Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מחליף את ה +1 כל שני דורות, הייתי עם הראשון 1+1 עכשיו עם ה 1+3T.

 

מחכה ל 1+6 :-D

 

אני שנתיים עם 1+2.. מאוד מאוכזב מהיצרן.

מסתבר שאני לא היחיד, כאשר ביקרתי בסין לפני חודשיים, גיליתי שגם הסינים לא קונים אותם.

לא הצלחתי להבין למה, אבל כל מי ששאלתי אותו על 1+ עשה לי פרצוף של איכסה.

קיצר אני עם היצרן הזה סיימתי.

יום טוב גם לך

פורסם

עד לשיאומי האחרון, היה לי רצון עז לצרוב קרנל/רומים/רדיו או כל דבר שנראה לי מגניב. בעקבות כל הצריבות היו לי באגים נוראים. אפילו טלפון אחד ביום אחד נכנס לבריק (משהו שמאוד לא מקובל) - מוטורולה DEFY+ (האנדרואיד הראשון שלי), תקנתי והחלטתי להתשתדרג.

מאז עברתי ל-JIAYU הסיני עם מעבד MTK בעל 2 ליבות - שרד אצלי שנה.

עברתי לנקסוס 4 - שרד אצלי שנה כי דפקתי את הקונקטור של הסוללה בלוח אם, ועד היום לא הצלחתי להלחים אותה בחזרה. בהחלט זה היה הטלפון הכי טוב מבחינת ביצועים שהיה לי.

חזרתי שוב לסינים וקניתי MLAIS M52 - היה אצלי שנה עד שאחותי העבירה לי את LG G3. הטלפון התחיל לעשות בעיות ואז עברתי לשיאומי רדמי נוט 4X. כבר חצי שנה והטלפון מצוין ביחס למחיר. דווקא עם השיאומי אין לי רצון להתחיל לצרוב שטויות. אולי כי עכשיו אין לי זמן להתעסק איתו.

פורסם
אני שנתיים עם 1+2.. מאוד מאוכזב מהיצרן.

מסתבר שאני לא היחיד, כאשר ביקרתי בסין לפני חודשיים, גיליתי שגם הסינים לא קונים אותם.

לא הצלחתי להבין למה, אבל כל מי ששאלתי אותו על 1+ עשה לי פרצוף של איכסה.

קיצר אני עם היצרן הזה סיימתי.

סוגר כמעט 3 שנים עם 1+1,מאוד מרוצה. לא סבלתי משום תקלה ואני לא מרגיש ירידה בביצועים.

פורסם (נערך)

אני משתמש בגלקסי S6 שנמצא אצלי שנתיים וחצי. לפני שלושה חודשים הוחלפה סוללה בעלות 300 ש"ח. מתכנן להשתמש במכשיר עד שיתפגר.

 

בנוגע להאטות לדעתי מדובר בשילוב של גורמים פסיכולוגיים (אנשים מחפשים תירוץ לשדרג) וגורמים מציאותיים כגון השבתה מתוכננת מצד היצרניות והאטות שנגרמות כתוצאה מהצטברות זבל במערכת הפעלה.

 

במילים אחרות אנשים מחפשים סיבות להוציא כסף וחברות שמחות לספק להם סיבות... המאפיין העיקרי של תרבות הצריכה שהתפתחה ב-20 השנים אחרונות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

היה לי מוטורולה דרואיד רייזר שהחזיק 3 שנים עד שנהיה באמת איטי ומיושן, אח"כ רכשתי סוני z1 קומפקט שהיה מצויין עד חדירת מים שהרסה את המסך, המסך הוחלף והוא עובד עד היום בצורה לא רעה בכלל. כשחיכיתי למסך של הסוני מאיביי קניתי lg g flex 2, שהיה המכשיר הגרוע ביותר שרכשתי, אהבתי אותו מאוד אבל הוא שבק אחרי שנה אחת.

היום יש לי נקסוס 5x שעובד יפה כבר שנה וחצי, אך ככל הנראה יוחלף בחצי שנה - שנה הקרובה, מכיוון שהמחסור בזכרון מתחיל להיות מורגש.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)
סוגר כמעט 3 שנים עם 1+1,מאוד מרוצה. לא סבלתי משום תקלה ואני לא מרגיש ירידה בביצועים.

 

1+1 היה יחסית מוצלח מבחינה תוכנתית כיוון שעשה שימוש במערכת הפעלה בוגרת ובשלה של cyanogen.

ב1+2 הם חשבו שהם חכמים גדולים והחליטו לכתוב את מערכת ההפעלה בעצמם. לקח להם כמעט שנתיים (מרגע יציאת המכשיר לשוק) לייצב את המערכת. היו תקופות שהייתי עם מערכת הפעלה סינית רק כי היא הייתה יותר יציבה מהמערכת הגלובאלית.

אני יודע שלא מעט אנשים מרוצים מהמכשירים שלהם, מבחינתי יש חלופות טובות יותר בשוק, בייחוד לאור התמחור שלהם בזמן האחרון. חוסר האמון שהשוק הסיני נותן בהם רק חיזק אצלי את ההבנה הזו.

 

בנוגע להאטות לדעתי מדובר בשילוב של גורמים פסיכולוגיים (אנשים מחפשים תירוץ לשדרג) וגורמים מציאותיים כגון השבתה מתוכננת מצד היצרניות והאטות שנגרמות כתוצאה מהצטברות זבל במערכת הפעלה.

 

עוד גורם להאטה עם הזמן היא התקדמות האפליקציות המותקנות.

לרוב גירסאות חדשות של אפליקציות זוללות יותר משאבים מגירסאות קודמות של אותה אפליקציה.

אם ניקח אפליקציה כבדה שרצה לרוב האנשים במכשיר באופן קבוע דוגמת איכסבוק, שידרוג של האפליקציה יכול בקלות לגרום שהאטה משמעותית של המכשיר

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
1+1 היה יחסית מוצלח מבחינה תוכנתית כיוון שעשה שימוש במערכת הפעלה בוגרת ובשלה של cyanogen.

ב1+2 הם חשבו שהם חכמים גדולים והחליטו לכתוב את מערכת ההפעלה בעצמם. לקח להם כמעט שנתיים (מרגע יציאת המכשיר לשוק) לייצב את המערכת. היו תקופות שהייתי עם מערכת הפעלה סינית רק כי היא הייתה יותר יציבה מהמערכת הגלובאלית.

אני יודע שלא מעט אנשים מרוצים מהמכשירים שלהם, מבחינתי יש חלופות טובות יותר בשוק, בייחוד לאור התמחור שלהם בזמן האחרון. חוסר האמון שהשוק הסיני נותן בהם רק חיזק אצלי את ההבנה הזו.

 

 

 

עוד גורם להאטה עם הזמן היא התקדמות האפליקציות המותקנות.

לרוב גירסאות חדשות של אפליקציות זוללות יותר משאבים מגירסאות קודמות של אותה אפליקציה.

אם ניקח אפליקציה כבדה שרצה לרוב האנשים במכשיר באופן קבוע דוגמת איכסבוק, שידרוג של האפליקציה יכול בקלות לגרום שהאטה משמעותית של המכשיר

בזמנו רכשתי את המכשיר ב 250$ אאל"ט, לא היה שום דבר שהתקרב אליו מבחינת תמורה לכסף, היום המכשירים שלהם כבר יקרים ולא סביר שארכוש את הדורות החדשים. כיום אני לא רואה סיבה להוציא יותר מ 1000-1500 ש"ח על מכשיר חדש.

פורסם

הסיבה להוציא יותר על מכשיר זה רק ביצועי מצלמה, אני לא רואה שום הפרש משיומי 4x למכשיר יקר יותר, חוץ מצילום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

אני הייתי 3 שנים עם מוטו ג'י דור שני, עבד מצוין וממשיך לעבוד בתור מכשיר למשחקים אצל הילדים.

הבטרייה כרגע ברמה של 80% לעומת חדשה.

עברתי למוטו איקס פליי כדי לשדרג מצלמה.

המערכת הפעלה של המוטו די נקייה, אני גם לא מתקין אפליקציות פרט למה שממש הכרחי לי, פנגו, מקלדת עברית וכו.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
הסיבה להוציא יותר על מכשיר זה רק ביצועי מצלמה, אני לא רואה שום הפרש משיומי 4x למכשיר יקר יותר, חוץ מצילום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

ממש ככה. היום זה ההבדל המוחשי העיקרי בין מכשיר ביניים למכשיר דגל. קראתי כתבה שחברות משקיעות הון עתק בשיפור ביצועי המצלמה כי זה מה שגורם לאנשים לשדרג.

פורסם
הסיבה להוציא יותר על מכשיר זה רק ביצועי מצלמה, אני לא רואה שום הפרש משיומי 4x למכשיר יקר יותר, חוץ מצילום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

דווקא אני חושב אחרת ממך:

הדבבר הכי טוב בטלפון הזה הוא המצלמה שהיא כמעט משקפת את המציאות ולא עורכת יותר מדי את התמונה (קח למשל מצלמה של LG או OP). אפשר להגיע לאיכויות די טובות ביחס למכשיר של 650-850 ש"ח.

הבעיה היא בעיקר במערכת שאפיליקציות שהסינים לא משתמשים פשוט קורסות (פייסבוק, ווסטאפ, ואפליקציות ישראליות כמו של שירותי בריאות).

 

נ.ב.

גם שיאומי האטה מכשירים (אם בכוונה או לא). גרסת 8.5 הייתה איטית, תוקעת את המכשיר, עד כדי כך שמישהו שהמליץ על המכשיר רצה להעיף ולקנות חדש (כי לטענתו המעבד עשה את שלו והמעבד לא עומד בעומס). לאחר עידכון 9, המכשיר פשוט טס.

פורסם
עד לשיאומי האחרון, היה לי רצון עז לצרוב קרנל/רומים/רדיו או כל דבר שנראה לי מגניב. בעקבות כל הצריבות היו לי באגים נוראים. אפילו טלפון אחד ביום אחד נכנס לבריק (משהו שמאוד לא מקובל) - מוטורולה DEFY+ (האנדרואיד הראשון שלי), תקנתי והחלטתי להתשתדרג.

מאז עברתי ל-JIAYU הסיני עם מעבד MTK בעל 2 ליבות - שרד אצלי שנה.

עברתי לנקסוס 4 - שרד אצלי שנה כי דפקתי את הקונקטור של הסוללה בלוח אם, ועד היום לא הצלחתי להלחים אותה בחזרה. בהחלט זה היה הטלפון הכי טוב מבחינת ביצועים שהיה לי.

חזרתי שוב לסינים וקניתי MLAIS M52 - היה אצלי שנה עד שאחותי העבירה לי את LG G3. הטלפון התחיל לעשות בעיות ואז עברתי לשיאומי רדמי נוט 4X. כבר חצי שנה והטלפון מצוין ביחס למחיר. דווקא עם השיאומי אין לי רצון להתחיל לצרוב שטויות. אולי כי עכשיו אין לי זמן להתעסק איתו.

דווקא שיאומי החזירו אותי לתחום הצריבות לאחר שנמאס לי מהMIUI.

הטלפונים מהם הייתי הכי מרוצה היו HTC 8X - מכשיר Windows Phone 8 קטן וחביב שמאוד נהניתי ממנו במשך כמה חודשים אך לא הצלחתי להסתדר עם המסך הקטן (החליף את הנוט המקורי של סמסונג שהיה עצום בזמנו). אחריו באו שני סוני Z Ultra שהיה מכשיר מדהים. לצערי הראשון קיפח את חייו בבריכת שחייה והשני נופץ ע"י אבן שנזרקה עלי בזמן השירות הצבאי.

עוד שני רומנים קצרים עם מכשירים סיניים (LeTV ושיאומי) וחזרתי לסוני עם הXA1 Ultra. מרגיש בבית.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אל ג'י p714

החזקתי אותו שלוש שנים.

עם הזמן התחיל לעבוד לאט וה gps היה נעלם בהטענה. פתיחת וואטסאפ היתה לוקחת שמונה שניות. זרקתי אותו בוקר אחד כי נמאס לי מהאיטיות.

 

 

שאיומי mi4c

היה אצלי שנה וחצי, עד שנשבר המסך. גם ביומו האחרון עבד כמו בהתחלה. מאוד אהבתי את המכשיר הזה.

 

 

סמסונג s7

מכשיר מצוין ומהיר אצלי חצי שנה, לא קורס ולא נתקע, סוללה טובה, הכל זורם. בנתיים כמו חדש.

 

 

שאיומי mi5s

אצל אשתי כמעט שנה. מכשיר מצוין, עובד מהר לא נתקע ולא קורס, בטרייה עוצמתית מאוד. לדעתי ברמה כמו הסמסונג s7 ועולה פחות מחצי ממנו.

פורסם
אף אחד לא טוען שאין הזדקנות. יש הזדקנות שבסופו של דבר מביאה לכשל. אבל עד שזה קורה, אין שינוי בתפקוד הכרטיס. הוא עבד עד שיום הפרמטרים של אחד הרכיבים יוצאים מטולרנס ואז הוא מפסיק לעבוד.

לא נתקלתי אף פעם בירידת ביצועים הדרגתית, אלא אם כן זה משהו אנלוגי כמו חיישן.

קשה לי לתת לך תשובה מקצועית לגבי ביצועי כרטיס המסך שלך או טלפון מבוסס אנדרואיד והקשר לתהליך הזדקנות של רכיבים מסויימים בכרטיס. אבל אני מאמין שכבר נתקלת בכרטיסי מסך שגורמים לריסט למחשב בגלל הזדקנות הקבלים עוד לפני שהם מתפוצצים או מתנפחים כתוצאה מהזדקנות הקבלים ועליית ההתנגדות האקוולנטית השקולה ESR שגורמת לכשל טוטאלי של הקבל.

 

קח דוגמא נוספת מחיי היום יום. בכול מזגן מותקנים כמה חיישני NTC לניטור הטמפ' של האוויר היוצא/חוזר ועוד...כאשר החיישן 'מזדקן' ההתנגדות שלו משתנה או במילים אחרות היחס R/T משתנה מה שגורם לחוסר דיוק בטמפ' של האוויר היוצא או פעולה לא סדירה של המזגן ובסופו של דבר לכשל.

 

כול מעגל ספרתי מכיל גם רכיבים אנאלוגים ככה שקצת קשה לדון על כול מקרה בנפרד ולצאת עם הצהרה חד משמעית שהזדקנות של רכיבים לא משפיעה על ביצועים של מכשירים מסויימים. שוב פעם על תתפוס אותי על מילה כי זה נושא מאוד מורכב שמצריך דיון אקדמי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...