Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אילת הכי טוב אם אפשר לקפוץ או לבקש ממישהו שיביא. אחריות בישראל זה דבר די חשוב לדעתי, במיוחד במכשיר יקר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
א. מעבד A11 לועס את ה-835 ומשתמש בעצמות בתור קיסמי שיניים.

ב. שנים רבות של עדכונים רשמיים. אייפד אייר דור 1 שלי משנת 2013 קיבל iOS 11. מצד שני גלקסי S6 שלי כבר לא מקבל עדכונים. ולא, רום חצי שבור שפיתח איזה חנון שגר במרתף של אמא שלו לא נחשב לעדכון.

ג. שמירת ערך מצויינת בשוק יד 2. מוצרים של אפל פשוט נחטפים.

ד. אנשים פשוט אוהבים את המותג. מה רע?

 

ה. זו בכלל לא הייתה השאלה של פותח הדיון.

 

אמנם זה לא קשור לנושא אבל:

א.אכן כן. אם אתה מעבד סרטוני 4K כול היום. בחיים היומיים, למעשה האייפון מרגיש איטי ולאגי בהרבה אפליקציות בסיסיות לעומת מכשירי דגל אנדרואידים.

ב. עדכונים זה לא תמיד טוב. כפי שהאייפונים שלי בעבר נוכחו לדעת.

ג. כבר דיברתי על זה במקום אחר. זה לא נכון. הם נחטפים רק במחיר הנכון, ולראייה תיראה מה המחירים של האייפונים ביד 2 לעומת חדשים. ירידת ערך כמו כול מכשיר דגל.

 

באופן כללי, אם יש את הממון ורוצים טלפון "מיוחד" אז למה לא. אני אישית לא רואה איך המכשיר הזה שווה 500 דולר יותר מאייפון 7. אבל זה אני.

ואם להסתכל נטו רק על ירידת ערך, מכשירי דור ראשון תמיד סובלים מירידת ערך גדולה יחסית. לדעתי הדור הבא יהיה הרבה יותר בשל ואולי אפילו זול יותר.

פורסם
טוב כהרגלי אני כל דור שלישי מחליף אייפון.

התחלתי מ4s, עברתי ל6 ועכשיו האייפון x.. השאלה מאיפה ומתי כדאי לרכוש? יכול להיות שבשלישי השחור יהיה מחירים טובים אבל מאיפה? באילת הוא יעלה כ4100, אני טס בקרוב למוסקבה אולי שם המחיר יהיה טוב יותר? אולי אמזון בכלל? אשמח לתובנות :)

 

למי שמתלבט אם לרכוש, שיצפה בביקורת של היוטיובר הכי טוב לדעתי בתחום. מעבר לזה שתמיד הצילומים והעריכה שלו הם משהו לא מהעולם הזה . פשוט פורנו לעיניים:

 

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
ד. אנשים פשוט אוהבים את המותג. מה רע?

אבל זה בדיוק הקטע, זה כמו אלה שהזמינו את המאזדות החדשות עוד לפני שהגיע אפילו רכב אחד לארץ לתקינה.

לא סתם הדגשתי את נושא המחוות והיעדרו של הכפתור הפיזי - המכשיר מתנהג בצורה שונה מזו

של המכשירים האחרים של אפל, ושאלות בסגנון ״איפה כדאי לקנות״ עוד לפני שבכלל נגעת בו

הן הדוגמה המושלמת לעדריות חסרת אבחנה של מכורים למותגים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שלום לחבריי הפורום, אני צריך עזרה בנוגע להחלפת המכשיר כאמור.

אז כן עד עכשיו הייתי עם סוג של ענתיקה והוא שפך את נשמתו והגיע הזמן להחליף.

הבעיה מבחינתי היא הגודל הפיזי, אני לא כל כך מתחבר לכל הטלפונים החדשים הגדולים .

אחריי בדיקה של מה שניתן להגיש בתקציב שלי (עד 1400 שח), הגעתי לכמה דגמים.

אשמח לדעתכם.

אם להשאר בצגים קטנים אז את : iPhone se, אני רק מתבאס על הסוללה הלשה

או Samsung galaxy 6

אם בכל זאת לגדול קצת אז חשבתי על Samsung galaxy a5 2017

ואם פשוט ״לבלוע״ את נושא הגודל וללמוד להתרגל אז:

Samsung galaxy j7 pro

xiaomi redmi 4x note

הקריטריונים והצרכים שלי הם: בעיקר גלישה , שימוש במספר אפליקציות , קליטה טובה , מצלמה איכותית וסוללה חזקה

מבחינת המחיר כנראה שארכוש באילת ואנצל גם את הבלק פריידי.

 

תודה לעונים

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

השיומי עולה פחות מ700. אחלה מכשיר

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שלום לחבריי הפורום, אני צריך עזרה בנוגע להחלפת המכשיר כאמור.

אז כן עד עכשיו הייתי עם סוג של ענתיקה והוא שפך את נשמתו והגיע הזמן להחליף.

הבעיה מבחינתי היא הגודל הפיזי, אני לא כל כך מתחבר לכל הטלפונים החדשים הגדולים .

אחריי בדיקה של מה שניתן להגיש בתקציב שלי (עד 1400 שח), הגעתי לכמה דגמים.

אשמח לדעתכם.

אם להשאר בצגים קטנים אז את : iPhone se, אני רק מתבאס על הסוללה הלשה

או Samsung galaxy 6

אם בכל זאת לגדול קצת אז חשבתי על Samsung galaxy a5 2017

ואם פשוט ״לבלוע״ את נושא הגודל וללמוד להתרגל אז:

Samsung galaxy j7 pro

xiaomi redmi 4x note

הקריטריונים והצרכים שלי הם: בעיקר גלישה , שימוש במספר אפליקציות , קליטה טובה , מצלמה איכותית וסוללה חזקה

מבחינת המחיר כנראה שארכוש באילת ואנצל גם את הבלק פריידי.

 

תודה לעונים

 

 

אם אתה רגיל לאייפון ורוצה להשאר עם IOS, אתה יכול לרכוש בתקציב הזה אייפון 6 (אפל חזרו לייצר אותו)

אם אתה פוזל לכיון אנדרואיד, הייתי הולך על סמסונג S7, מכשיר דגל של שנה שעברה בכלום כסף (נמכר גם כן סביב ה1500 במבצעים האחרונים)

פורסם (נערך)

לא זה לא אמיתי! החוצפה של טמקא! אף פעם לא סבלתי את האתר פח הזה עם הכותבים פח שלו, ועכשיו אפילו עוד יותר .

אשכרה מוכרים את האייפון X ב6וחצי אלף שקל. אני לא מבין, זה פלאפון או מכונית פרארי?!

 

 

והכי מצחיק,רשום שם בלאק פריידי.

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
אם אתה רגיל לאייפון ורוצה להשאר עם IOS, אתה יכול לרכוש בתקציב הזה אייפון 6 (אפל חזרו לייצר אותו)

אם אתה פוזל לכיון אנדרואיד, הייתי הולך על סמסונג S7, מכשיר דגל של שנה שעברה בכלום כסף (נמכר גם כן סביב ה1500 במבצעים האחרונים)

 

טוב החלטתי לצמצם את התקציב ל 1100 גג , וה s7 (כמה שהייתי רוצה) עולה 1500 באילת , ככה שהוא הרבה מעל התקציב "החדש".

ככה שנראה לי שאחזור להתלבט בין הדגמים שציינתי.

אז בינהם בלבד , איזה מומלץ ?

אין לי בעיה לעבור לאנדרואיד

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
שלום לחבריי הפורום, אני צריך עזרה בנוגע להחלפת המכשיר כאמור.

אז כן עד עכשיו הייתי עם סוג של ענתיקה והוא שפך את נשמתו והגיע הזמן להחליף.

הבעיה מבחינתי היא הגודל הפיזי, אני לא כל כך מתחבר לכל הטלפונים החדשים הגדולים .

אחריי בדיקה של מה שניתן להגיש בתקציב שלי (עד 1400 שח), הגעתי לכמה דגמים.

אשמח לדעתכם.

אם להשאר בצגים קטנים אז את : iPhone se, אני רק מתבאס על הסוללה הלשה

או Samsung galaxy 6

אם בכל זאת לגדול קצת אז חשבתי על Samsung galaxy a5 2017

ואם פשוט ״לבלוע״ את נושא הגודל וללמוד להתרגל אז:

Samsung galaxy j7 pro

xiaomi redmi 4x note

הקריטריונים והצרכים שלי הם: בעיקר גלישה , שימוש במספר אפליקציות , קליטה טובה , מצלמה איכותית וסוללה חזקה

מבחינת המחיר כנראה שארכוש באילת ואנצל גם את הבלק פריידי.

 

תודה לעונים

שיאומי רדמי 4x עולה סביב 600₪ (חצי מהתקציב). הוא נותן את התמורה הטובה ביותר בסכום הזה.

אם בכל זאת אתה מעונין במכשיר טוב יותר ממנו, קנה mi6 שהוא נכנס בתקציב (אולי בחריגה קטנה בגלל מס).

פורסם
אתה בטוח שאתה רוצה טלפון עם קרניים ללא כפתור פיזי ומחוות מוזרות כתחליף,

 

סוף סוף מישהו חושב כמוני

 

העדר הכפתור הפיזי במרכז לדעתי חסרון עצום שרבים אינם מודעים אליו טרם עת (תמיד רצים לקנות קודם,אחרי זה מתוודעים לחסרונות..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...