Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא ביטוח ל-TT במחיר סביר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,

לפני שאני מבצע את הקנייה של הTT שאני חושק בא החלטתי לעשות סקר שוק קטן,

הבעיה עד שמצאתי סוכן שיבטח המחיר הוא לא פחות מ-10 אלף לביטוח מקיף!

 

זה לא נשמע הגיוני, אני גר בבניין עם שער חשמלי וחניון מכורה (ככה כותבים?) כל אלה גם אמורים להוריד מהביטוח,

מישהו שהוא בעלים של אודי TT הוא כל רכב ספורט אחר יכול לתת עצה מספר טלפון של סוכן שמוכן לבטח אותה?

המחיר של הביטוח הוא כמעט שביעית מערך האוטו אז לא כל כך משתלם לבטח צריך מישהו שיוציא אותי מהתסבוכת כדי שאני אוכל לקנות אותה כבר!

 

הדגם של הרכב הוא אודי TT

שנת 2000 מנוע טורבו בנזין דגם קוואטרו 225 כ"ס נהג יחיד ומיוחד :) תודה לעוזרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תן לי לנחש - גיל פחות מ24 ו/או וותק פחות משנה ו/או יש לך תביעה ב3 שנים אחרונות.

מדוייק?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תן לי לנחש - גיל פחות מ24 ו/או וותק פחות משנה ו/או יש לך תביעה ב3 שנים אחרונות.

מדוייק?

 

אני בן 19 נהג צעיר בלי תביעות אני רוצה ביטוח לנהג יחיד זה כולה מה שביקשתי אבל למה כל כך הרבה?

פורסם

רכב שמועד לפורענות שהסטטסטיקה לא לטובתו + נהג צעיר = חברת ביטוח לא פראיירית.

הסטטיסטיקה לרעתך וזה בא לידי ביטוי בסירוב החברות לבטח אותך. כמו שאתה רואה עד שמצאת מישהו שכן מסכים הפרמייה אסטרונומית.

 

מה עושים?

א. בולעים את הגלולה ומשלמים את הפרמייה.

ב. לא עושים ביטוח מקיף.

ג. אולי בחור בן 19 עם שנה-שנתיים רשיון ביד לא צריך רכב עם 225 כ"ס מתחת לביצים?

 

כנראה שאלה הן האופציות היחידות שעומדות בפניך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
וחניון מכורה (ככה כותבים?)

 

מקורה, מלשות "תקרה"

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אולי הוא מוכר את החניון לך תדע למה ישר להסיק מסקנות למה :wink:

 

 

יש עוד אפשרות חביבי לבטח את האוטו על שם אבא/אמא , לא לדווח שיש נהג בגיל 19 שנוהג ברכב , אלה ביטוח מקיף למעל24

 

ונגיד ועשיתה תאונה חס וחלילה אבא שלך מצהיר שהוא זה שעשה את התאונה

 

במקרה ופגעתה במישהו טלפן מהר לאבא שיגיע הכי מהר שאפשר ויתן את הפרטים שלו

 

לפוגע זה לא אמור לשנות כל כך מי פגע בו אלה שישלמו לו את הפיצויים

 

 

כמובןן שאינני צריך להסביר שדרך זו אינה חוקית , מסוכנת ומהווה הימור רציני למשך 19-24 שזה 5 שנים

 

אם מצאתה באמת TT שמורה כמו שציינתה ופשוט חבל לא לרכוש אותה מה שנראה לי קצת מוזר שעולה רק 70 אלף שקל

הייתי קונה אותה ונוסע בה בסופשים יחד עם אבא לטיולים בצפון/דרום וביום יום מתנייד עם הרכב של ההורים

 

בהצלחה

פורסם
רכב שמועד לפורענות שהסטטסטיקה לא לטובתו + נהג צעיר = חברת ביטוח לא פראיירית.

הסטטיסטיקה לרעתך וזה בא לידי ביטוי בסירוב החברות לבטח אותך. כמו שאתה רואה עד שמצאת מישהו שכן מסכים הפרמייה אסטרונומית.

 

מה עושים?

א. בולעים את הגלולה ומשלמים את הפרמייה.

ב. לא עושים ביטוח מקיף.

ג. אולי בחור בן 19 עם שנה-שנתיים רשיון ביד לא צריך רכב עם 225 כ"ס מתחת לביצים?

 

כנראה שאלה הן האופציות היחידות שעומדות בפניך.

 

איתמר.

 

כנראה שאני אבלע את הגלולה אין ברירה בינתיים אני אמשיך לחפש משהו יותר רציונלי

ובקשר לתשובה שלך מה בחור כמוני צריך 225 כ"ס: סתם כי בא לי ויש לי יכולת יש לי בן דוד שנוסע בקורבט עם 550 כ"ס והוא ממש נהנה בוא נגיד ככה זה לא הגיל זה המנוע!

פורסם
אני בן 19 נהג צעיר בלי תביעות

 

:lol:

 

אתה לא תמצא אף אחד שיבטח אותך (בטח ובטח על רכב מהסוג הזה) בסכום נמוך יותר.

 

ובקשר לתשובה שלך מה בחור כמוני צריך 225 כ"ס: סתם כי בא לי ויש לי יכולת יש לי בן דוד שנוסע בקורבט עם 550 כ"ס והוא ממש נהנה בוא נגיד ככה זה לא הגיל זה המנוע!

 

אני מאוד מקווה שאתה לא גר באיזורים שאני מסתובב בהם.

פורסם

מה שקובע את המחיר במקרה שלך, זה לא שער החשמלי וסוג החניון,

אלא יותר: גיל, ותק + עבר ביטוחי, ותק נהיגה.

 

נסה לבצע השוואת מחירים דרך האתר: http://b2bit.co.il/

תוך מילוי כל הפרטים שברשותך.

פורסם
:lol:

 

אתה לא תמצא אף אחד שיבטח אותך (בטח ובטח על רכב מהסוג הזה) בסכום נמוך יותר.

 

 

 

אני מאוד מקווה שאתה לא גר באיזורים שאני מסתובב בהם.

 

איפה אתה מסתובב?

פורסם
אולי הוא מוכר את החניון לך תדע למה ישר להסיק מסקנות למה :wink:

 

 

יש עוד אפשרות חביבי לבטח את האוטו על שם אבא/אמא , לא לדווח שיש נהג בגיל 19 שנוהג ברכב , אלה ביטוח מקיף למעל24

 

ונגיד ועשיתה תאונה חס וחלילה אבא שלך מצהיר שהוא זה שעשה את התאונה

 

במקרה ופגעתה במישהו טלפן מהר לאבא שיגיע הכי מהר שאפשר ויתן את הפרטים שלו

 

לפוגע זה לא אמור לשנות כל כך מי פגע בו אלה שישלמו לו את הפיצויים

 

 

כמובןן שאינני צריך להסביר שדרך זו אינה חוקית , מסוכנת ומהווה הימור רציני למשך 19-24 שזה 5 שנים

 

אם מצאתה באמת TT שמורה כמו שציינתה ופשוט חבל לא לרכוש אותה מה שנראה לי קצת מוזר שעולה רק 70 אלף שקל

הייתי קונה אותה ונוסע בה בסופשים יחד עם אבא לטיולים בצפון/דרום וביום יום מתנייד עם הרכב של ההורים

 

בהצלחה

 

אני ממליץ לך למחוק את התגובה הזו כי מה שאתה מציע לבחור לעשות זה הונאת ביטוח שזו בעצם עבירה פלילית (באמת שווה להכנס לכלא בשביל כמה אלפי שקלים בשנה?).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תחליף סוכן ביטוח, המחיר מופרך לחלוטין!

אל תתקשר לחברות ביטוח, תבקש טלפונים פרטיים של סוכנים שעובדים בחברות ביטוח.

דבר עם ההורים שיבדקו אם יש להם הסדר ביטוח כזה או אחר דרך העבודה - זה הכי משתלם!

ה- 10 אלף שאתה מדבר עליהם נשמעים כאילו התקשרת ל"פול" ושאלת אותם כמה עולה... :?

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
אני בן 19 נהג צעיר בלי תביעות אני רוצה ביטוח לנהג יחיד זה כולה מה שביקשתי אבל למה כל כך הרבה?

 

1. היעדר תביעות אין לך כי בשביל 3 שנים היעדר תביעות צריך שיהיה לך פוליסה על שמך (או לפעמים מסתפקים גם בפוליסה של ההורים עם הרשאה שהיתה גם לך לנהוג) ולא היו תביעות.

 

2. מתחת לגיל 21 הפרמיות גבוהות מאוד, גם על רכבים "סטנדרטיים".

 

3. יש אפשרות לבטח את הרכב בפוליסה של צד ג'+גניבה (או "מקיף ללא כיסוי לתאונות", זה אותו דבר...).

זה אומר שיש לך כיסוי לנזקי צד ג', שבר שמשות וגרירה, וגם כיסוי לגניבה. אבל אם תהיה תאונה באשמתך הנזק לרכב שלך לא מכוסה.

נסה לקבל הצעת מחיר כזו, לדעתי זה יכול לצאת מחיר הגיוני (צד ג'+גרירה+שמשות עולה אולי 1500 שקל לגיל שלך. הכיסוי לגניבה עוד אלפים בודדים מאוד, בלי תלות בגיל)

 

4. שלא תחשוב אפילו על הקומבינה שתוארה פה, זו עבירה פלילית, ובנוסף כשזה יתגלה (וזה יתגלה, ברגע שתהיה תאונה מספיק רצינית כדי שיהיו עדים ותגיע משטרה) תישאר בלי כיסוי ביטוחי ועם חובות עצומים כלפי צד ג'.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...