Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי בסוף מאיביי ממוכר שהמכשיר אצלו דובר עברית.

כשיגיע, אעדכן עם חוות דעת.

תודה

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

היי, מחפש סמארטפון פשוט לאמא שלי.

חשבתי על xiaomi redmi 4x 32GB

המלצות? תחליפים? חנויות?

 

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

יש לי אותו. אחלה מכשיר. כול מה שמבטיח מקיים אין עניינים של רמקול חלש, או קליטה גרועה או שאר שטויות שבדרך כלל יש במכשירים סיניים זולים.

רק פשוט להיות מודע לחסרונות שלו שזה מעבד לא הכי מהיר בעולם( מהיר בערך כמו גלקסי אס 5), ומצלמה בינונית מאוד.

 

בהנחה וגודל זה לא משהו כזה קריטי, הייתי דווקא ממליץ על הרשמי 4x נוט. הוא כמעט אותו דבר רק עושה את הכול מעט טוב יותר וכמעט באותו מחיר.

פורסם

האמת שמבחינת גודל הוא מעולה. כרגע היא עם נקסוס 5 אז אני מאמין שיהיה לה אחלה שדרוג. בעיקר בעניין הבטרייה.

 

אם כבר שיומי, אני גם מחפש מכשיר. כרגע אני עם Oneplus1 ואני מחפש מכשיר עד איזור 1500 עם מצלמה טובה, בטריה חזקה ומסך 5.5 לפחות.

יש המלצות למישהו?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

בתור מישהו שהיה לו את הנקסוס 5 בעבר, השיאומי יהיה קפיצה אדירה בזמן הסוללה. אצלי הוא מחזיק יומיים מלאים ובערך 9 שעות זמן מסך.

 

בקשר לבקשה השניה, הכול תלוי מה אתה מגדיר מצלמה טובה. יחסית לסינים, וואןפלוס 5 ושיאומי מי 6 יתאימו. אבל גלקסי 7 מתעלה על שניהם

פורסם

לי יש את המכשיר רדמי נוט 4x.

המכשיר בהחלט יכול להיות עם 30% סוללה אחרי יממה, כאשר עם g3 הייתי צריך להטעין כל שעתיים.

ביחס למחיר, גם המצלמה טובה. לא איכותית כמו של סמסונג, אבל אפשר להגיע איתה לתמונות טובות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בתור מי שמסתובב עם שיאומי 4X כחודש וחצי - אינני רואה שום יתרון ל-A7 על פניו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בוודאי.

למה אתה חושב שאיכות הבנייה של הגלאקסי נחותה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ואשאל הפוך: למה איכות הבניה של שיאומי נחותה?

אחותי קנתה J5 לפני שנה, ולוח אם נדפק.

כל אדם ששאלתי על שיאומי מזדקן, אותו משתמש אמר שהוא עדין סוס עבודה.

אמנם לי יש רדמי נוט 4X והמערכת שלו לא הכי מושלמת, אבל בהחלט הטלפון הטוב ביותר שאפשר לקנות בכלום כסף.

פורסם

אחותי קנתה J5 לפני שנה, ולוח אם נדפק.

 

כל מכשיר והמזל שלו.

 

לי יש בבית SGS3 ישן שעדיין עובד (לא בשימוש,אבל תקין,ללא תקלות,בן 5 כבר)

וביומיום משתמש ב SGS6 בן שנתיים וקצת,ללא תקלות חוץ מהסוללה (החלפה יזומה שלי)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לכל מי שמתכוון לרכוש את האייפון איקס החדש, אני הייתי נזהר. עושה רושם שהוא חצי אפוי. בכל מבחן עמידות שטק-רקס עושה הוא נכשל לעומת המתחרים. מה שלעולם לא קרה לו עם דגמים קודמים של אייפונים.-

 

[video=youtube;3wNA-R8bFzk]

 

 

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

×
×
  • תוכן חדש...