Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בפחות מזה קונים מצלמה וטלפון. מצלמה שאשכרה מוציאה תמונות טובות... לא תמונות יחסית טובות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

(ה S8פלוס שלי מתבייש במגרה בחושך.)

[ATTACH=CONFIG]497454[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]497452[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]497458[/ATTACH]

 

סליחה אבל התמונות האלו גרועות. יכולות צילום במקומות חשוכים לוקה בחסר בלשון המעטה.

 

מצרף מספר תמונות מה S8 שלי להשוואה.. התמונות צולמו במצבי תאורה קשים עד קשים מאוד עד בלתי אפשריים :

 

20171118_103633.jpg20171117_211813.jpg20171116_211224.jpg20171115_183248.jpg20171115_164814-01.jpg

20171115_173255-01.jpg20171118_095315-EFFECTS-01.jpgBerlin christmans.jpgPro mode dark.jpg

 

*שתי התמונות האחרונות לא צולמו על ידי

20171118_095315-EFFECTS.jpg

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם

המצלמה הסלולרית של g6, היא טובה יחסית, אין מה לעבור לטלפון אחר רק בגלל המצלמה, נכון שאייפון, s8 htc u11 יהיו טובות יותר, אבל לא בפער ושוב, המצלמה האחורית טובה, זאת הקדמית זה באמת סיפור אחר, אבל כמה היא באמת בשימוש. לדעתי, תשקיע את הכסף במשהו אחר, תהנה ממנו יותר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

כל הצילומים למעלה צולמו עם מקורות אור דומיננטים, להוציא את השדרה (ושם התוצאה בהתאם).

 

הדרך היחידה להוציא תוצאה טובה בתנאי תאורה לא טובים, זה חיישן גדול יותר. כמה יותר גדול, ככה יותר טוב. מה שסלולרים עושים זה פשוט לנקות את הרעש שנוצר, על חשבון הפירוט/חדות.

 

מי שרוצה תמונות טובה, יש מצלמות:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=939975

 

טכנית, סלולרי מוגבל.

הגודל קובע, אין מה לעשות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כל הצילומים למעלה צולמו עם מקורות אור דומיננטים, להוציא את השדרה (ושם התוצאה בהתאם).

 

הדרך היחידה להוציא תוצאה טובה בתנאי תאורה לא טובים, זה חיישן גדול יותר. כמה יותר גדול, ככה יותר טוב. מה שסלולרים עושים זה פשוט לנקות את הרעש שנוצר, על חשבון הפירוט/חדות.

 

מי שרוצה תמונות טובה, יש מצלמות:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=939975

 

טכנית, סלולרי מוגבל.

הגודל קובע, אין מה לעשות.

 

לא השוויתי בין סלולרי למצלמה מקצועית.. כמובן שאין מה להשוות. השוויתי בין יכולות הצילום של ה S8 אל מול אלו של ה LG V30.

פורסם

אני תוהה אם כדאי לי להביא מחו''ל oneplus5 ב1800 ולוותר על אחריות, או שבארץ הוא עולה 2050 וצריך להוסיף עוד 150 על מטען.

דעתכם?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אי אפשר להשוות קבצים מוקטנים ממקומות ותנאים שונים. גם בסלולרי יש לאופן בו אתה מצלם חשיבות.

 

והמצלמה שקישרתי היא חובבנית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מסכים איתך שהצלם בדר"כ קובע איך התמונה תצא. אבל נראה שבהשוואה לעיל יש שוני די קריטי בין איכות הצילום במצבי תאורה קשים.. לא נתקלתי בשום מצב בו תמונות שצולמו בחשיכה יוצאות כה מגורענות ומרוחות כמו שהציגו פה מהמצלמה של ה V30.

פורסם

אני לא נעול על ה X חברים, בכלל לא.

נכון שהמחיר שלו הזוי כמו שכל התמחור של מוצרי אפל, אבל מלבד מצלמה איכותית גם כתבתי שאני מחפש סוללה חזקה וה G6, לצערי, לא מספק את זה.

אז מה, לעבור לגלקסי s8? למיטב הבנתי בחודש הקרוב + - אמור לצאת כבר ה 9.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

מישהו מכיר מעבדה במרכז/שרון שיכולה להחליף סוללה לנקסוס 6p? צריך המלצה מניסיון אישי בלבד כי החלפת הסוללה בטלפון הזה לא פשוטה.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם
קיבלתי עצבים על ה MIUI ואני רוצה לחזור לסטוק אנדרואיד, או משהו שמספיק קרוב לזה...

מה האופציות שלי חוץ מ A1? בהנחה שאני לא רוצה להוציא 3-4K על פיקסל 2 :(

 

1. כל סדרת הנוקיה החדשה (שאם מישהו יודע איפה לכל הרוחות ניתן לקנות אותם זה יהיה מבורך, כבר שלושה שבועות עברו מאז ההשקה, יש פרסומות ברדיו ש"סדרת המכשירים החדשה עכשיו בחנויות" אבל באינטרנט אין לכך כל זכר :roll:)

2. ONEPLUS 5/5T. לא סטוק אבל ממש קרוב לשם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...