Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
+1 וכל גרסה חייב חייב להיות באג ואז מסדרים אותו

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

 

זה נכון כמעט תמיד בכל סמארטפון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פיספסת את העניין של מסך איכותי והמצלמות וכפתור פיזי, אז איך זה עונה לכל הדרישות? כבונוס יש גם חסינות ממים ואבק וביצועים מעולים. אגב אני כבר כמה חודשים עם ה-S7, אבל מתפלא מאיכות המסך והמצלמות עד היום.

 

אין ספק שלטלפונים היותר יקרים יש יתרון איכותי, אבל מסכים טובים יש גם בזולים יותר (לא במאוד זולים) וההבדל הוא בעיקר במצלמה (לדעתי יותר ביכולת התוכנה לנקות רעשים מאשר בחומרה), אבל האם זה שווה את הכסף?

תלוי למי.

 

מה שכן, היית מצפה שמכשירי דגל יהיו יותר אמינים, גם מבחינת תוכנה וגם מבחינת חומרה, וזה דווקא לא המצב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במקרה שלי כ-70% מהמחיר שולם ע"י המעסיק, אז זו הייתה החלטה קלה.

 

הדאגת אותי לגבי האמינות כי אני מקווה שהוא ימשוך הרבה שנים. יש בעיות אמינות ל-S7 ספציפית? או שדיברת בכללי על מכשירי הדגל.

פורסם

ספציפית בגלקסי 7 של חברה שלי אחרי כמה חודשים המצלמה הפסיקה להתפקס, והיא פשוט חיה עם זה.

ובאופן כללי, בשנים האחרונות, עברו אצלי הרבה מכשירי סלולר, חלקם מכשירי דגל וחלקם מכשירים זולים, וכמעט בכולם היו בעיות כאלה ואחרות(חלקם תוכנה חלקם חומרה).

בעוד שבמכשירים של 400-500 שקל זה יותר נסלח, במכשירי 2500 שקל זה קצת פחות.

ניראה שהיצרניות נמצאות תמיד במירוץ מתמיד אחרי הדבר הבא, שכלל לא אכפת להם להשקיע במכשירים שלהם. הרי ממילא עוד חצי שנה הם הופכים ללא רלוונטים, אז בשביל מה?

פורסם

ניראה שהיצרניות נמצאות תמיד במירוץ מתמיד אחרי הדבר הבא, שכלל לא אכפת להם להשקיע במכשירים שלהם. הרי ממילא עוד חצי שנה הם הופכים ללא רלוונטים, אז בשביל מה?

 

ככה זה מדורי דורות,קוראים לזה תחרות.

 

הם מצידם מחפשים איך להכניס כמה שיותר כסף,בעוד שאנחנו צריכים לשבור את הראש מה לעשות במקרים טובים\רעים.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש צפי הגעה ומחיר לשיומי Mi A1?

לחילופין אם אני רוצה מכשיר עם אנדרואיד כמה שיותר נקי, יש סיבה לא לרכוש את Oneplus 5?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היה לי oneplus. עכשיו יש שיומי.

לא רואה חסרונות במערכת ההפעלה, רק יתרונות

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש צפי הגעה ומחיר לשיומי Mi A1?

לחילופין אם אני רוצה מכשיר עם אנדרואיד כמה שיותר נקי, יש סיבה לא לרכוש את Oneplus 5?

 

בזמנו שהיה לי וואןפלוס 3T, הפריע לי מאוד הטאץ' בהקלדה. אם אתה מקליד מהר וב 2 ידיים, תתכונן להמון פספוסים במילים. זה ממש מציק, ואופייני למכשירים סיניים בשקל תשעים, לא למכשיר שמתיימר להיות דגל. ממשחק קטן בוואןפלוס 5, בגיזרה הזאת, שום דבר לא השתנה.

 

אבל שוב, זה רק תקף כשאתה מקליד מהר, אם אתה לא עושה את זה, לא תרגיש הבדל.

פורסם

אז מי קונה אייפון X? :)

 

רציתי לרשום, שהמכירות של המכשיר הזה יראו את עד כמה אנשים מוכנים לשלם עבור פוזה, אבל במחשבה שניה, אנשים קונים רכבים ובתים במיליוני דולרים בשביל להרשים אחרים, אז מה זה פלאפון ב-1000 דולר?

 

המכשיר יצא בנובמבר. עד אז המחירים של האייפון 7 יהיו 600 דולר, גלקסי 8 500 דולר, ומכשירים כמו וואןפלוס 5 ושיאומי מי 6 יעלו כבר 350-380 דולר.

מכשיר כזה(שגם לא בדיוק מושלם או מהפכני מבחינת עיצוב) בהחלט לא שווה 1000 דולר.

פורסם
אז מי קונה אייפון X? :)

אם היה לי מספיק כסף מחר בבוקר הייתי ממתין בתור לרכוש אייפון חדש.

 

נשבר לי מאנדרואיד והשטויות של גוגל.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא יודע, איזה שטויות כבר יש באנדרואיד? אולי זה השטויות במכשיר שלך?

 

בתור מישהו שגם יש לו אייפון, החסרונות והחוסר גמישות של האייפון כול כך גדולים(לי בכול אופן, ואני ממש לא משתמש כבד) , ש"הוכרחתי" לקנות אנדרואיד במקומו.

פורסם

חוסר הגמישות לא מעניין אותי. אותי מעניין שהכול יעבוד 100 אחוז כמו באייפון ולצערי זה לא קורה באנדרואידים שהיו לי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...