Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יתרון פשוט - אם אתה במשחק או אפליקציה כלשהי שתופסת את כל המסך ורוצה לצאת לתפריט הראשי של המכשיר - לחיצה אחת וסיימת.

 

לא מבין איך זה אפשרי במכשיר ללא כפתורים בכלל,הרי המסך פרוש לכל האורך\רוחב ולא באמת נגיש.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יתרון פשוט - אם אתה במשחק או אפליקציה כלשהי שתופסת את כל המסך ורוצה לצאת לתפריט הראשי של המכשיר - לחיצה אחת וסיימת.

 

ezuf, אני יכול לחשוב על 76541 דרכים לעשות את זה, אבל הכי הגיוני נראה לי לשים חיישן בחלק העליון, שצריך לדפוק אותו במצח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם זה רעיון.

שלי יותר טוב.

אני חושב שאני אעבור לפתח ממשקים

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ezuf, אני יכול לחשוב על 76541 דרכים לעשות את זה,

 

הבאתי מחברת ועט,תתחיל לרשום ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

האם יש כאן מישהו שיש לו V20 מיבוא מקביל?

 

מעניין אותי לדעת עם איזה רום המכשיר מסופק, האם הרום שונה מהרום של רונלייט?

והאם זה נכון שגרסת האנדרואיד לא מתעדכנת ?

 

(אני באופן עקרוני מעדיף רום גלובלי של LG. צריך רק אפשרות לפונט עברי. ממשק בכל מקרה אני מעדיף באנגלית).

פורסם

קח בחשבון שהמחלות שהיו לg4 קיימות גם בv10 וזולגות גם לv20.

אני לא הייתי קונה אותם ללא יבואן רציני עם אחריות שניתן לסמוך עליה.

יום טוב גם לך

פורסם

מחפש המלצה לסמארטפון פשוט, שיוכל לשבת במגירה ולשמש כמכשיר חלופי למשפחה בעת הצורך.

התקציב הינו נמוך ככל הניתן, כלומר אם יש משהו באזור 75$ שניתן להזמין, במיוחד עם מבצעי סוף השבוע הבעל"ט, זה יהיה מצוין.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מישהו יודע לומר אם התדרים טלפון עם התדרים האלה יעבוד בארץ כמו שצריך?

הטלפון נמכר באמזון ארה"ב.

 

 

International model phone, will work with Most GSM SIM cards in U.S. and world Including AT&T, T-Mobile, MetroPCS, Etc.

 

Does not have US warranty. Will NOT work with CDMA Carriers Such as Verizon, Sprint, Boost.

 

Dual nano Sim GSM/GPRS/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) UMTS/HSPA+ (850, 900, 1900, 2100 MHz) 4G LTE (B1, 3, 5, 7, 8, 19, 20, 28, 38, 40)

 

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...