Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ואווי יש לו 2 חסרונות שאני גליתי:

1. המרקול מאוד רגיש לפירוק.

2. יש דגמים עם מעבד קיריל שהוא פיתוח של וואוי. אולי זה לא חסרון, אלא יתרון. אני בכל זאת מעדיף את המעבדים של קוולקום או של סמסונג.

פורסם

קירין.

קיריל זה מישהו אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היום נתקלתי במכשיר החדש של וואוי הונור 9 (מפרט בלחיצה)

על פניו מפתה מאד, מחיר טוב!, מצלמה 20 MP אחורית ו 8 קדמית, מסך 5.15" שמבחינתי זה אידאלי כי זה גודל מצויין לכיס.

 

אני תוהה איפה האלמנט, אשמח לסיבות למה לא כדאי לקנות את המכשיר

הדבר היחיד שאני חושש ממנו זה הדברים הסיניים שדוחפים בו, זה כביכול נפתר ע"י התקנה של רום בינלאומי ע"י המוכרים, אבל אין לדעת.

 

לפי מה שראיתי את יותר מדי קטץ׳. מכשיר טוב.

התלבטתי בינו לבין הוואןפלוס 3טי, ובסוף הלכתי על האחרון כי זה בטוח יותר... איך זה נגמר, אתה יכול לקרוא בתגבות האחרונות שלי :)

 

מהמעט שראיתי הוא עושה רושם של מכשיר טוב.

פורסם

תודה על התגובות, בגדול הופתעתי מהמחירים של הוואן בארץ, הם ממש צמודים לסין+מע"מ וההבדל הוא פחות מ 300ש"ח בין ה 3T ל 5 (למרות שקראתי שבקטע של המצלמה יש אכזבה)

 

אני חושב שאולי כדאי לי להתעזר קצת בסבלנות עד שההונור יגיע לארץ(לפי קצב ההגעה של חבילות מהדואר אליי זה יקרה במקביל אם אזמין עכשיו מסין :roll:), עדיין גודל המסך קריטי בשבילי ולפי בדיקה במצלמות אין ממש הבדל מהותי,לכן אין פה הכרעה.

 

יש לי כרגע LG G2 ולדעתי זה המכשיר הכי מוצלח שלהם מכל הבחינות, אני לא משתמש "כבד" ולא משחק לרוב בטלפון רק דברים בסיסיים גלישה ווצאפ וכו.. לכן יותר חשוב לי זה מצלמה טובה,נוחות ואורך חיי סוללה.

פורסם

למישהו יש כבר ניסיון עם הHTC U11 ?

אפשר חוות דעת? ביקורות על המכשיר?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
שלום

הנקסוס 5 בן השנתיים וחצי של אשתי מקרטע.

רוצה להחליף לה בחדש.

 

טלפון חייב להקנות בארץ - זכרון פנימי לפחות 32G

- גודל מקסימלי 5.2 - שנת הכרזה 2016 וצפונה מחיר נמוך מ 2000שח כולל מגנים

 

ראיתי אתמול 2 מועמדים שמעניינים אותי:

Samsung galaxy A5 2017

Huawei P9

 

מה ממולץ יותר בין ה2? או שיש אלטרנטיבות אחרות שוות?

 

מעדכן שקניתי לאשתי לפני מספר ימים את ה Samsung galaxy A5 2017

והיא מרוצה מאוד.

לפני הכל, מהסוללה - שיפור מטורף מהנקסוס - בין 3~4 שעות מסך ביום ובכל זאת מטעינה רק לפני השינה.

קליטה הרבה יותר טובה (עם אותו סים)

מסך נעים לה יותר לעין (צבעים חיים יותר לטענתה)

1635 שח באייבורי לפני מגנים

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

שלום,

ידוע למישהו מתי יושק הנוט 8 של סמסונג?

הבנתי שאיפשהו החודש הנוכחי...

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אהלן כולם

 

התחדשתי ביום חמישי במכשיר הנ"ל עם מעבד MEDIATEK HELIO X20 ולא SNAPDRAGON 625.

 

הדברים המעניינים הם שהמכמשיר מגיע עם 64GB זכרון אחסון, 4GB של RAM ומערכתMIUI 8 הסינית. בשרשור הזה אעדכן וארשום חוות דעת על השימוש בו מעת לעת.

 

בינתיים מרגיש ונראה סבבה. עברתי אליו מLG G4 STYLUS הזוועתי.

 

אז ניפגש בהמשך! :)

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אזהרה: אסור לך לבצע עדכוני מערכת, כיון שהם יסירו את הכסות הגלובלת ותקבל מכשיר סיני לגמרי. ואאל"ט גם תאבד את האחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוקיי טוב לדעת! האחריות המורחבת של GO MOBILE לא אמורה לכסות את זה?

 

(שרשור על רמת השירות בפוסט אחר בהמשך. יצאתי לא מרוצה בלשון המעטה. המחיר הוא הסיבה היחידה שקניתי שם).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

מעניין מאד.

 

הייתי בסניף האילתי שלהם, מתוך כוונה לבצע "עסקת חבילה" של טבלט לבן הגדול+שיואמי כנ"ל עבורי.

(כנראה למזלי) היחס המזעזע שלהם הבריח אותי לקנות את הטבלט בחנות סמוכה ויקרה יותר משמעותית (אייבורי) ולוותר בינתים על השיואמי.

 

בכל מקרה, יהיה מעניין לשמוע איך אתה מסתדר איתו ביומיום (קליטת GPS למשל, זה משהו שחשוב לי אחרי 4 שנים עם G2)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אזהרה: אסור לך לבצע עדכוני מערכת, כיון שהם יסירו את הכסות הגלובלת ותקבל מכשיר סיני לגמרי. ואאל"ט גם תאבד את האחריות.
לא מדוייק, אם יש לו גירסה גלובלית אז אין שום בעיה לעדכן.

למרות ה4GB ראם המפתה, גירסת הסנאפדרגון אומנם בעלת כוח עיבוד נמוכה מעט, אך המעבד חסכוני יותר ונותן יותר זמן סוללה.

 

מדובר במכשיר מעולה, חשוב שוב לבדוק האם הגירסה היא גלובלית, אם לא, שווה לפנות לחנות ולבקש להחליף גירסה.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...