Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שיאומי רדמי נוט 4x נמכר סביב 150$ ללא מבצעים.

אם תרצה, תוכל לשלוח שאילתא באליביי, תקווה שכמה אנשים יעשו לייקים ואולי יניב יארגן הנחה נחמדה דרך גירבסט.

יש קופון לגירסת 3GB/16GB עם רום גלובאלי ב117$ אם זה מעניין:

https://goo.gl/Gca7ck

Coupon Code: 12BGRN4X16

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למה לא מייצרים עם 32GB כסטנדרט? 16 זה ממש טיפה :\

 

(כבר השקיעו עם 3גיגה זכרון...יעני חצי עבודה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שבת שלום לכולם,

מבקשת המלצות על טלפונים בעלות של עד 1,000 ש"ח.

ואם יש לטלפון הזה GRIFFIN SURVIVOR או דומיו( מגן קשיח) .

 

תודה מראש

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

Xiaomi Redmi Note 4x (להקפיד על גרסה בין לאומית)

Xiaomi Mi A1

 

מומלץ מאד שתקרא את חוות הדעת האחרונות בשרשור הייעודי (בנעוצים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחרי שבוע עם ה V30 של LG, אני חושב שכן. יש ל LG קלף חזק.

חזק יותר מה S8 של סמסונג (וכן, יש לי גם אותו).

 

המסך נעים יותר לעין, המכשיר קל ונוח יותר להחזקה ולצפיה, מערכת ההפעלה שלו מהירה מאד וגולת הכותרת, המצלמה, פשוט מדהימה.

וכמובן שמערכת הקול עם אוזניות ה B&O איכותית ביותר.

ומה שחשוב לא פחות (ואולי גם יותר) המחיר.

 

סקירה אני לא יכול לשחרר עד להשקה ביום שלישי אבל לא יכולתי להתאפק ויש לכם כאן כמה תמונות ראשונות.

ממליץ בחום למי שרוצה להתחדש.

(ה S8פלוס שלי מתבייש במגרה בחושך.)

20171129_194819_HDR-01.jpg

20171201_124222_HDR-01.jpg

20171129_195424_HDR-01.jpg

פורסם

נקווה שבדגם הזה סופסוף הלוחות אם יפסיקו להתפגר...

למי שחושב שזו מחלה ששמורה רק לG4, לחברה שלי התפגר לוח אם בV10 לפני 5 חודשים. לקח לה חודש לגרום לLG להכיר במחלה ולקחת אחריות.

יום טוב גם לך

פורסם

הV10 זה G4 עם מסך גדול יותר. אבל לפחות LG הכירו בבעיה שלא כמו סמסונג עם ה S3 וה S5.

(אגב תביעה יצוגית נגד סמסונג הצליחה והבעלים של הגרוטאה S3 זכאים לכמה שקלים של פיצוי)

פורסם

החלפתי 3 לוחות בv10 בשנתיים. בקטנה. אהבתיהו. אבל זאת הסיבה שעברתי סמסונג.

עדיין מתגעגע למסך משני של LG. גאוני

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

בהכללה גסה, המצלמות של lg נהדרות, כבר כמה שנים טובות, גם מחוץ למכשירי הדגל.

באופן אישי גם התמכרתי לנקישה הכפולה לפתיחה/סגירה, נוח יותר.

האמינות היא הימור למרבה הצער, וסיבה מספיק טובה לפזול לשאר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
הV10 זה G4 עם מסך גדול יותר. אבל לפחות LG הכירו בבעיה שלא כמו סמסונג עם ה S3 וה S5.

(אגב תביעה יצוגית נגד סמסונג הצליחה והבעלים של הגרוטאה S3 זכאים לכמה שקלים של פיצוי)

 

מה מה מה?

יש לי אצל ההורים SGS3 שעוד עובד (איטי,אבל עובד)

מה אפשר לקבל,ממי,כמה,ומתי? :D

 

באופן אישי גם התמכרתי לנקישה הכפולה לפתיחה/סגירה, נוח יותר.

 

יש גם במייזו m1 note הקשיש של אמא שלי :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כמה חודשים עם G6, לא מרוצה מהצלמה. כלל. מבישה אפילו, במיוחד הקדמית.

עוד אומר שהעדכון גרסה האחרון גורם לקריסות בלתי צפויות והסוללה נטחנת.

מה אתם אומרים על ה X החדש? נכון שהמחיר שלו הזוי, אבל בהנחה שיש לי אופציה לרכוש אותו בחו"ל בסביבות 1200$,

האם זה שווה? המצלמה שלו ממה שראיתי מטורפת.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

גם 1200$ זה לא ממש זול (סליחה על החוצפה - אבל גם אם יש לך את הכסף והוא סוג של "מיותר")

 

כמעט משכורת מינימום על סה"כ טלפון סלולרי זה טירוף בכל קנה מידה.

 

זהו,שפכתי,תתחדש ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...