Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כנס לאתר bestmobile.co.il, יש להם 36 תשלומים על כל המוצרים ומבצעים טובים לבלק פריידי, נראה לי וואוו p10 לייט, בערך ב 1000 שקל, נשמע לי כמו הצעה טובה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

רכשתי מכשיר מדגם זה לפני כחצי שנה, עלה לי קצת למעלה מ-1000 ש"ח ביבוא רשמי (בד"כ אני מזמין מחו"ל, אבל בגלל תקלה במכשיר הקודם נזקקתי לו בדחיפות). מבחינתי המכשיר מצויין, מסך חד, סוללה חזקה מאד וגם מערכת ההפעלה יציבה. מכל מקום, אם אינך רגיל למערכת הפעלה "סינית" יהיה עליך להתרגל למשהו חדש, "דמוי אייפון" (כפי שהסינים אוהבים), אבל עם אפשרות להרבה קסטומיזציה. המכשיר קיבל בתקופה זו די הרבה עדכונים - הן שדרוג האנדרואיד מ-6.0 ל-7.0 והן שדרוג ה-MIUI מספר פעמים, כיום הגרסה היא 9.0.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל - תודה רבה, הפלאפון הוא לאשה ואני מאמין שהיא תסתדר, האם קיימים מגני מסך/פלאפון טובים לדגם הזה? חשוב מאוד.

גיא - תודה על ההפניה, אחפש שם, אגב לגבי ההנחה של "הנחה נוספת בסניף" - האם מדובר במשהו משמעותי או סתם?

 

פורסם

קניתי את המכשיר בבסט מובייל ובצמוד רכשתי גם מגן מסך מזכוכית ונרתיק גב שקוף, עלו ביחד מחיר ישראלי חצוף של איזה 150 ש"ח. אבל לא היתה לי ברירה אחרת. בהמשך קניתי עוד נרתיק מעליאקקפרס, שהגיע פגום (לא פתחתי קייס על הקייס ששווה שקל).

 

כנראה שיש לנוט 4 שתי גרסאות כיון שמגן המסך הראשון שפתחו לי לא התאים. לכן חשוב שיתקינו לך את המגן בחנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מגן המסך עלה איזה 100 ש"ח, נתנו איזה הנחונת כיון שקניתי אותו עם הטלפון. ואני מרוצה שקניתי אותו במקום כיון שהיתה בעיה עם ההתאמה, והמגן הראשון שנפתח נותר בחנות כיון שלא התאים למכשיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אחד האתרים שמאפשרים שירות של תשלומים רבים ללא ריבית הוא איבורי, כרגע המועמד המוביל אצלי הוא

https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_4-8531.php

 

האם לדעתכם יש משהו שעדיף?

הדגש הוא על זכרון פנימי לא פחות מ32 ואפשרות הרחבה.

תודה מראש

 

אני גם הייתי בהתלבטות הזו עד לפני כמה ימים.

בחרתי במכשיר A1 של שיומי.

המכשיר מאוד מוצלח לטעמי ורכשנו 2 יחידות ממנו לי ולאשתי.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=952947

פורסם

הממונה הראשית אוהבת מגינים בצורת ספר\ארנק. זה חוסך את הצורך במגן מסך נפרד.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

גם אשתי אוהבת את צורת הארנק - עדיין איני מותר על מגן המסך.אל תשכח שבזמן שימוש הארנק פתוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על ההמלצות - נרכש Redmi Note 4 עם מעבד סנאפדרגון ו64GB/4GB RAM ב880 שקל בKSP

האמת שמתי לב להמלצה של הMi A1 רק עכשיו - אחרי שהאשה רכשה את הפלאפון, וזה גרם לי קצת להתלבט, בעיקר כי אולי המצלמה עם 2 העדשות נשמעת מגניב ויש לו גורילה גלס 3 (לנוט 4 אין) וגם מערכת הפעלה חדישה יותר עם תכנון לאנדרואיד 8 (יש לי בנקסוס, לא להיט)

 

מבחינת מעבד/מעבד גראפי, פנל ורזולוציה מדובר על רכיבים זהים לחלוטין לכן משיקולי מחיר וסוללה (4100 אמפר בנוט 4 מול 3080 בA1) אני חושב שדווקא עשינו את הבחירה הנכונה, בעיקר כי אנחנו זוג סטודנטים תפרנים במיוחד.

 

פורסם

MKBHD אחד מאושיית היוטיוב הכי מפורסמות, אמינות ונחמדות. עושה גיבאווי של 50 נוט 8 ואייפון X . אין כאן שום קאצ. כל מה שצריך לעשות זה לעשות לו פלוו ותכנסו להגרלה. סיכוי נמוך אבל מה יש לכם להפסיד?

 

אז בבקשה חברי קארס פורום יקרים. אין צורך להודות לי ;) :

 

 

אם מישהו זכה שיעדכן אותנו :)

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

×
×
  • תוכן חדש...