Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל oneplus נמכרים רישמית מחוץ לסין כבר מהתקופה של oneplus 1. כלומר מההתחלה.

בהתחלה המכירות היו רק עם הזמנות ורק באתר האינטרנט של החברה.

 

את הoneplus 2 כבר הביאו לארץ בייבוא רישמי.

 

לגבי מחירים. לא יודע מאיפה ה300.הoneplus 3t היה החל מ430 דולר בארה״ב ו-439 אירו באירופה.

 

לגמי השיואמי מול הoneplus. לא מסכים. מניסיון עם דגמים של שתי החברות, oneplus אמינים ויציבים יותר. זה שווה למשתמש יותר כסף.

פורסם

1. אמרתי ש oneplus נמכרים בכל העולם.

2. השוואתי דגמים עם 835, אם אתה רוצה לרדת למעבדים זולים יותר יש לשואמי מבחר הרבה יותר גדול מ 95 $ ומעלה

המחירים שמתתי הם מהאתר האמריקאי (אני קניתי משם את one)

אייל

פורסם
לגמי השיואמי מול הoneplus. לא מסכים. מניסיון עם דגמים של שתי החברות, oneplus אמינים ויציבים יותר. זה שווה למשתמש יותר כסף.

 

מחזק, מנסיון עם ה Onelus 3 וה Onelus 3T - סוסי עבודה.

פורסם (נערך)

OP אמינים? בכל דגם למיטב זיכרוני, היו מחלות,החל מהראשון.

לא יודע אם "אמינות" שווה מעל 100 דולר הפרש, אתה יכול להגיד אותו דבר, למה לקחת OP שב100 דולר יותר יש לך את S8?

זה שאני אומר את זה לא מבטל את זה שאני חושב שספינות הדגל של שיומי אמינים בטירוף.

 

http://m.gsmarena.com/oneplus_5_owners_are_reporting_of_a_jello_effect_when_scrolling-news-25885.php

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Dark Crystal
פורסם (נערך)

בראשון - מחלות עם צג המגע שלמיטב הבנתי נפתרו ברמת התוכנה בסופו של דבר.

בשני - חיישן טביעות אצבע בעייתי.

שלישי/שלישי דורבו - לאג במגע (לטענת משתמשים ברשת), בתור OCDיסט לא משהו שהבחנתי בו או הפריע לי מעולם ; מצד שני - אני לא משחק במשחקים עם המכשיר, כך שכנראה ששם הבעיה.

 

ויש כ"כ הרבה סיבות למה כן להמנע ממכשירים של סמסונג מלבד תג המחיר המופקע - העיקריות שבהן הן חרא של איכות שמע בשיחות (של הצד שלך ושל הצד השני, באופן גורף ; ממש לא מדובר בדגם אחד) ושחרור איטי רצח של עדכונים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
OP אמינים? בכל דגם למיטב זיכרוני, היו מחלות,החל מהראשון.

לא יודע אם "אמינות" שווה מעל 100 דולר הפרש, אתה יכול להגיד אותו דבר, למה לקחת OP שב100 דולר יותר יש לך את S8?

זה שאני אומר את זה לא מבטל את זה שאני חושב שספינות הדגל של שיומי אמינים בטירוף.

 

http://m.gsmarena.com/oneplus_5_owners_are_reporting_of_a_jello_effect_when_scrolling-news-25885.php

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

גם אם היו נותנים לי בחינם סמסונג לא הייתי לוקח.

 

לגבי השאר - כל אחד והניסיון שלו. אבל לא הייתי מתרגש יותר מדי מדיווחים כמו שפירסמת שרוב הפעמים הם סערה בכוס מים.

פורסם (נערך)

הזוי לגמרי.

שיומי הוציאה עדככון מערכת ל-Mi4c. הותקן על בוגר גירבסט שלי, ושוב ניתן להתקין עליו Google services.

כנראה שכל ההתראות שלי מהחודשיים האחרונים מצריכות מחשבה מחדש - מה שקרה הוא כנראה עדכון מערכת לא תקין של שיומי, וכעת major update שתיקן את התקלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם אם היו נותנים לי בחינם סמסונג לא הייתי לוקח.

 

לגבי השאר - כל אחד והניסיון שלו. אבל לא הייתי מתרגש יותר מדי מדיווחים כמו שפירסמת שרוב הפעמים הם סערה בכוס מים.

מה רע בסמסונג?

פורסם

תלוי, יש כאלה שמחזיקים יפה, יש כאלה שמפסיקים לעבוד אחרי שבועיים שהוצאת אותם מהקופסא ואז היבואן יודע להתנער ממך יופי, ויש כאלה שפשוט מתפרקים לאט לאט תוך כדי שימוש.

פורסם

אני לא חושב שסמסונג כאלה רעים, אבל אני חושב שאין סיבה לשלם 600-700 דולר על סלולרי, כשיש בחצי מחיר מכשירים עם אותו מפרט.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם

לאחר שמאסתי בhtc m8 שהיה לי החלטתי ללכת על הOp3t. קראתי הרבה ביקורות והמלצות(אור תודה,הסקירה שלך תרמה הרבה) והגעתי למסקנה שלא רק שמבחינת תמורה למחיר יש כאן סוס מנצח, אין לי פשוט הרבה אופציות שבאמת באמת לי עליהן. האייפון לא בא בחשבון ,לא משנה מה, אני לא מצליח להתרגל לממשק ולהיעדר כפתור חזרה. סמסונג זה מדהים לשנה ואח"כ זה עובד /לא עובד וכשכן עובד אז בצורה איטית משמעותית ושלא נדבר על מחיר החלפת מסך . Lg אף פעם לא אהבתי .

חשבתי על הפיקסל אבל המחיר שלו יותר מהזוי ומה שנשאר מבחינתי זה או עוד htc , למרות שהאולטרה נקטל בביקורות , או ללכת לחבר'ה מסין ולנסות. בינתיים מאוד מרוצה.

המכשיר מגיע עם ממשק מאוד נקי,כמו שאני אוהב והכל עובד טוב בינתיים ללא התרסקויות ולאגים.

המצלמה והרמקול הן הנקודות החלשות שלו אבל מנגד יש ביצועים מעולים, חיישן טביעת אצבע שעובד מעולה, ממשק נקי ונוח עם מחוות מגניבות(הפעלת מצלמה,פנס וכו') וכל זה במחיר מעולה.קניתי את המכשיר בגומובייל עם תוספת של שנת אחריות שניה ומטען קצת חזק יותר(לא הדאש, 3 אמפר של lg) יצא כ1800 ש''ח.

פורסם

עד כמה המצלמה היא נקודה חלשה בop3t?

אני גם זוממת על המכשיר, אבל מצלמה טובה היא אחד הפיצ'רים שחשובים לי בשדרוג בגלל שעד עכשיו התפשרתי על זה ואני רואה שזה הולך ומפריע לי יותר ויותר.

יחסית למה זה חלש?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

×
×
  • תוכן חדש...