ב לאמא שלי יש מייזו M1 NOTE (הראשון בסדרה) כבר מעל שנתיים,עובד ללא דופי (אומנם אצלה זה נטו סמסים ושיחות,בלי וואצאפ\שיטבוק\ושאר חולירות - אבל המכשיר עובד באמת בסדר גמור.

ולאבא שלי היה איזה מכשיר של ארקוס לשנה וחצי,ועכשיו אחי שדרג לו לשיומי רדמי נוט 4 פרו - אין תלונות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש בgeakbuying מבצע על הרדמי נוט 4 לכבוד 5 שנות פעילות או משהו כזה:

http://promotion.geekbuying.com/promotion/xiaomi_mobile_shopping_carnival?gclid=CjwKEAjwse7JBRCJ576SqoD7lCkSJABF-bKuDwM5LXvWQGjikaXwf13SUtCuzQjX7H6t0EYttbArnBoCJ0Pw_wcB

 

איזה גרסא מומלצת? ואיך לוודא שהרום הוא גלובלי רשמי ולא אחד בתחפושת כפי שספריאל הגדיר זאת?

פורסם

כנראה גרסת ה-SD625.

לא יודע לגבי ה-435.

עם זאת - הרום המחופש שהיה לי הגיע מגירבסט, אני חושד בהם, אפילו שהם מבחינים בין רום גלובלי לרום גלובלי רשמי. מי שנכוה ברותחין נזהר בצוננין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי נסיון מעורב עם Geekbuying. די הרבה הזמנות בסכומים יחסית גבוהים (מאות שקלים, לא צעצועים בשקל) שהגיעו בשלום ובלי בעיות.

מצד שני, כשמוצר לא הגיע ומספר המעקב הראה שנמסר בגרמניה (למרות שאותו מוצר הוזמן שבועיים קודם לכן מאותו חשבון לאותה כתובת והגיע בלי בעיות) מרחו אותי במשך חודש במיילים של 'העניין בבדיקה', נאלצתי לערב את פאיפאל וגם שם התגובה שהתקבלה הייתה 'העניין בבדיקה' עד שלאחר שבועיים פאיפאל פסקו לטובתי והכסף הוחזר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

המחירים של הS8 באמסטרדם - S8-750 אירו והפלוס ב850 אירו

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...