Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל בין יבוא מקביל לרשמי?

 

מעבר לנושא האחריות ששם ההשלכות ברורות,

האם יש הבדל ברום של המכשיר?

 

קראתי איפשהו שבדגם מסויים של LG היה רום שונה (ופחות מוצלח) ביבוא המקביל.

פורסם

יבוא רשמי מתקינים בארץ את הרום

יבוא מקביל הרום מגיע מחו"ל וככה נמכר המכשיר (רום אירופאי כלשהו,בכולם יש עברית כמובן)

 

בכל מקרה בארץ כשתיאלץ לממש אחריות אתה תלוי בחסדי החנות\רשת..

 

לדעתי לא שווה ברוב המקרים לשלם תוספת רק בגלל שיש יבואן רשמי,אולי אם היא שקלים בודדים\עשרות שקלים או כוללת כל מיני מתנות שוות באמת (מגנים איכותיים,סוללה נוספת,אחריות מורחבת,וכל מיני)

 

ד"א שאלת על LG - היבואן הינו רונלייט והרשת מפוצצת סיפורי אימה עליהם

כנ"ל על סאני (יבואני סמסונג)

 

בשני המקרים הרשתות רואות בלקוחות נטו ארנק מהלך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בשני המקרים הרשתות רואות בלקוחות נטו ארנק מהלך.

 

אני, רשת שלא מתייחסת לרגישות הנפשית שלי, אני לא קונה בה.

קודם כל, אני מבקש מהמוכרת חיבוק, אפילו אם זה מוכר. אם אין שם רגש - לא קונה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ב-Xiaomi Redmi 4X צריך לשלם כ-150 ש"ח כדי לקבל את המכשיר עם רום גלובלי (סביר) במקום רום סיני עם פרסומת (עדיף להמנע)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה ההבדל בין יבוא מקביל לרשמי?

 

מעבר לנושא האחריות ששם ההשלכות ברורות,

האם יש הבדל ברום של המכשיר?

 

קראתי איפשהו שבדגם מסויים של LG היה רום שונה (ופחות מוצלח) ביבוא המקביל.

ביבוא מקביל בדר"כ מוציאים את המטען המקורי ושמים אחד אחר שאותו מוכרים לחוד.

בusb type c החשיבות של מטען איכותי גבוהה יחסית.

רצוי לבדוק גם בייבוא מקביל וגם בראשי.

פורסם

http://bit.ly/2m0rWrP

בדיוק בצעתי הזמנה לשדרג את אבא שלי מהRDN3 שלו עם רום סיני.

להשתמש בקופון IL1102REDMI ויצא לכם כ385 שקלים, מדובר בRDN4X עם 3 ג'יגה ראם ו32 ג'יגה אכסון, עם המעבד 435.

2 אחים ואמא שלי איתו, מכשיר מדהים בתמורה לכסף.

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום.

אשמח להמלצה לטלפון נייד לאשתי בתקציב של עד 2000 שח (אין צורך למצות את כל התקציב....).

לא מבין בזה הרבה ולכן מתיעץ פה.

השימושים הם רגילים. חשוב שיהיה נוח לשימוש, אמין ומהיר. וגם נפח זכרון טוב ומצלמה איכותית.

כיום יש לה סמסונג S4.

חשבתי על סמסונג S7 או OnePlus 5 שלגביו קראתי ביקורות מעולות..

תודה

עריכה אחרונה על ידי ETAA
פורסם
שלום לחברי הפורום.

אשמח להמלצה לטלפון נייד לאשתי בתקציב של עד 2000 שח (אין צורך למצות את כל התקציב....).

לא מבין בזה הרבה ולכן מתיעץ פה.

השימושים הם רגילים. חשוב שיהיה נוח לשימוש, אמין ומהיר. וגם נפח זכרון טוב ומצלמה איכותית.

כיום יש לה סמסונג S4.

חשבתי על סמסונג S7 או OnePlus 5 שלגביו קראתי ביקורות מעולות..

תודה

היום רכשתי S7 עם אחריות ייבואן רשמי ב-1850 שקלים. טלפון מצויין עבור אישתך.

איזה כייף לי :)

פורסם

ETAA

http://bit.ly/2iFutCR

קניתי לחברה שלי ליום הולדדת לפני 3 חודשים, עלה לי בערך 1600 שקלים כולל מיסים אולי קצת יותר, נמכר היום ב1300 שקל בערך עם קופון 11.11GB150, החליף לה את הJ7 שהיה לה ואין מאושרת ממנה.. 6GB ראם, זכרון פנימי 64 ג'יגה, מעבד 835 סנאפדרגון, מערך מצלמות כפול.. בקיצור מכשיר מדהים!

פורסם

עוד דיל מעולה שמצאתי:

http://bit.ly/2hUr9UH

טלפון הדגל של שיאומי mi mix 2 בגירסא הגלובאלית עם מסך מקצה לקצה.. טלפון מדהים!

קופון glomix2 יוריד אותו בעוד כ400 שקל בערך והוא יעלה 1760 שקלים.. מכס עוד כ200 שקל (במידה ויתפס)

פורסם

שלום לכולם אשמח לשתף אותכם בהתלבטות.

חשקה נפשי בוואווי P10 פלוס.

הארץ יש יבואן רשמי ב- 2500 שקל.

אני יכול שמישהו יביא לי את הטלפון מחול ב- 2100.

מתלבט אם 400 שקל שווה את הקניה מהארץ ושיש למי לפנות.

דעות?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...