Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי בעיה עם השיומי המוזל -

 

גילוי נאות - קניתי Redmi note 4X ושילמתי מחיר של יבואן רשמי אחרי שהתחרבש לי ה-Mi4c כאשר חשבתי שמדובר בבעיה של גרסה סינית שמתנגדת לשירותי גוגל. הגרסה הזולה היא עם מעבד מדיהטק שמיודת במקור לשוק הסיני. הגרסה היקרה היא עם SD625 אשר ביסודה מיועדת לשוק המערבי\גלובלי.

 

החלט אם אתה רוצה את הגרסה הסינית שעלולה להיות בעייתית - אין אחריות אם תשדרג מ"ע - או מעדיף לשלם עוד 300 ש"ח תמורת מכשיר מקורי עם 5 שנות אחריות.

 

והשלמת הגילוי הנאות - בינתיים ה-Mi4C קיבל עדכון חדש, כולל שדרוג לאנדרואיד 7, ושירותי גוגל פועלים היטב (אם כי הצריכו התקנה בנפרד ממערכת ההפעלה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
במה הייתם בוחרים:

Oneplus 3t לקניה בארץ ב 1650 שקל או קניה של oneplus 5 באותו מחיר פחות או יותר אבל המתנה של חודש משלוח.

 

הבעיה העיקרית שלי עם ה op5 זה שבניגוד ל3t יש עליו הרבה ביקורות לא טובות מבחינת בקרת האיכות. ולא הכי בא לי להתעסק עם מכשיר חצי בשל.

 

מה אתם הייתם עושים?

ואם כבר בנימה זאת, האם מישהו נוסע לאילת במקרה ? :)

 

 

אהלן.

שים לב של OP5 יש בעיה כיוון שהרכיבו את המסך הפוך, זה גורם ל Jelly scrolling:

https://www.xda-developers.com/confirmed-oneplus-5-display-upside-down-likely-reason-jelly-scrolling/

 

אני אישית עם ה OP3T ומרוצה מאוד, מכשיר עם חומרה חזקה מאוד, סוללה מעולה+, גרסת אנדרואיד כמעט סטוק, עדכונים לעתים קרובות.

 

פורסם
היי,

נדפק לי ה-G3 אחרי משהו כמו 3.5 שנים. הLG עובד פיקס במצב טיסה עם וויי פיי ללא דופי אבל נכבה כשיש סים בפנים.

מחפש משהו דומה. מתלבט האם לקנות G3 חדש באזור ה1200 או ללכת על שיואמי.

בעקרון יכול להוציא עד הסכום של הLG אבל היות והצרכים שלי מינימליים חושב שזה אובר קיל.

ראיתי שיומי ב400 שקל A4.

יש גם את הנוט 4X המומלץ, 800 שקלים בKSP עם שנתיים אחריות (שווה משהו?).

מה דעתכם?

 

צרכים: יוטיוב, וואטספ, ווייז, אפליקציות גוגל, אפליקציות של בנקים, מסעדות, אוניברסיטה. אין משחקים בכלל. גם צילום לא ממש מעניין אותי. אני כן משתמש בסאונד (מאזין להרצאות/פודקאסטים) לפעמים באוזניות אבל לא מעבר.

כן רוצה מכשיר אמין ושידע לעמוד בתנאים קשים (הLG שלי נפל עשרות פעמים ותפקד כמו נינג'ה). מעבר לכך לא קריטי.

שיאומי רדמי נוט 4x בזיכרון 32 ג'יגה נמכר מ-650 ש"ח ביבוא מקביל.

לדעתי זו עסקה הכי משתלמת.

פורסם (נערך)

עם Helio X20.

ה-SD625 עולה כמה לירות יותר, לדעתי עדיף כיון שהסיכויים גבוהים שמדובר בדגם גלובלי ולא סיני בתחפושת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממה שראיתי בדגמים שציינתם יש מעבדים בשם

Cortex-A53.



גם לא ראיתי 5 שנות אחריות בשום מקום.

ספריאל יש לך קישור אולי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אין לי קישור.

המכשיר (SD625. 3/32GB) עלה לי קצת למעלה מ-1000 ש"ח, יחד עם מגן מסך מזכוכית ונרתיק סיליקון הגעתי ל-1200. קניתי תחת לחץ בגלל הבעיה ב-Mi4C והעובדה שהמוטו הישן של אשתי לא מילא את צרכי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ממה שראיתי בדגמים שציינתם יש מעבדים בשם

Cortex-A53.



גם לא ראיתי 5 שנות אחריות בשום מקום.

ספריאל יש לך קישור אולי?

רציתי לעזור לך, ואני יצאתי מבולבל.

בקישור מזאפ: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=938164

ב-KSP אתה מקבל אחריות של יבואן הרשמי למשך שנתיים.

במחסני חשמל אתה מקבל 5 שנות אחריות (שנתיים ראשונות של היבואן, ועוד 3 על תוכנה).

ובאתר הרשמי הישראלי, גרסה 4 עם מפרט של 4X (בחיי לא מבין את ההבדל): 5 שנות אחריות. קישור: http://www.mi-il.co.il/redmi4/overview/

פורסם

אני קיבלתי 5 שנות אחריות יבואן רשמי. כאילו שהמכשיר ישמש אותי יותר מ-2-3 שנים לפני שיעבור למגירת הרזרביים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני הזמנתי מאליאקספרס את הטלפון כשהיה מבצע (10$ פחות). לקחתי בחשבון את עניין האחריות ולא היה לי אכפת. בסה"כ הטלפון צריך לעבוד כמה שהוא יכול, וכשהוא הוא ימות, אחליף לחדש.

אני גם לא מאמין לאחריות של 5 שנים. במקרה שהטלפון יהרס לפני ה-5 שנים, יחליפו לך לגרסה אחרת שאולי לא תתאים לך (כמו מעבד MTK).

פורסם

מבחר גדול. החל מסמסונג 514 ועד השיומי הזה. חלק פועלים, חלק מושבתים, חלק בין לבין.

 

צריך להבדיל בין מכשיר במצב "פועל" לבין "שמיש". מכשיר "פועל" יכול להיות עם כל מיני תקלות קטנות או פשוט איטי להחריד, שמיש ניתן לשימוש סביר כתחליף זמני למכשיר ששבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הבנתי שיש באמאזון מכירות בהנחות ענק, איך זה משפיע על שוק הסלולאר והאם מומלץ להזמין פלאפון באינטרנט? אף פעם לא עשיתי דבר כזה, אמאזון ספציפית זה פשוט אתר מכירות או שזה כמו איביי שהמוכרים הם אנשים פרטיים?

יש אחריות? צריך לשלם מכס? ההפרש בין המחירים בארץ שווה בכלל את הסיכון הזה? בעיקרון אחרי שרציתי פיקסל חשבתי על זה הרבה מאוד זמן וננעלתי על הגלאסקי S8, אז כל עזרה תהיה מבורכת.

אה כן, ובמידה ואני רוכש דרך אמאזון אני יכול לבטח את המכשיר בסמסונג?

עריכה אחרונה על ידי Overdrive

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

נגיד ואתה רועש סאמסונג.

תרכוש אותו באמזון איטליה בעדיפות עליונה או באמזון גרמניה.

למה איטליה? בגלל המיסים הנמוכים יותר.

תדאג שהמוכר הוא אמזון, אמור להיות כתוב Ship and sold by amazon או משהו בסגנון.

כשאתה מתקדם לצק אוט המחיר שתראה הוא מחיר כולל משלוח ומיסים.

חוץ מזה, קיים סיכוי סביר שתקבל החזר מיסים חודשיים אחרי הרכישה.

 

לי החזירו את המיסים במלואם 78€ על פלאפון אחד.

לגבי השני שרכשתי, עוד לא עברו חודשיים.

 

המכשיר מגיע נעול נעילה אזורית.

תצטרך לשלוח קבלה מספר ime לסאמסונג איטליה ולבקש קוד שיחרור, פתחתי שני פלאפונים בחודשים האחרונים, לקח להם כ15 ימים לתת לי את הקוד.

 

לגבי אחריות, לפי מה שידוע לי, אמזון נותנים אחריות לשנתיים.

אין אחריות טובה מזה.

פורסם

1. ה-prime day לקראת סיום.

2. אם אתה פותח חשבון כולל prime דאג לבטל אותו בימים הקרובים, אחרת כעבור חודש יחייבו אותך ב-99 דולר\אירו\פאונד (בהתאם למיקום האתר ממנו רכשת).

3. הקםד לרכוש ציוד אשר נמכר ומסופק (sold and fulfilled) על ידי אמאזון ולא על ידי מוכרים העושים שימוש בפלטפורמה שלה. זה מבטיח תשלום מיסים והעדר הפתעות, וגם שירות לקוחות. מבחינת אמינות זה האתר האמין ביותר בעולם.

4. לא תוכל לבטח את המכשיר בסמסונג ישראל, אבל יש לך משהו הרבה יותר טוב: שירות אמאזון.

5. הקפד לשלם במטבע המקומי של אתר האמאזון הרלוונטי (דולר\אירו\פאונד) כדי לא להפסיד הפרשי שער בהמרה על ידי אמאזון ואחר כך על ידי חברת האשראי שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...