Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יותר מאי פעם יש יכולות גבוהות יותר למצלמות של המכשירים, הניידים, החיישנים עצמם גדולים יותר ועם נתונים טובים מאוד כמו

גם בפן התוכנה יש שינוי, שליטה יותר טובה במהירות הצמצם, ISO, איזון לובן (וזה לדוגמא עוד דברים שהיה אפשר לעשות עם Z2 שיצא לפני כמה שנים טובות).

 

לצילום סלולרי צריך סבלנות, אחרת לא יצא טוב.

 

יש את dxomark שמסקר מצלמות גם של ניידים, אפשר להתרשם מהניתוח המקצועי שכתובים שם.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם
יפתיע יפתיע :)

תמונה 2 היא של הגלקסי 3 מיני, וגם לדעתי היא טובה יותר

 

זה לא מפתיע, כי השוני העיקרי בין התמונות הוא באיזון הלובן ומאיפה בוצעה מדידת האור. הן לא זהות.

מכיוון ששתיהן עברו דרך Lightroom קשה לדעת מה השתנה בהן בתוכנת העיבוד.

יכול להיות גם שעדשת הזום של הקומפקטית רכה מדי בצד הרחב שלה.

 

אני לגמרי לא ממליץ לקחת מצלמה עם חיישן קטן במקום סלולרי, אלא אם עובדים איתה ידני ויודעים מה עושים (או שרוצים זום).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני צריך להחליף את הטלפון לאשתי

עלתה לי המחשבה בראש לתת לה את שלי mi 5 ולקנות לעצמי mi 6

 

ספציפית על ה mi5 אני מאוד מרוצה, אז לא ברור לי על מה התלונות עליו.

 

לגבי ה 6, האם למישהו יש חוות דעת עליו ?

ואני שוקל להזמין מדפוק טוב עם משלוח מהיר EMS בתוספת 50 שח, רציתי לדעת אם זה טוב/לא טוב/מעלה סיכוי לתפיסה במכס?

פורסם

אל תזמין משלוח מהיר, בשל חיובים מיותרים שתקבל מחברת השילוח, בנוסף למעמ שתשלם, ככלל, אני חושב שזה משתלם להזמין מחו"ל טלפון, כרגע הוא עולה בארץ כ1800 שקל לדגם 128 ג'ב, בחו"ל, אחרי מע"מ, הוא יעלה מאוד קרוב, ושם אין תשלומים ללא ריבית, ואין אחריות, ואתה לא יכול לבדוק את הטלפון לפני הקנייה, לדעתי, זה טלפון טוב, אתה תהנה ממנו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

תודה.

למיטב הבנתי האחריות בארץ שווה ל ...

אבל, אכן המחיר בארץ בהזדכות על המע"מ (עוסק מורשה) כבר הגעתי לבערך המחיר של דפוקטוב

מה שמייתר לגמרי את הרכישה מחו"ל.

 

מוזר שהמחירים כל כך קרובים או שזה הרפורמה החדשה ששמעתי עליה וכל הטלפונים הם כאלו ?

 

אני יודע שגו מובייל יחסית מוכרים, המלצות/דיסהמלצות לחנויות ?

פורסם

המלצות לחנויות לא אוכל לתת לך,

אך כמו שרשמת זו גם דעתי, האחריות בארץ שווה לכלום ועל כל דבר יאשימו אותך כך שזה לא אקטואלי. קנה מהמקום הכי זול שאתה מוצא וזהו. חוץ מזה, מכשיר מהיר ומדהים באמת.

אני אומנם עשיתי קפיצה לא קטנה (רדמי 3 שהוא מכשיר ביניים קלאסי אחרי כמה מכשירי ביניים אחרים) כך שהייתי אמור להרגיש את ההבדל אבל מדובר באחד המכשירים המהירים היום, חברים עם S8 מתפלאים מהמהירות שלו.

מצלמה טובה, סוללה סבירה שמספיקה ליום, מסך מצויין שעומד בכבוד בכל תאורה.

אני איתו כבר 3 חודשים והוא מפתיע ולא מאכזב לעולם.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם

תודה.

אני מאוד מרוצה מה mi5 גם, מהיר, החיישן טביעת אצבע מהיר מאוד גם, לא מרגיש שחסר לי משהו,

נפל מספר מכובד של פעמים ללא נזקים כלל,

פעם אחת הכפתור אמצע הפסיק לעבוד וחזר לעבוד לאחר שעה ללא החיישן טביעת אצבע, ולאחר חצי יום גם זה חזר לעבוד.

פורסם
אני צריך להחליף את הטלפון לאשתי

עלתה לי המחשבה בראש לתת לה את שלי mi 5 ולקנות לעצמי mi 6

 

ספציפית על ה mi5 אני מאוד מרוצה, אז לא ברור לי על מה התלונות עליו.

 

לגבי ה 6, האם למישהו יש חוות דעת עליו ?

ואני שוקל להזמין מדפוק טוב עם משלוח מהיר EMS בתוספת 50 שח, רציתי לדעת אם זה טוב/לא טוב/מעלה סיכוי לתפיסה במכס?

2 המלצות שונות:

1. משלוח מהיר: תוכל לחפש קופון ב-ALIBUY ולקנות טלפון ב-GEARBEST ולעשות משמלוח דרך חברת EXLELOT. היא תחייב את המס הדרוש ולא תמציא מס שקר. הטלפון יגיע שבועיים אחרי ההזמנה.

2. חנות שקניתי ממנה זו ELINE. לא הרגשתי שהשירות גרוע מאוד. לא הזדקקתי לאחריות. אמנם בנקסוס 4 נתנו לי מטען חלופי טוב, שעדין היום עובד ועושה את העבודה.

פורסם

^ יש לא מעט אנשים שבשבילם "אנדרואיד נקי" זה דיל ברייקר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...