Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אזהרה: אסור לך לבצע עדכוני מערכת, כיון שהם יסירו את הכסות הגלובלת ותקבל מכשיר סיני לגמרי. ואאל"ט גם תאבד את האחריות.
לא ממש נכון, במידה ויש לו גרסה גלובלית אז העדכונים שהוא יקבל יהיו של הגלובלית, במידה ויש גרסה סינית אז העדכונים שהוא יקבל יהיו של הסינית במידה וזה רום קומבינה צריך לחזור לחנות ולדרוש מהם החלפה לרום רשמי של שיומי. כל עוד העדכונים הם רשמיים של שיומי האחריות לא תבוטל.

 

אני כבר שנה+ עם הנוט 3 והמכשיר פשוט מצויין עד עכשיו אין תקלות, עטבד מהר כמו ביום הראשון, והסוללה מדהימה אני משתמש יחסית כבד ותמיד מגיע לסוף היום עוד עוד 20-30% סוללה.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
שלום,

ידוע למישהו מתי יושק הנוט 8 של סמסונג?

הבנתי שאיפשהו החודש הנוכחי...

 

יהיה גם נוט? אז "בשביל מה" הוציאו את הגלקסי 8+ ? חשבתי שזה סוג של נוט.

 

שלושה מכשירים מדגם 8? קטעים איתם..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת, קיבלתי מתנה נחמדה ומפתיעה מאשתי xiaomi redmi note 4 עם מעבד קוואלקום, 64 ג'יגה אחסון ו4 RAM.

אין לי מושג איפה היא קנתה וכמה שילמה אבל מסתבר שקנתה מכשיר מיבואן רישמי עם 24 חודשי אחריות.

 

בינתיים אני ממש מרוצה. הממשק נח וזריז, כל האפליקציות עובדות חלק. הסוללה חזקה מאוד! אני יכול לסיים יום אחרי שימוש די אינטנסיבי שכולל גם משחקים עם 60% סוללה.

המכשיר תומך בהרחבת זכרון עד 128G, שזה מצוין עבורי, העברתי ישירות את כרטיס הזכרון מהטלפון הישן.

השיומי תומך גם בכרטיס סים מסוג מיקרו, דבר שיכול לחסוך כאב ראש למי שעובר ממכשיר ישן ואין לו נאנו סים.

 

מדובר בשדרוג ענק לעומת ה LG G3 הישן שנאלצתי להחליף לו אין - ספור סוללות ועדיין היה צריך להטעין אותו כל מספר שעות. גם היה עושה בעיות הם הGPS, היה לוקח לוויז הרבה זמן להינעל ולפעמים סתם היה מאבד קליטת לווינים באמצע הדרך.

 

בינתיים אני מרוצה, מקווה שימשיך ככה.

עריכה אחרונה על ידי Matanel

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אמורה להיות לך הגרסה הגלובלית ואין בעיה לעדכן ולהשתמש במכשיר כרגיל.

חבל לדעתי שלא לקחת את הsnapdragon אבל לא נורא, תתחדש.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

הגרסה הגלובלית הולכת יד ביד עם הקואלקום.

ה-MTK מיועד לשוק הסיני, לכן האזהרה שלי. אבל יודע מה? התקשר ליבואן ושאל.

יש לי 4xבגרסת 2 ָ ו-32 ג"ב ואני מרוצה ממנו מאד. האחריות (יבואן רשמי) היא ל-60 חודש, כמובן שהמכשיר צפוי להתיישן קודם. אבל אחרי התקלה שהיתה לי עם ה-Mi4c אני מעדיף שיהיה איזה גב.

לב

בי ה-Mi4c - אחרי עדכון תוכנה נוסף שב לתפקד היטב, עבר לבני הצעיר במקום מוטו G4 שעבר בדומינו להחליף את המוטו G4 של אשתי, שהחזיר את נשמתו ללנובו אחרי פחות משנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה צודק, אך אם החנות שממנה רכש מעט מקצועית, אמורים לספק לו גירסה גלובלית.

הבדיקה פשוטה, תעלה לפה תמונה של מסך האודות וניתן לומר את מקור הגירסה.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם

על פי הידוע לי ומקריאה בפורומים בחו"ל, לגרסת ה MTK יש בעיה בתמיכה שהם מקבלים/יקבלו משיואמי. שיואמי פחות משקיעה בעידכונים לגרסת ה MTK ולפי הבנתי זה אומר גם שהטלפונים עם מעבד ה MTK אולי לא ישודרגו לאנדרואיד גרסה 7 אפילו. רוב הטלפונים שמקבלים את העדכונים הם אלה עם מעבד הסנפדרגון

פורסם

מכשיר נהדר.

קניתי אחד עבור אבא שלי, לאחר שהטביע את הLG G3 שלו וכתוצאה מכך סבל מבעיות התחממות וסוללה.

האמת - הופתעתי.

מבחינת איכות בניה הוא מרגיש איכותי ומרשים יותר מהשיאומי MiMax שלי שעולה כמעט כפול. לא נתקלתי בבעיות ביצועים או השהיות ועדכוני גרסה עברו ללא תקלות (מדובר בגרסת הSD625). זמן סוללה מעולה, מסך בהיר וקריא וממשק שקל לתפעול עבור מבוגרים ושאר טכנופובים.

במחיר של 600 ש"ח בארץ למכשיר שבוודאות מגיע בגרסה הגלובלית, לא רואה צורך לשלם שקל יותר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
על פי הידוע לי ומקריאה בפורומים בחו"ל, לגרסת ה MTK יש בעיה בתמיכה שהם מקבלים/יקבלו משיואמי. שיואמי פחות משקיעה בעידכונים לגרסת ה MTK ולפי הבנתי זה אומר גם שהטלפונים עם מעבד ה MTK אולי לא ישודרגו לאנדרואיד גרסה 7 אפילו. רוב הטלפונים שמקבלים את העדכונים הם אלה עם מעבד הסנפדרגון
צודק, אך זה לא קורה רק בגלל שיומי, למכשירים עם MTK יש קהילות פיתוח קטנות יותר מכיוון של מדיהטק לא משחררים קוד מקור (אם אני לא טועה במונח) עבור המעבדים שלהם, דבר המקשה על הפיתוח..

המכשיר שלו ישאר על מרשמלו לשארית ימיו חייו, אלא אם כן הוא יעבור לרום לא רישמי, סטייל LINEAGEOS.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם
יהיה גם נוט? אז "בשביל מה" הוציאו את הגלקסי 8+ ? חשבתי שזה סוג של נוט.

 

שלושה מכשירים מדגם 8? קטעים איתם..

 

הגלקסי אס והגלקסי נוט רצים במקביל בדרך כלל

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

מהפכת הטלפונים בלי מסגרת ממשיכה מכיוון הסינים.

הראשונים היו שואמי עם מפרט מעולה במחיר תואם של מעל 500 $

אז באו DOOGEE עם מפרט הרבה פחות טוב, מעבד Helio P25 שזה סביר אבל מסך מזעזע 1280X720

עכשיו יש מכירה מוקדמת של UMIDIGI Crystal

מסך של שארפ 1080x1920

נתונים שעדיף לא להזכיר.

יש גם מצלמה כפולה

מחיר עכשיו 99 $ אם נרשמים באתר החברה.

http://umidigi.com/page-umidigi_crystal_activity.html

banggood מציעים את זה ב 110 $

param_p1.png?v=2

אייל

פורסם

ברוב המכשירים הזולים השוליים נותרו בדיוק באותו רוחב, רק החלק העליון צומצם למינימום וכל החומרה שנדחפה לשם עברה לצד התחתון. זה בולט מאוד בסרטון (בתמונות מצמצמים את השוליים משמעותית).

לעומת הMi Max שבאמת צימצם את השוליים למינימום או סוני שלסדרה החדשה שלהם שוליים אפסיים לפחות בצדדים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...