Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצורף בקובץ.

הדרישות שלי: סופר מיני, אוטומטי. לצורך נסיעות לעבודה 35 ק"מ ביום. תקציב: 25,000.

האוטו: פג'ו 206 XT, 2003. מנוע 1,600, יד 2, ק"מ: 105,000.

מחירון יד2 משוקלל: 31,000.

יצחק לוי משוקלל: 28,400 הצעה: 25,000.

 

בבקשה לחסוך ממני ירידות על צרפתיות ועל גיר אוטומטי.

ידוע לי שהחל מ 2004 הגיר יותר טוב.

חרשתי פה את הפורום ואת החיפוש, חזור וחרוש.

 

המספרים ליד זה הצעה של מוסך כמה יעלה לתקן. המחיר בהצעה מתחשב בזה.

בדקתי את השעבוד אוטו באינטרנט - לא משועבד.

 

אשמח להארות ודברים שכדאי לי לשים עליהם לב לפני הסגירה.

20111003152037933.pdf

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

הרכב במצב סביר ואף למעלה מכך, לדעתי, ביחס לשנתון ולקילומטראז' (העלו פה לא אחת בדיקות של רכבים דומים, שהיו קטסטרופות. זה לא המצב פה).

דבר אחד - בדוק שוב עלויות תיקון מע' החימום ברכב, ובמה זה כרוך (לפעמים מבטלים את המערכת. זה הפתרון הקל ביותר, אבל בחורף יהיה לך קר :|) - אילו פירוקים / חלקים צריך לעשות / להשתמש / להחליף (יש רכבים שצריכים לפרק את הדאשבורד, וזה גוזל זמן עבודה יקר).

סה"כ - נראה בסדר, לפחות לדעתי.

כמובן - המתן לחוות דעת נוספות.

alfa 156 2.5.

פורסם

לבדוק את נושא תיבת ההילוכים האוטומטית.

בשנים האלה ידוע על שסתומים בעייתים בגיר, התיקון יקר. כמו שצויין יש מודעות לבעיה.

לוודא את בריאותו של הגיר, או במורשה או במוסך מתמחה לגירים.

עוד דבר קטן, ראיתי שיש צורך להחליף רצועת טיימינג או לבדוק החלפה בעבר? כתוב 1000, לזה הכוונה?

לבדוק איזה נוזל יש במערכת הקירור, אם מדובר במים לא בריא במיוחד ויגרור ניקוי טוב של המערכת כולה ומילויי נוזל קירור יעודי.

פורסם

תודה על התשובות הזריזות!

 

אני אבדוק את החימום.

את הגיר אין לי אפשרות לבדוק באמת, אני לא אקח את זה למוסך מורשה לבדיקת גיר. לא נראה לי סביר שאני אצא משם בלי שיגידו לי שזה דורש טיפול כלשהו.

רצועת טיימינג הוחלפה בזמן.

אני לא באמת יודע לבדוק נוזל קירור, מה מצוייר בדר"כ על המיכל?

לגבי חלודה, אני לא ראיתי.

מחר אני מתכוון לראות את לבדוק את כל הדברים האלה.

 

עוד נקודות שרצוי לשים לב אליהן?

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

בדוק את המנוע והגיר לפני שאתה קונה!!

הוחלפו חלקים ברכב אבל זה נראה כתוצאה מפגיעה קלה, השלדה שלמה, בסה"כ מלבד כמה תיקוני בלאי נראה שיחסית המצב טוב!

פורסם

קניתי את האוטו, הפנסים עובדים טוב מאוד, גם המיזוג, לא ראיתי חלודה.

 

תודה רבה על העזרה!

בכלל תודה לפורום, הוא עזר לי לרבות להבין יותר לעומק ולהכנס לתהליך הרכישה הזה עם יותר ידע.

תמשיכו ככה!

קניתי בדואר ב 18 ש"ח בדיקה מכנית, החלפת שמנים ומסנן במוסך לובינסקי.

נראה לי אני אנצל את זה מחר או מחרותיים אחרי שאני אסדיר את ענייני הביטוח והחניה.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

×
×
  • תוכן חדש...