Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תיראה למשל את אייפון5s, המכשיר יצא ב בספטמבר 2013 והוא הולך לקבל את ios 11,

גלקסי 5 יצא כמה חודשים מאוחר יותר, איזה מערכת בפעלה עדכנית יש לו? מרשמלו?

לפי הכתבה הזאת גם ה6 לא יקבל את אנדרואיד 8

https://www.sammobile.com/samsung-galaxy-android-8-o-update

 

למה פי 4? כמה עולים מכשירי דגל כמו ה נוט8? V30?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיומי למשל מעדכנת את כל מכשיריה, אולי חוץ מmi 1, לגירסת הMIUI 9.. אומנם זה לא עדכון של מערכת האנדרואיד, אבל כל התכונות החדשות כן קיימות (פיצול מסך, תמונה בתוך תמונה וכו'..)

סמסונג אכן זונחת מכשירים, אבל זו נחלת הכלל.

אפל מתאימה את התוכנה לחומרה באופן מדויק יותר, אנדרואיד מיועדת לפעול על מגוון חומרות שונות, מעין וינדוס, המתבטא בחוסר יציבות (כיום לעיתים רחוקות) ואכן קשה יותר לעדכן מכשירים ישנים כי ייתכן כי יהיו פחות יציבים או אולי לא יכולו להריץ היטב את הגרסאות האחרונות.

אך פה נכנסת הגימשות שדיברו עליה,

אתה בהחלט יכול לעדכן את רוב מכשירי האנדרואיד, מהראשונים ביותר, לאנדרואיד 7 ובקרוב גם ל8, זה פשוט לא יהיה רישמי ויהיה עם אנדרואיד נקי. יהיו באגים, בהחלט, כי בכל זאת מדובר במפתחים עצמאיים ולא בצי מפתחים של חברה גדולה, אך השימוש במכשיר יהיה חלק ומהיר יותר מיומו הראשון.

 

אני אישית, בדומה לחלק מהאנשים שרשמו פה, לא מוצא עניין באיפון, חוסר הגמישות ישעמם אותי מהר מאוד. אך זה לא מונע ממני להתלהב מהטכנולוגיה המתקדמת שהאייפונים מביאים, האייפון X הוא פיסת טכנולגיה מתקדמת מאוד, אך חוץ מדברים בודדים, האנדרואידים הקדימו אותו שנים רבות לפני.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם
לא לכולם זה חשוב, אבל אם אני רוכש מוצר שעולה כמה אלפים אני לא רוצה להרגיש מאחור בעוד שנתיים, אלא אם יש אופציה כלכלית לרכוש כול שנתיים מכשיר יקר.
אז תרכוש מוצא שעולה אלף ועושה בדיוק אותו הדבר

 

לגבי שדרוגים, מי צריך את זה?

 

מכשיר לרב מחזיק 3 שנים. כל זמן שהוא עובד, לא צריך לחפש צרות.

אחרי זה אפשר להחליף מכשיר זול באחר זול

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחרי הרבה התלבטויות אם להשקיע על פלאפון יקר, או זול - כי מילא השימוש שלי מינימלי.

 

החלטתי בסוף ללכת על מכשיר זול יחסית (1080 ש"ח) לתקופה קצרה. מה אני אגיד...אחרי שימוש של

שבוע + אני יכול לומר שזה לא רק יהיה פלאפון "ביניים/זמני" כפי ששיערתי - אלא פלאפון להרבה זמן.

מהיר,איכותי,נוח ויפה. (בחיי שגם אופה)

 

כן Huawei P10 לייט עושה את כל מה שאני צריך אפילו מעבר.

פורסם

אם להוציא את עניין המצלמה(איך היינו חיים עם מצלמות זוועה במונחים של היום עד לפני 4 שנים?), בשימוש רגיל 90 אחוז מהאנשים לא ישימו לב להבדל בין מכשיר של 600 ל-3000 שקל.

 

אגב, מעניין שהאייפון X יהיה האייפון הראשון עם טעינה מהירה. אלא מה? מסתבר ש-1000 דולר זה לא מספיק בשביל שהם יכללו אותו באריזה, אלא צריך לקנות אותו בנפרד במחיר מבצע של 75 דולר(!). פשוט מדהים.

פורסם
יש צפי הגעה ומחיר לשיומי Mi A1?

לחילופין אם אני רוצה מכשיר עם אנדרואיד כמה שיותר נקי, יש סיבה לא לרכוש את Oneplus 5?

עברתי על ביקורות על הטלפון הזה.

יש שתי מצלמות קדמיות אבל הם באיכות נמוכה יחסית, לא סוני כמו ובדגמים אחרים שלהם.

נראה לי עדיף mi5s באותם מחירים.

מי שחושב שאייפון X יקר.

יש מכירה מוקדמת של מהדורה מיוחדת של :

Xiaomi Mi MIX 2 Special Edition 5.99 inch 8GB RAM 128GB ROM

949 $ או יותר, תלוי באתר

אייל

פורסם (נערך)

ה Xiaomi Mi A1 64GB הגיע לKSP:

https://ksp.co.il/?uin=42418

1,150 ש"ח ניראה מחיר סביר ביותר לעומת מחירו בסין.

 

זה למי שרוצה עוד מכשיר נקסוס של גוגל בזול.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סיפור שהתגלגל לו...

קודם כל תודה למגיבים בענייני וכל המידע על שיומי!

קרה שיום-יומיים אחרי שכתבתי את ההודעה ה-G3 שבק לגמרי ואני הגעתי לאילת דרך העבודה.

מפה לשם רכשתי V20 64GB ב-1600 ש"ח.

ה-MI5 שכיוונתי אליו עלה באותה החנות 1400 ש"ח אאל"ט ותמורת הפרש זניח כזה כמובן שנטיתי ל-LG.

 

שוב, המון המון תודה למגיבים והמפרטים!

פורסם

מחפש פלאפון שיחליף את ה S4 לילד בן 12 שכבר נהיה גבר גבר

התקציב הוא באיזור ה 800 ש"ח

 

האם J5 היא בחירה טובה?

S5 יכול להיות אופציה?

שיומי? למרות שאין לי נסיון עם סיני ואני מעדיף את משפחת הגלאקסי

 

*קנייה רק בארץ*

 

פורסם
מחפש פלאפון שיחליף את ה S4 לילד בן 12 שכבר נהיה גבר גבר

התקציב הוא באיזור ה 800 ש"ח

 

האם J5 היא בחירה טובה?

S5 יכול להיות אופציה?

שיומי? למרות שאין לי נסיון עם סיני ואני מעדיף את משפחת הגלאקסי

 

*קנייה רק בארץ*

יש חיסול של lg מוחדשים במחירי זנות. Lg g5 במחיר 950 ש״ח ודגם lg g4 במחיר 650 ש״ח. שניהם אחריות רונלייט, צבעים לבחירה, ומשלוח חינם.

בעיניי, אין הצעה שקרובה לזה אפילו באטרקטיביות, וכן, אני מכיר את תחלואי g4. כל מה שמוצע כבר אחרי החלפת לוח אם.

לדעתי, שווה ממש.

פורסם

אלו הן הצעות לא רעות, אבל בוא נשים דברים על דיוקם:

 

650 שקל עבור מכשיר משומש שעבר החלפת לוח אם ע"י טכנאי שקל וחצי בארץ, שב-100% לא עשו עבודה טובה בהרכבה כמו שהמכשיר יצא מהמפעל.

 

לדעתי זה בדיוק מה שהמכשיר הזה שווה.

×
×
  • תוכן חדש...