Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
קניתי כזה ב 660₪ מסין ואשתי קנתה כזה בארץ באיזה 800.

בגדול מאוד מרוצה, לדעתי אין שום סיבה לשלם יותר מ 800₪ על טלפון כיום. גם במחיר הזה לא צריך אחריות שגם ככה כשצריך אותה היבואן יעשה את הכל כדי להתנער ממנה ואם הוא כן יתקן, אז התיקון לא באמת יחזיר את המכשיר למצב חדש. במחיר הזה אם המכשיר מתקלקל אני זורק אותו לפח וקונה חדש, אני אפילו לא טורח לבדוק אם אפשר לתקן.

לגבי ה note 4x, המעבד של קואלקום יותר חסכוני, אבל דווקא יותר איטי. לא שבאמת זה אמור לשנות לך.

המצלמה סבבה באור, אבל בחושך לא מדהימה והממשק שלו והתפריטים קצת מסורבלים.

אבל בגדול, אני מאוד ממליץ.

 

לא מדהימה בחושך זה די בלשון המעטה. היא איומה בחושך בתכלס. אבל מי שלא אכפת לו מהמצלמה, זה בערך המינוס היחיד הממש משמעותי.

פורסם

סתם מחשבה קטנה למי שמתלבט:

היה לי אייפון SE, והחלטתי להתחדש בעיקר בגלל שאני לא מת על IOS וקניתי ONEPLUS 3T. אחרי שבועיים של שימוש, אני חוזר לאייפון ואני אסביר למה.

 

קודם כול, זה עניין פרטני שלי.המכשיר בגדול הוא אחלה. קרוב לודאי שהמינוסים של המכשיר לא יפריעו לאנשים אחרים או שהם יראו כקטנוניות. לשימושים שלי זה פשוט הרס לי את כול חווית השימוש.

סתם לקחת בחשבון, כי לרוב הביקורות לא מדברות על העניינים האלה.

 

מצלמה:

המכשיר מתקשה להכנס לפוקוס. זה בעיקר בא לידי ביטוי בתאורה בתוך בניין וחלשה יותר. יוצא לי המון לצלם מסמכים ולשלוח אותם לאנשים. אין מצב שבוואןפלוס אני מצליח לעשות את זה בפעם הראשונה מבלי שיהיה מריחות. לרוב אני צריך פעמיים שלוש. באייפון למרות שהמצלמה פחות טובה בתכלס, אין עניינים כאלה, ולמרות שהיא פחות טובה, בכול הזדמנות אני אעדיף לצלם באייפון ולא ב-3טי.

 

טאצ' לא מדוייק/מאחר:

תוכלו לקרוא על זה אם תירשמו בגוגל TOUCH LATENCY.

בעיקרון הטאץ מאחר מעט. זאת אומרת מהרגע שמזיזים את האצבע ועד שהמסך מגיב לוקח כמה מילישניות. זה לא משמעותי, אבל זה בולט. בעיקרון זה לא כזה מפריע לי בשימוש באינטרנט. הבעיה מתחילה כשזה מגיע לכתיבה בשליחת הודעות. אני כותב המון וכותב מהר מאוד. באייפון נדיר שיש לי טעויות בכתיבה. כנ"ל בגלקסי. בוואןפלוס זה קורא המון. המון. ולא משנה איזה מקלדת אני משתמש. לי זה ממש ממש מציק. אם אתם לא כותבים מהר/כותבים ביד אחת, קרוב לודאי לא תרגישו את זה. רק פשוט כדאי לקחת בחשבון.

 

מלבד 2 הבעיות האלה(המאוד קריטיות בשבילי) הטלפון עובד ממש אחלה. ולא נתקלתי בשום בעיה.

פורסם

בטוח שיש כאן איפשהו המלצה שמתאימה לדרישות אך מחיפוש קליל לא ממש מצאתי...

זקוק לסלולרי פשוט ויעיל לאבא שלי(בן 75), משתמש כיום בגלאקסי 3 שכבר מקרטע קשות.

דרישות צנועות, מעט אפליקציות, יוטיוב, ווטסאפ, וייז, תמונות ושיחות.

400-700 ש"ח.

קניה בארץ.

המלצות?

תודה

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אחריות של שנתיים שלא שווה כלום

 

למה אתה סתם אומר/מכליל?

הבאתי להם מכשיר שבור, מסך מנופץ אך עובד, כולו מכות ושלא עובד לו המיקרופון ויש רעשים בדיבור 3 חודשים לפני תום האחריות ואפילו לא העזו לאמר שהתקלה היא מנפילות והחליפו את כל החלק האחורי, המסך, ואת החלקים הלא תקולים בלי להניד עפעף

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה.

אני מתכנן לקנות 3 מכשירים : לי לאשתי ולילד. לא רואה שום סיבה בעולם לקחת מכשיר "דגל".

הדרישות שלי מאד נמוכות: מצלמה טובה באור יום (חושך לא מעניין),אפליקציות כמו ווייז,טלגרם ווטסאפ ו... זהו בעצם.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
אם כבר תרכוש את דגם ה4X שעולה כרגע 530:

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_620820.html?wid=4

לא שווה לקנות בחו"ל כשההפרש כ"כ זניח וכאן יש גירסה בעברית,אחריות ושירות.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

שים לב שבארץ מוכרים הרב עם מעבד MTK או קאוולקום, השוס של המכשיר זה עבור חסכון בסוללה וכו זה המעבד החדש של סנפדרגון 625. אם תמצא במחיר הוגן עם אותו המעבד לבריאות.

המכשיר מגיע גם מחו"ל עם גירסא בינלאומית, האחריות והשירות בארץ לא היית בונה עליו כל כך, זה תלוי בחנות, במוכר באותו הרגע ובמצב רוח שלו.

בכל מקרה, אם תיכנס לפה:

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_621141.html?lkid=10915672

ותזין קוד קופון 7244X אתה מקבל את המכשיר הזה ב480 שקלים, לדעתי מחיר מעולה. לקחת בחשבון שאולי תצטרך לשלם שקלים בודדים עבור מעמ.

פורסם

@locus

הp9 הרבה יותר טוב, מצלמה הרבה יותר, מעבד הרבה יותר טוב, הייתי הולך על הוואוי משום שמדובר בספינת דגל של השנה שעברה, שמן הסתם עדיין אטרקטיבי להיום.

כמו כן, כבר מעודכן ל7 כשלפי GSMArena הסמסונג עדיין על 6.

 

@davemustaine87

יכול להמליץ לך על אפליקציה מעולה לצילום מסמכים, שבטוח תסתדר איתה, camscanner, מעולה, מצלמת מסמכים כאילו סרקת אותם זה עתה.

לגבי ההקלדה, נסה את swiftkey, יש לה פונקציה של החלקה (אם אני לא טועה לרוב המקלדות היום יש את זה) וזה אחלה של פונקציה ואפשר להקליד במהירות בלי טעויות, ואחרי שהיא תלמד אותך לא יהיו טעויות כלל..

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם
אחריות של שנתיים שלא שווה כלום

 

למה אתה סתם אומר/מכליל?

הבאתי להם מכשיר שבור, מסך מנופץ אך עובד, כולו מכות ושלא עובד לו המיקרופון ויש רעשים בדיבור 3 חודשים לפני תום האחריות ואפילו לא העזו לאמר שהתקלה היא מנפילות והחליפו את כל החלק האחורי, המסך, ואת החלקים הלא תקולים בלי להניד עפעף

יש מצב עשית ביטוח? אחריות לא אמורה לכסות שבר במסך...

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם

אני מרוצה מאד מה-4X שקניתי לפני כמה חודשים במחיר מפולפל של יבואן רשמי.

 

לא לקנות את המכשירים הזולים עם מעבד MTK - הם עלולים להתקע בעדכון התוכנה הבא (סיני מוסווה).

 

המכשיר מומלץ לכל השואלים בעמוד הנוכחי, עם התחשבות במצלמה החלשה יחסית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
@locus

 

@davemustaine87

יכול להמליץ לך על אפליקציה מעולה לצילום מסמכים, שבטוח תסתדר איתה, camscanner, מעולה, מצלמת מסמכים כאילו סרקת אותם זה עתה.

לגבי ההקלדה, נסה את swiftkey, יש לה פונקציה של החלקה (אם אני לא טועה לרוב המקלדות היום יש את זה) וזה אחלה של פונקציה ואפשר להקליד במהירות בלי טעויות, ואחרי שהיא תלמד אותך לא יהיו טעויות כלל..

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 

כשזה בעיית תוכנה/חומרה במכשיר, איך שימוש באפליקציה אחרת יפתור את הבעיה?(רמז : זה לא פותר. לא ב-3-4 אפליקציות שהשתמשתי בהם).

 

מעולם לא אהבתי שימוש בסוויפ. ולא ניראה לי הגיוני במיוחד שאני אתרגל למשהו אחר בגלל פאשלה של יצרן. לא נורא, נמכור את הפלאפון נפסיד 200-300 שקל(מקווה בכול אופן). לא סוף העולם.

פורסם (נערך)

דייב - ה-camscanner אכן אפליקציה מצויינת. צילום מדוייק, אפשר להשמש בפלאש המובנה כדי להאיר את המסמך, יש פונקציה של תיקון עיוותים כתוצאה מצילום לא מפולס, ארכיון ויצוא מובנה ל-PDF. יתכן שיפתור לך את בעיית צילום המסמכים. מדובר בתוכנת freemium ואפשר לרכוש רשיון על מנת להשתמש בפוקציות נוספות, למשל פקס.

 

כמובן שלא יתקן את התגובה המושהית למגע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
]אחריות של שנתיים שלא שווה כלום

 

למה אתה סתם אומר/מכליל?

הבאתי להם מכשיר שבור, מסך מנופץ אך עובד, כולו מכות ושלא עובד לו המיקרופון ויש רעשים בדיבור 3 חודשים לפני תום האחריות ואפילו לא העזו לאמר שהתקלה היא מנפילות והחליפו את כל החלק האחורי, המסך, ואת החלקים הלא תקולים בלי להניד עפעף

לא בדקתי לעומק אם מסך שברוה הוא חלק מן האחריות. אבל נעזוב את זה ברגע בצד, ואספר את הצד שלי:

1. כבר ראיתי הרבה מאוד מכשירים (אמנם ישנים) עם חוסר בברגים. הם ברגים קטנים שאפשר אולי למצוא אותם באייבי. הברגים האלו נועדו לכסות את החלק החאורי של הבורד (בוסף יש את החלק האחורי).

2. היום כבר אין את הברגים, אלא הדבקה. כאשר אתה ממיס שוב את ההדבקה, היא לא תהיה כמו קודם.

3. רוב התקלות שטלפון לא יעבוד בשנתים הוא משום שהיצרן לא עמד מאחורי האיכות שלו: תראה את המכשירים החדשים של LG (מ-G4 ומלעה) ומסכים של S7 ו-S8.

4. אם אתה רוצה להשתמש באחריות, שולחים את הטלפון למסלול חוצה ישראל ב-7 ימים. בתמורה נותנים לך טלפון מדור הראשון של הסמארטפון במקרה הטוב. אני לא יכול להרשות לעצמי את הרצון לחזור אחורה בזמן.

כאן אנחנו מתכתבים על אחריות של טלפון סלולרי. אתה לא רוצה לדעת מה קורה במוצרים אחרים.

פורסם

היום נתקלתי במכשיר החדש של וואוי הונור 9 (מפרט בלחיצה)

על פניו מפתה מאד, מחיר טוב!, מצלמה 20 MP אחורית ו 8 קדמית, מסך 5.15" שמבחינתי זה אידאלי כי זה גודל מצויין לכיס.

 

אני תוהה איפה האלמנט, אשמח לסיבות למה לא כדאי לקנות את המכשיר

הדבר היחיד שאני חושש ממנו זה הדברים הסיניים שדוחפים בו, זה כביכול נפתר ע"י התקנה של רום בינלאומי ע"י המוכרים, אבל אין לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...