Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן ראיתי,

המצלמה מאוד מאוד חשובה לי. אני מטייל המון ומצלם המון בטיולים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

בוא נגיד שאני לא צלם מקצועי. ה-Z2 מספק אותי. הבעיה היא שהמכשירים הזולים של היום עדיין נחותים ממנו במצלמה

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

המצלמה בטלפון, משוכללת ככל שתהיה, אינה מתקרבת למצלמה בסיסית. העדשה קטנה ולכל לא מעבירה מספיק אור, החיישן קטן ולכן רועש ולא רגיש. וכמובן שבניגוד למצלמה סבירה, היא לא מאפשרת לך כל שליטה בצילום.

יש שרשור מקביל בענייני מצלמות, החל ממנו ולמד את הנושא.

תביא בחשבון שמצלמה, אם לא מתעללים בה, מחזיקה הרבה יותר שנים מטלפון, מה שמשפיע על תחשיב העלויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מי שמחפש מכשיר בסביבות ה1200 ש"ח,קניתי שיאומי A1 אנדרואיד נקי לחלוטין,אחרי שבוע אני ממליץ עליו בחום.

אם יש שאלות תרגישו חופשי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חברים, סטיתם טיפה מהנושא :)

כמו שאמרתי המצלמה של הסוני Z2 סיפקה אותי. כל המטרה היא לא להסתובב עם שני מכשירים.

תודה על העזרה בכל אופן :)

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לטיול הבא קח מצלמה. נכון שתסחוב עוד 200-300 גרם, אבל לאחר שתראה את התמונות תצטער על כל ימות בו הסתפקתי בטלפון.

 

לי יש מצלמה יחסית כבדה, ולכן אני לוקח אותה רק לטיולים היותר מיוחדים. בדרך כלל אני מצטער על כך שאיני לוקח אותה לכל הטיולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא ממש מסכים עם הקביעה הזאת. מצאתי תמונות ישנות של טיול שתמונה אחת צולמה עם קנון SX210 ,מצלמה שעד לפני כמה שנים נמכרה בקביעות בסביבות ה-1000 שקל, ותמונה שניה צולמה עם לא פחות מגלקסי 3 מיני(!)

 

איזה תמונה צולמה עם מה? והאם ההבדל הוא דרמטי?

2 התמונות אגב צולמו על AUTO, בלי שום שליטה ידנית.

 

 

 

 

2.jpg1.jpg

פורסם

יש לי ידיד שתמיד, שנים סחב איתו לכל מקום מצלמת ניקון D5100 ( לא להיט, אבל עדיין DSLR).

לפני חודשיים קנה סמסונג 8+, ומאז ניקון נשאר בבית ללא ביקוש.

רק ל pixel יש מצלמה ברמה הזאת או אולי אפילו עדיפה, כל שאר המכשירים הניידים מאחורה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבעיה בצילום סלולרי היא לא האיכות (כלומר כן, גם גם אם תיאורטית יצליחו להגיע לאיכות של חיישן גדול בהרבה) חוסר הגמישות הופך את הצילום בטלפון ללא שמיש בהרבה מקרים.

מצלמת הטלפון מותאמת לשימוש הנפוץ ביותר שנעשה בו - צילום של אובייקט (או מספר אובייקטים) ממרחק מטרים ספורים. בכל מקרה אחר היא חסרת תועלת.

להלן כמה תמונות שצילמתי - לא בהכרח אות ומופת בתחום הצילום, אבל שיהיה קשה מאוד לשחזר עם סמארטפון, טוב ככל שיהיה.dad29922ab7fa27a8c8d24da5412725a.jpgd39a878856045e0b1d71cd31513edc81.jpg83bfac3d0f0c8c2c3ac6017959a80c74.jpg

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...