Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם גלקסי S8 ומאז היום הראשון שלו הסוללה מחזיקה לי יותר מכל מכשיר שהיה לי אי פעם. 3-4 שעות זמן מסך בבהירות הגבוהה ביותר ותמיד במצב High Performance.

אני מניח שאם לא אגע בו הוא ישרוד 3-4 ימים בכיף.

בשני הטלפונים הקודמים שהיו לי (Nexus 5, Nexus6P) לאחר כחצי שנה הסוללה התחילה להדרדר מהר מאוד ולא יכלתי לסיים יום קל עד ממוצע עם סוללה בשעה 20:00. עם ה S8 אני לעיתים מגיע בערב הביתה עם 70%, אם היה שימוש מסיבי מאוד אני מגיע בערב ל 40-50%.

פורסם (נערך)
אני עם גלקסי S8 ומאז היום הראשון שלו הסוללה מחזיקה לי יותר מכל מכשיר שהיה לי אי פעם. 3-4 שעות זמן מסך בבהירות הגבוהה ביותר ותמיד במצב High Performance.

אני מניח שאם לא אגע בו הוא ישרוד 3-4 ימים בכיף.

בשני הטלפונים הקודמים שהיו לי (Nexus 5, Nexus6P) לאחר כחצי שנה הסוללה התחילה להדרדר מהר מאוד ולא יכלתי לסיים יום קל עד ממוצע עם סוללה בשעה 20:00. עם ה S8 אני לעיתים מגיע בערב הביתה עם 70%, אם היה שימוש מסיבי מאוד אני מגיע בערב ל 40-50%.

 

עם איזו גרסה אתם נמצאים?

זה נשמע מאד מוזר.

איך אני יכול לבדוק אם אין לי תקלה בסוללה / איזו אפליקצייה שטוחנת את הסוללה?

עריכה אחרונה על ידי BenMalka

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

איך אני יכול לבדוק אם אין לי תקלה בסוללה / איזו אפליקצייה שטוחנת את הסוללה?

תתקין יישום שנקרא gsam battery monitor או שם דומה.

אם המכשיר שלך עם root אז יש לך עוד אפשרויות ביישום זה וגם עם אחרים, אבל גם בלי root תוכל להתחיל לחקור את צריכת הסוללה.

לאחר התקנת העדכון לטעינת הסוללה, תן למכשיר לעבוד כרגיל כמה שעות לפחות...

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
תתקין יישום שנקרא gsam battery monitor או שם דומה.

אם המכשיר שלך עם root אז יש לך עוד אפשרויות ביישום זה וגם עם אחרים, אבל גם בלי root תוכל להתחיל לחקור את צריכת הסוללה.

לאחר התקנת העדכון לטעינת הסוללה, תן למכשיר לעבוד כרגיל כמה שעות לפחות...

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

בינתיים מה שמופיע:

 

Screenshot_20180103-105845.jpg

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

המסך לקח הרבה, כנראה פעיל לא מעט וכמובן האפליקציות השונות.

ליד כל שורה שכזו אתה יכול ללחוץ ולקבל מייד נוסף.

תיכנס לדורית האפליקציות ותראה מי מהן זללנית.

אחכ אפשר לחקור למה...

אתה יכול לבחור גם סוגי תצוגות שונות כדי לקבל מידע נוסף.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תקשיבו - הבהירות אצלי היא תמיד מתחת לחצי. מה שכן- always on תמיד מופעל אצלי. אולי זו הסיבה?

שנית - נכנסתי למגירת האפליקציות. מה זה?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

תקשיבו - הבהירות אצלי היא תמיד מתחת לחצי. מה שכן- always on תמיד מופעל אצלי. אולי זו הסיבה?

שנית - נכנסתי למגירת האפליקציות. מה זה?

 

zwjdym0bzmye.png

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

מחפש את המכשיר הזול ביותר שיש לו ממשק עברית מלא ותומך באופן מושלם באנדרואיד אוטו.

לפחות לפי תוצאות החיפוש בגוגל, מסתבר שזה לא הדבר הכי פשוט בעולם.

 

מי מכיר? אשמח לתשובה מניסיון.

פורסם

תודה. האם מניסיונך המכשיר מתחבר בלי בעיה ל- Android Auto?

 

יש לא מעט פוסטים ב-XDA ושות׳ שטוענים שיש עם זה המון בעיות. זה נכון לגבי כל מכשיר של XIAOMI שראיתי.

פורסם

אפלקציה של אנדרואיד אוטו עובד על כל מכשיר עם גירסה אנדרואיד 5 או 6, לא זוכר, מה שחשוב זה לתת הרשאות לרוץ ברקע. לי אין את המכשיר, אתה יכול להכניס את השאלה לקבוצת שיאומי ישראל בפייסבוק.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...