Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא צלם טבע חובב ככה שהדרישה לא למצלמת עילית, סה"כ לצלם את הילדים בטיולים מבלי שהתמונה תיאבד מהחדות ברגע שעושים זום נורמלי... זה הצורך האמיתי תכל'ס.

לא יודע למה נתקעתי דווקא על 4X, סדרה 5 היא סדרת המשך פשוט?

גם היו תלונות על ממשק MIUI שמסורבל, מגמגם וההסתגלות אליו קשה [שגם כאן זה סובייקטיבי למעשה] וזו עוד סיבה שפתאום הלכתי לכיוון סמסונג.

 

פתוח להצעות, כאמור מה שחשוב לי זה סוללה, זכרון ומצלמה סבבה+.

לגבי זכרון- זה מה שמבטיח עמידות של המכשיר לאורך זמן למעשה, לא? עמידות מבחינת תוכנה וחומרה, לא עמידות פיזית.

פורסם
הייתי בטוח שהטלפון הבא שלי יהיה רדמי 4X אבל התגובות בזאפ מלחיצות, אנשים ממש מבואסים על המצלמה [שחשובה לי] ומדברים על כך שהמכשירים שובקים לאחר מספר חודשים... מה שהביא אותי להסתכל על סמסונג.

 

כרגע אני בכיוון של J7 MAX/ J7 PRO/ A7 בעיקר בגלל זכרון ראם [3 נראה לי מספיק לצרכים שלי] וסוללה.

 

יש חברים פה שהתנסו עם אחד ממכשירי הסמסונג שציינתי? יש חבר'ה עם רדמי 4X שיגידו שהמצלמה סבבה לגמרי?

 

אציין שמבחינת תקציב תכננתי להישאר מתחת ל1K אבל אני רואה שזה לא ממש יקרה.

המלצות נוספות כמובן יתקבלו בשמחה, תודה!

לי יש את ה J7, לא מקס או פרו.

מסך גדול וברור.

שימוש של שלוש ורבע שעות שיחה במשך 29 שעות דרך אוזניית בלוטות, ה WIFI עובד ובוצע עדכוני תוכנה וכדומה אך לא בוצע שימוש ממשי בגלישה באתרים, כילו 32% מהסוללה בלבד.

לא בוצע כמעט שימוש במצלמה ואין לי חוות דעת עליה.

פורסם
אני לא צלם טבע חובב ככה שהדרישה לא למצלמת עילית, סה"כ לצלם את הילדים בטיולים מבלי שהתמונה תיאבד מהחדות ברגע שעושים זום נורמלי... זה הצורך האמיתי תכל'ס.

לא יודע למה נתקעתי דווקא על 4X, סדרה 5 היא סדרת המשך פשוט?

גם היו תלונות על ממשק MIUI שמסורבל, מגמגם וההסתגלות אליו קשה [שגם כאן זה סובייקטיבי למעשה] וזו עוד סיבה שפתאום הלכתי לכיוון סמסונג.

 

פתוח להצעות, כאמור מה שחשוב לי זה סוללה, זכרון ומצלמה סבבה+.

לגבי זכרון- זה מה שמבטיח עמידות של המכשיר לאורך זמן למעשה, לא? עמידות מבחינת תוכנה וחומרה, לא עמידות פיזית.

מצלמה של שיאומי 5x טובה, המחיר בערך 1000שקל,והוא עדיף על הרדמי 4,לגבי סמסונג a7, הוא טלפון מצויין עם מצלמה טובה, אבל הוא גדול, תבדוק מה כדאי לך, הוא עולה קצת יותר סביב 1500

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
אני לא צלם טבע חובב ככה שהדרישה לא למצלמת עילית, סה"כ לצלם את הילדים בטיולים מבלי שהתמונה תיאבד מהחדות ברגע שעושים זום נורמלי... זה הצורך האמיתי תכל'ס.

 

בתוך צלם חובב, מה שאתה אומר לא ברור לי. הדיוטות הרבה פעמים טוענים נגד המצלמה, היכן שהבעיה היא אצלם. לפעמים הם פשוט רוצים שהמצלמה בטלפון תצלם באיכות שהיא לא מסוגלת אליה.

תשתמש באתרי השוואה, אם הם לא מציינים את המצלמה לרעה באופן מיוחד, היא אמורה להיות בסדר. היא בטוח פחות טובה מהדגמים המובילים והיקרים של היצרנים המובילים, כי זה אחד הדברים שיש בטלפונים טובים יותר. אבל... לא בתקציב שלך.

 

לא יודע למה נתקעתי דווקא על 4X, סדרה 5 היא סדרת המשך פשוט?

גם היו תלונות על ממשק MIUI שמסורבל, מגמגם וההסתגלות אליו קשה [שגם כאן זה סובייקטיבי למעשה] וזו עוד סיבה שפתאום הלכתי לכיוון סמסונג.

 

ה-Mi5 הוא דגם הדגל היוצא.

אני לא מוצא את הממשק של MIUI מסובך בכלל, ומעדיף אותו על זה שהיה לי ב-LG G2 העתיק שלי בה-רבה (גרפי הוא פשוט יותר). הוא כן נותן הרבה אפשרויות, ואני אוהב את זה.

 

בסופו של דבר בשימוש השוטף אני לא מוצא הבדלים גדולים בין טלפונים. ב-LG היו כל מיני טריקים ושטיקים, אבל לא השתמשתי בהם...

 

לגבי עמידות, אני חושב ששומדבר לא מבטיח אותה. גם אם לא תשדרג מערכת הפעלה, אפליקציות משתדרגות וטלפונים מתחילים לגסוס אחרי 3-4 שנים, מה שלא תעשה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא צלם טבע חובב ככה שהדרישה לא למצלמת עילית, סה"כ לצלם את הילדים בטיולים מבלי שהתמונה תיאבד מהחדות ברגע שעושים זום נורמלי... זה הצורך האמיתי תכל'ס.

לא יודע למה נתקעתי דווקא על 4X, סדרה 5 היא סדרת המשך פשוט?

גם היו תלונות על ממשק MIUI שמסורבל, מגמגם וההסתגלות אליו קשה [שגם כאן זה סובייקטיבי למעשה] וזו עוד סיבה שפתאום הלכתי לכיוון סמסונג.

 

פתוח להצעות, כאמור מה שחשוב לי זה סוללה, זכרון ומצלמה סבבה+.

לגבי זכרון- זה מה שמבטיח עמידות של המכשיר לאורך זמן למעשה, לא? עמידות מבחינת תוכנה וחומרה, לא עמידות פיזית.

יש לי רדמי נוט 4X:

מצלמה לא יודעת להתפקס על עצים קרובים, אבל לעצמים קצת רחוקים היא מצלמת טוב. אם אתה רוצה תמונות, אשלח לך.

ממשק: רק ההגדרות מבולגנות. אבל אחרי שאתה מגדיר את ההגדרות שאתה רוצה, הכל נהיה פשוט.

המערכת החדשה 8.5 די איטית, כך שאני ממליץ להישאר עם מערכת 8.3 עד שיצא עדכון ל-9.

פורסם

הכול תלוי לאיזה מצלמה היית רגיל לפני.

המצלמה שם היא סבירה מינוס. כאשר ה״סבירה״ זה באור יום וה״מינוס״ זה בתנאי אור לא אופטימליים.היא לא מצלמה טובה בסנטנדרטים של טלפונים בשנים האחרונות.

 

קשה לי להמליץ על על מכשיר אפילו כי ניראה שאולי מלבד השיאומי מי 5 או ה מי5אס. אין אופציות ראויות בתקציב נמוך. אבל במידה והתקציב שלך יחליט להתקרב לאיזור ה 1500, ללא ספק הגלקסי 7 מנפנף את כולם בגזרה הזאת.

פורסם (נערך)

רדמי 4X או רדמי נוט 4X? אלה מכשירים שונים בתכלית. הרדמי 4X חלש משמעותית (מעבד SD435) וקטן יותר, הנוט יותר גדול והמעבד שלו SD625. מבחינת ראם יש לו 3 ג"ב ועוד 32 ג"ב לאחסנה.

 

ג'יבי - אני עם רדמי נוט 4X ומיוי 8.5.4, אין לי שום תלונותלזמן התגובה שלו. אולי הטלון שלך עמוס במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי,

אחרי טבילה בבריכה של הנקסוס 5X שלי אני נאלץ לחפש טלפון חדש. ממש אהבתי את הנקסוס והוא נתן לי בדיוק מה שאני צריך.

שנייה לפני שאני מזמין נקסוס חדש רציתי לשאול האם יש טלפונים אחרים שיכולים לענות על הדרישות שלי.

- ממשק נקי ככל האפשר.

- עידכונים (שהיצרנית לא תשכח את הטלפון לאחר שנה [אני יודע שגוגל נטשה רשמית את ה5X אבל ככל הנראה עדיין הוא יקבל את אוריאו]).

- מחיר בסביבות 1000 ש"ח (ניתן לקנות באינטרנט).

- לא סיני (מעדיף שהמידע שלי ישאר אצל קליפורני שמנמן ולא אצל ממשלה אינטרסנטית ועלומה).

חלפו לידי הודעות על משפחת המוטו ולא התעמקתי בהן כי זה לא היה על נקסוס. אבל זכור לי שהממשק די נקי ויש עידכונים. יש סיכוי שזה טלפון מתאים? ואם כן איזה מהם?

 

תודה!

פורסם

המוטו G4 לדגמיו אכזב בגדול (בניגוד לשני הדורות הראשונים שהיו מצויינים).

 

יש סדרה X שקיבלה בפורום תגובות טובות.

 

בחדושים אלה מוטורולה מוציא סדרה G5 עם כמה וריאציות. עדיין מוקדם לדעת מה היא שווה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ביד 2 יש כמה moto x play למכירה, חדשים באריזה ומיבואן רשמי, ב 800 ₪.

סוללה הרבה, הרבה יותר חזקה מאשר בנקסוס 5X.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי את יד 2 והמחירים כמעט כמו חדש מאיביי. יש המלצות כיצד להזהר מקנייה באיביי? שלחתי הודעה למוכר ששולח מהונג קונג ולפי הפרופיל שלו הוא מוכר די הרבה טלפונים ברשת. יש משהו שכדאי לבדוק לפני שקונים (אני יודע שאיביי ופייפל מגנים עליי ובכל זאת זה יכול להיות לא נעים להתחיל התכתבויות והחזרת משלוחים בדואר)

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

מוטו זה אנדרואיד אמיתי וכמעט נקי ( בשונה מסמסונג, סוני ), עם עדכונים מהירים.

נכון, זה בבעלות לנובו.

אני לא מבין במה עדיפה הקניה מאיביי על קניה בארץ עם אחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הפרש המחיר (מדבר על הנקסוס) בהנחה שאין יותר מיסים. הנקסוס נמכר ב850 לעומת 1300 בארץ

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם
מוטו זה אנדרואיד אמיתי וכמעט נקי ( בשונה מסמסונג, סוני ), עם עדכונים מהירים.

נכון, זה בבעלות לנובו.

אני לא מבין במה עדיפה הקניה מאיביי על קניה בארץ עם אחריות.

אתה לא יודע מה הממשל הסיני חייב את לנובו להתקין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...