Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
נגיד ואתה רועש סאמסונג.

תרכוש אותו באמזון איטליה בעדיפות עליונה או באמזון גרמניה.

למה איטליה? בגלל המיסים הנמוכים יותר.

תדאג שהמוכר הוא אמזון, אמור להיות כתוב Ship and sold by amazon או משהו בסגנון.

כשאתה מתקדם לצק אוט המחיר שתראה הוא מחיר כולל משלוח ומיסים.

חוץ מזה, קיים סיכוי סביר שתקבל החזר מיסים חודשיים אחרי הרכישה.

 

לי החזירו את המיסים במלואם 78€ על פלאפון אחד.

לגבי השני שרכשתי, עוד לא עברו חודשיים.

 

המכשיר מגיע נעול נעילה אזורית.

תצטרך לשלוח קבלה מספר ime לסאמסונג איטליה ולבקש קוד שיחרור, פתחתי שני פלאפונים בחודשים האחרונים, לקח להם כ15 ימים לתת לי את הקוד.

 

לגבי אחריות, לפי מה שידוע לי, אמזון נותנים אחריות לשנתיים.

אין אחריות טובה מזה.

 

1. ה-prime day לקראת סיום.

2. אם אתה פותח חשבון כולל prime דאג לבטל אותו בימים הקרובים, אחרת כעבור חודש יחייבו אותך ב-99 דולר\אירו\פאונד (בהתאם למיקום האתר ממנו רכשת).

3. הקםד לרכוש ציוד אשר נמכר ומסופק (sold and fulfilled) על ידי אמאזון ולא על ידי מוכרים העושים שימוש בפלטפורמה שלה. זה מבטיח תשלום מיסים והעדר הפתעות, וגם שירות לקוחות. מבחינת אמינות זה האתר האמין ביותר בעולם.

4. לא תוכל לבטח את המכשיר בסמסונג ישראל, אבל יש לך משהו הרבה יותר טוב: שירות אמאזון.

5. הקפד לשלם במטבע המקומי של אתר האמאזון הרלוונטי (דולר\אירו\פאונד) כדי לא להפסיד הפרשי שער בהמרה על ידי אמאזון ואחר כך על ידי חברת האשראי שלך.

 

תודה רבה לכם על התגובות.

לפי מה שאתם מתארים עדיף לקנות מאמאזון גם בלי הפריים דיי אז אבדוק לעומק את הפרוצדורה ונראה לי שאלך עליה.

יש לי כמה חששות לפני שאני מזמין מוצר אלקטרוני כל כך רגיש כמו פלאפון ואשמח להיעזר בכם שוב.

א. במה הביטוח של אמאזון טוב יותר משל סמסונג ישראל ואיך אני יכול לממש אותו? נניח ונהרס לי רכיב מסוים במכשיר לאן אני אשלח אותו כדי לתקן במסגרת הביטוח של אמאזון? עד כמה שאני יודע אין להם מעבדות שלהם או בשירותם בישראל. הביטוח של סמסונג ישראל מכסה כמעט לחלוטין את עלות ההחלפה המטורפת של מסך מקורי ל-S8 במקרה והמסך נשבר (כ-1500 ש"ח בלי ביטוח לעומת 300 ש"ח עם ביטוח). באופן כללי מה הביטוח של אמאזון כולל שהוא יותר טוב מהביטוח של סמסונג ישראל ולכמה זמן הוא תקף? כי בסמסונג ישראל אני יכול לבטח אותו תמיד, באמאזון אני מניח שזה מוגבל עד תום האחריות.

 

ב. לא מפחיד לרכוש פלאפון באינטרנט? מדובר במוצר מאוד עדין שעובר תהליך שילוח ברוטאלי למדי בשביל פלאפון. מעולם לא הזמנתי מכשיר אלקטרוני באינטרנט ובטח שלא מכשיר כה רגיש, מה הסיכוי שיקרה לו משהו במהלך השילוח?

 

ג. לגבי הקוד שצריך לבקש לסמסונג איטליה, תוך כמה זמן הוא מגיע והאם אי אפשר לרכוש מלכתחילה מכשיר פתוח? האם קבלת הקוד דורשת תשלום נוסף או שהוא מתקבל כחלק מהרכישה של המכשיר? תהליך פתיחת המכשיר אחרי קבלת הקוד הוא סטנדרטי או שצריך מעבדה בשביל הדברים האלה?

 

ד. סתם שאלה שמעניינת אותי, יש עברית מובנית במכשיר או שצריך להוריד? כי כבר הייתה לי בעיה עם מכשיר גלאקסי S6 מארה"ב שניסיתי להוריד לו עברית אבל לא היה לגרסה הספציפית של המכשיר.

 

שוב תודה רבה לכם!

עריכה אחרונה על ידי Overdrive

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם
תודה רבה לכם על התגובות.

לפי מה שאתם מתארים עדיף לקנות מאמאזון גם בלי הפריים דיי אז אבדוק לעומק את הפרוצדורה ונראה לי שאלך עליה.

יש לי כמה חששות לפני שאני מזמין מוצר אלקטרוני כל כך רגיש כמו פלאפון ואשמח להיעזר בכם שוב.

א. במה הביטוח של אמאזון טוב יותר משל סמסונג ישראל ואיך אני יכול לממש אותו? נניח ונהרס לי רכיב מסוים במכשיר לאן אני אשלח אותו כדי לתקן במסגרת הביטוח של אמאזון? עד כמה שאני יודע אין להם מעבדות שלהם או בשירותם בישראל. הביטוח של סמסונג ישראל מכסה כמעט לחלוטין את עלות ההחלפה המטורפת של מסך מקורי ל-S8 במקרה והמסך נשבר (כ-1500 ש"ח בלי ביטוח לעומת 300 ש"ח עם ביטוח). באופן כללי מה הביטוח של אמאזון כולל שהוא יותר טוב מהביטוח של סמסונג ישראל ולכמה זמן הוא תקף? כי בסמסונג ישראל אני יכול לבטח אותו תמיד, באמאזון אני מניח שזה מוגבל עד תום האחריות.

 

ב. לא מפחיד לרכוש פלאפון באינטרנט? מדובר במוצר מאוד עדין שעובר תהליך שילוח ברוטאלי למדי בשביל פלאפון. מעולם לא הזמנתי מכשיר אלקטרוני באינטרנט ובטח שלא מכשיר כה רגיש, מה הסיכוי שיקרה לו משהו במהלך השילוח?

 

ג. לגבי הקוד שצריך לבקש לסמסונג איטליה, תוך כמה זמן הוא מגיע והאם אי אפשר לרכוש מלכתחילה מכשיר פתוח? האם קבלת הקוד דורשת תשלום נוסף או שהוא מתקבל כחלק מהרכישה של המכשיר? תהליך פתיחת המכשיר אחרי קבלת הקוד הוא סטנדרטי או שצריך מעבדה בשביל הדברים האלה?

 

ד. סתם שאלה שמעניינת אותי, יש עברית מובנית במכשיר או שצריך להוריד? כי כבר הייתה לי בעיה עם מכשיר גלאקסי S6 מארה"ב שניסיתי להוריד לו עברית אבל לא היה לגרסה הספציפית של המכשיר.

 

שוב תודה רבה לכם!

 

לגבי האחריות, הלך רכיב פנימי בתוך המכשיר שלא באשמתך? המכשיר תקוע, בוט לופ וכו' פיקסלים שרופים וכו',

אין בעיה, החזר כספי או פלאפון חדש.

נשבר המסך מנפילה? בעיה שלך.

 

לגבי המשלוח הברוטאלי?

שטויות, יגיע שבור, יחליפו בחדש.

 

לגבי הקוד, בערך 15 ימים.

 

עברית יש.

פורסם

none77 - אם תקנהבאמאזון בריטניה ובטעות תזמין באירו תשלם לאמאזון על ההמרה מליש"ט לאירו, ולרחברת האשראי על ההמרה מאירו לש"ח. זו המרה כפולה, עם עמלה כפולה. קפיש?

 

אוברדרייב - פעם אחת קיבלתי מאמאזון מכשיר תקולף התכתבתי עם נציג בצ'אט, עוד באותו ערב יצא לדרכו מכשיר חדש, אני שלחתי את התקול בזמני החופשי (יש חודשיים , מעבר לכך יחייבו אותך במחיר המכישר השני).

עברית מובנה בכל גרסת אנדרואיד מאז 4.1 או משהו כזה. הבעיה היא שלבקשת היבואנים הישראלים סמסונג ו-LG חוסמים את העברית בעת עדכון תוכנה במכשירים שנרכשו מחוץ לישראל. עד כמה שאנייושדע יש דרך לעקוף זאת אבל אני נמנע מרכישת מכשירים מתוצרת חברות אלה, כך שאיני מעודכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
none77 - אם תקנהבאמאזון בריטניה ובטעות תזמין באירו תשלם לאמאזון על ההמרה מליש"ט לאירו, ולרחברת האשראי על ההמרה מאירו לש"ח. זו המרה כפולה, עם עמלה כפולה. קפיש?

 

אל תשכח שיש כרטיסי אשראי שגם ימירו את היורו לדולר ומשם לשקלים.

שזה יוצא עמלת המרה משולשת לעסקה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שייק, נער את עמצך.

הוסבר לך למה תתכן המרה כפולה.

נינג'ה - עד כמה שאני יודע התקנות הישראליות מחייבות המרה לפי שער יציג פלוס מרווח קבוע, לפי המפורסם בלוח התעריפים של הכטיס. זה נכון לגבי אותם 15 (בערך) מטבעות שלגביהם בנק ישראל מפרסם שער יציג. לגבי שאר המטבעות אכן תתכן המרה כפולה (קודם על ידי חברת האשראי הבין לאומית לדולר או אירו, ומשם לש"ח), אבל ניסיוני הוא שהתוספת הנגבית זהה לזו שנגבית במטבעות בעלי שער יציג (משווה לשער "אמצע" המפורסם באתרים כמו גוגל XE).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני שמנערים קוראים, התייחסתי להודעה מעליי"

אל תשכח שיש כרטיסי אשראי שגם ימירו את היורו לדולר ומשם לשקלים."



היום אין כרטיסים אשראי ישראלים כאלה.

פורסם

שמח לשמוע שאני לא מעודכן בנושא.

 

"פעם" (לפני שנה-שנתיים אולי) כרטיסי MC היו ממירים הכל ליורו ואז לשקלים בעוד כרטיסי VISA היו ממירים לUSD קודם.

כלומר חיוב של GBP היה מומר GBP->USD->NIS.

וכמו שאמר ספיראל בבריטניה ניתן לשלם ביורו, אם היה לך כרטיס ויזה זה היה מתבצע באופן הזה:

GBP->EUR->USD->NIS

ובכל אחד מהשלבים מישהו מקבל על זה עמלה. לא נעים.

 

אם היום זה השתנה - מגניב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

משיקולים כלכליים וכדאיות החלטתי שאין לי צורך בסלולר יקר -מילא אני בקושי נוגע בו.

אז בשביל לשוחח מעט אינטרנט או וויז מספיק לי מכשיר זול יחסית -אבל שהיה אמין לא באגים.

 

מה שנראה לי וקיבלתי עליו המלצות מכל אחד שמחזיק את המכשיר/מותג

זהו Huawei P10 Lite שעולה 1100 ש"ח. אולי את אחיו ה"בוגר" יותר 64GB

שעולה 1800 ש"ח אבל זה כבר מתקרב לסמסונג S8 שמאוד רציתי בהתחלה. (מחירו ביבוא אישי זול מכל מקום אחר בעולם - 2270 ש"ח בלבד)

 

אולי P9 שמאוד זול לאחרונה. גם סמסונג A5 עולה פחות מ 1200 ש"ח.

 

בקיצור נראה לי שאסגור על אחד המכשירים האלו ואסגור עניין. לא טוב? נחליף אחרי שנה שנתיים. (פחות כואב)

 

 

יש מישהו שכבר רכש את P10? אשמח לכמה תבונות. על פניו נראה מכשיר מאוד איכותי ביד.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

בקיצור נראה לי שאסגור על אחד המכשירים האלו ואסגור עניין. לא טוב? נחליף אחרי שנה שנתיים. (פחות כואב)

 

אפשר יותר משנתיים,לא חייב להקציב לעצמך זמן.

 

הSGS6 שלי אוטוטו חוגג שנתיים (ייבוא מקביל,KSP),ועדיין מתפקד מצוין.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כוונתי שגם אם אחרי שנתיים נניח המכשיר יתחיל לגמגם...

זה פחות יכאב בכיס.

 

גם ה S4 מיני שלי חוגג עוד מעט 4 שנים מלאות > בלי חגיגות מיוחדות.

פורסם

לא מעוניין במכשירים של LG.

תודה.

 

אגב גם 3T שקניתי לבני מתרסק חופשי. מעניין איך סמסונג מצליחים לשמור על מחירים גבוהים

גם למכשירים ישנים?

×
×
  • תוכן חדש...