Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא ביטוח ל-TT במחיר סביר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה שאני אבלע את הגלולה אין ברירה בינתיים אני אמשיך לחפש משהו יותר רציונלי

ובקשר לתשובה שלך מה בחור כמוני צריך 225 כ"ס: סתם כי בא לי ויש לי יכולת יש לי בן דוד שנוסע בקורבט עם 550 כ"ס והוא ממש נהנה בוא נגיד ככה זה לא הגיל זה המנוע!

 

1. אם יש לך יכולת אז שיתהיה יכולת גם להחזיק רכב מיוחד שכזה. אין מה לעשות - כך זה עובד.

 

2. כמה ביטוח בן דוד שלך משלם? אם הוא בגילך אז אני מהמר על 20,000-30,000 ש"ח בקלות רבה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תפנה לסוכנות פולסווגן-אודי ותבקש מהם שמות/טלפונים של סוכני ביטוח שהם עובדים איתם.

 

לרוב תקבל הצעות סבירות.

פורסם
אולי הוא מוכר את החניון לך תדע למה ישר להסיק מסקנות למה :wink:

 

 

יש עוד אפשרות חביבי לבטח את האוטו על שם אבא/אמא , לא לדווח שיש נהג בגיל 19 שנוהג ברכב , אלה ביטוח מקיף למעל24

 

ונגיד ועשיתה תאונה חס וחלילה אבא שלך מצהיר שהוא זה שעשה את התאונה

 

במקרה ופגעתה במישהו טלפן מהר לאבא שיגיע הכי מהר שאפשר ויתן את הפרטים שלו

 

לפוגע זה לא אמור לשנות כל כך מי פגע בו אלה שישלמו לו את הפיצויים

 

 

כמובןן שאינני צריך להסביר שדרך זו אינה חוקית , מסוכנת ומהווה הימור רציני למשך 19-24 שזה 5 שנים

 

אם מצאתה באמת TT שמורה כמו שציינתה ופשוט חבל לא לרכוש אותה מה שנראה לי קצת מוזר שעולה רק 70 אלף שקל

הייתי קונה אותה ונוסע בה בסופשים יחד עם אבא לטיולים בצפון/דרום וביום יום מתנייד עם הרכב של ההורים

 

בהצלחה

זו אחת העצות הכי מטומטמות ששמעתי כאן בפורום.

קודם כל זאת הונאת של ביטוח,פלילי, תיק במשטרה, כתם לכל החיים בחברות ביטוח ובכלל, להמשיך?!

לפני כמה שנים פגע ברכב של אחי בחור בן 19, גם הוא היה ללא ביטוח ושתי הרכבים טוטל לוס,מיד הגיעו כל בני המשפחה (כולל דוד שלו שהיה שוטר תנועה,וניסה לדבר עם השוטרים במקום) ועוד דוד ששיחק אותה עבריין,והתקשר הביתה .

לא הבנו הבנו בהתחלה על מה כל המאומה יש ביטוח שישברו את הראש שתי החברות, הסתבר אחרי כמה ימים שלבחור אין ביטוח והשבית קורולה 2002, והמשפחה היו מוכנים לשלם לנו כסף מהצד רק כדי שנשתף פעולה, כמובן שלא הסכמנו.

אני לא הולך לללכלך את הידיים שלי בשטויות האלה, וכן, מי שעושה מעשה חסר אחריות ולוקח סיכון, שידע שיש סיכון, ובמידה ויתפסו אותו שיבוא כמו גבר ויאכל את מה שבישל.

אביב8)

פורסם

לפותח השרשור: אם הייתי סוכן ביטוח לא הייתי מבטח אותך גם ב30 אלף בחודש!! נהג צעיר סביר להניח מתלהב עם רגל כבדה על הגז,נסיון של שנתיים בלחץ על הכביש רצון למשאית פוזה ו220 כ"ס ביד זה מתכון לצרות. אני מקווה בשביל נהגי ואזרחי ישראל שלא יבטחו אותך

פורסם

1) תקיפות כאלו אני ממליץ להשאיר לטוקבקטים של YNET, לא לפורום רציני. אתה סתם נכנס בו בלי מידע מקדים.

 

2) הונאת ביטוח זה באמת סיפור שאתה לא רוצה להיכנס אליו אז אל תחשוב עליו לשניה אפילו.

 

3) או שלא תבטח את האוטו (אולי ככה תיסע יותר בזהירות) או שתחכה ותמצא מישהו שמוכן לבטח במחיר נורמלי.

 

4) אם אתה קונה רכב כזה בגיל 19 (ואני די מתנגד לזה וחושב שהרכב הראשון של כל נהג צריך להיות רכב מחורבן כדי שירגיש מה זה להיות פגיע בכביש), אתה צריך לדעת מה העלויות של זה.

אם אתה לא יכול להחזיק רכב מסוים עם העלויות שלו, אל תחזיק אותו.

 

יוסי, שמשלם 1000 ש"ח לחודש על ביטוחים ל3 מכוניות.

פורסם

צודק, לוקח בחזרה.

אני שם את ההגדרה "סביר להניח" על כל ההודעה הזאת,פשוט נמאס מהתופעה הגורפת הזאת, של "ילדים" שרק (שנתיים זה רק) קיבלו רשיון, והולכים לקנות מכוניות שאין להם מושג איך להתמודד איתם בכלל, רק כי לאבאלה יש כסף. יאללה בוא נעשה "פתיחות ורייסים" על כביש החוף ב200 קמ"ש ונסכן את כל הסביבה די נמאס

פורסם

אם אתה גר באזור חדרה אני יכול להביא לך טלפון של סוכן ביטוח שעובד בחברת ביטוח שעזרה לי למצוא מחיר טוב לביטוח הרכב שלי בניגוד לכל החברות הגדולות האלה שלא רצו לבטח בכלל את הרכב שלי..

דבר איתי בפרטי אם אתה רוצה.

פורסם
צודק, לוקח בחזרה.

אני שם את ההגדרה "סביר להניח" על כל ההודעה הזאת,פשוט נמאס מהתופעה הגורפת הזאת, של "ילדים" שרק (שנתיים זה רק) קיבלו רשיון, והולכים לקנות מכוניות שאין להם מושג איך להתמודד איתם בכלל, רק כי לאבאלה יש כסף. יאללה בוא נעשה "פתיחות ורייסים" על כביש החוף ב200 קמ"ש ונסכן את כל הסביבה די נמאס

כן אה? כי רק ילדים בני 19 מתפרעים עם הרכבים הספורטיבים שלהם. עם טויוטה קורולה אי אפשר להגיע ל200 קמ"ש בכביש החוף?

להזכירך פורש ב200 קמ"ש ולא לא מדובר בילד בן 19

http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-166a7721ddeb021004.htm

 

רוכב אופנוע בן 51 נתפס על 233

http://news.walla.co.il/?w=/22/1358900

 

צעיר בן 22 נתפס על 179

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/306370

 

בן 25 נתפס על 211

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3334859,00.html

 

הגיוני שהם פחות מנוסים על הכביש,הגיוני שעם רכב כזה קל יותר לעבור על חוקי התנועה. אל דחיל ראבק מה זאת הצרות עין הזאת?

פורסם
לפותח השרשור: אם הייתי סוכן ביטוח לא הייתי מבטח אותך גם ב30 אלף בחודש!! נהג צעיר סביר להניח מתלהב עם רגל כבדה על הגז,נסיון של שנתיים בלחץ על הכביש רצון למשאית פוזה ו220 כ"ס ביד זה מתכון לצרות. אני מקווה בשביל נהגי ואזרחי ישראל שלא יבטחו אותך

 

דרך אגב מצאתי ביטוח מקיף ב-6 אלף ויום ראשון אני אמור לקבל הצעה יותר נמוכה מזה- מה שהובטח לי

אז בכיף אחי

והיה לי אוטו ראשון מחורבן שאת כל הדפיקות הראשונות הוא עבר (דייאו לאנוס חמוד כזה) גם ג'יפ היה לי RAV 4 עבר לאחותי שיהיה לה בכיף ומכאן ניסע לשלום P:

פורסם
כן אה? כי רק ילדים בני 19 מתפרעים עם הרכבים הספורטיבים שלהם. עם טויוטה קורולה אי אפשר להגיע ל200 קמ"ש בכביש החוף?

להזכירך פורש ב200 קמ"ש ולא לא מדובר בילד בן 19

http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-166a7721ddeb021004.htm

 

רוכב אופנוע בן 51 נתפס על 233

http://news.walla.co.il/?w=/22/1358900

 

צעיר בן 22 נתפס על 179

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/306370

 

בן 25 נתפס על 211

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3334859,00.html

 

הגיוני שהם פחות מנוסים על הכביש,הגיוני שעם רכב כזה קל יותר לעבור על חוקי התנועה. אל דחיל ראבק מה זאת הצרות עין הזאת?

 

זו לא צרות עין , זה נקרא דאגה לסובבים אותך ולך .

אתה באמת חושב שסתם חברות הביטוח נתנו מחירים יקרים ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
אולי הוא מוכר את החניון לך תדע למה ישר להסיק מסקנות למה :wink:

 

 

יש עוד אפשרות חביבי לבטח את האוטו על שם אבא/אמא , לא לדווח שיש נהג בגיל 19 שנוהג ברכב , אלה ביטוח מקיף למעל24

 

ונגיד ועשיתה תאונה חס וחלילה אבא שלך מצהיר שהוא זה שעשה את התאונה

 

במקרה ופגעתה במישהו טלפן מהר לאבא שיגיע הכי מהר שאפשר ויתן את הפרטים שלו

 

לפוגע זה לא אמור לשנות כל כך מי פגע בו אלה שישלמו לו את הפיצויים

 

 

כמובןן שאינני צריך להסביר שדרך זו אינה חוקית , מסוכנת ומהווה הימור רציני למשך 19-24 שזה 5 שנים

 

אם מצאתה באמת TT שמורה כמו שציינתה ופשוט חבל לא לרכוש אותה מה שנראה לי קצת מוזר שעולה רק 70 אלף שקל

הייתי קונה אותה ונוסע בה בסופשים יחד עם אבא לטיולים בצפון/דרום וביום יום מתנייד עם הרכב של ההורים

 

בהצלחה

 

אני רואה שאתה חי על הקומבינות האלה. אם אני זוכר נכון, בזמנו המלצת למישהו שלא הצליח למכור את הרכב שלו לשקר לקונים במצח נחושה. אחלה התנהלות.

 

אגב, איך הטיפ הגאוני שלך בעניין הביטוח אמור לעבוד? למה שהצד השני ישתף פעולה עם קומבינות? מה קורה בתאונה עם נפגעים?

פורסם

צרות העין של אנשים פה כבר ממש עולה על גדותיה ועוד תוביל אותי להפסיק להיכנס לכאן על אף ש'תפסתי' מהפורום הזה.

ראשית כל, חלאס.

לבן אדם יש, אבא\אמא מוכנים לשלם - ואין סיבה שהוא לא יהנה מעבודתם של הוריו, אחרי הכל הוא תוצר שלהם.

 

אני בחור בן 20 שנוסע על אוטו עם מנוע 3600סמ"ק ו-240 כ"ס ואומר לכם חד וחלק שאני הנהג הכי זהיר ובטוח שתפגשו.

הכל תלוי בחינוך מהבית ובתקינות השפיות. לא באוטו.

לצערנו לא חסר גם ערסים על סיויק שפיץ שנת 91 שבטוחים שזו מינימום M5 ומסכנים את הסביבה למרות ששווי המכונית שלהם לא עולה על שווי המחשב ממנו אתם קוראים את ההודעה הזאת כרגע.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם
זו לא צרות עין , זה נקרא דאגה לסובבים אותך ולך .

אתה באמת חושב שסתם חברות הביטוח נתנו מחירים יקרים ?

אתה גם חושב שמחירי הביטוח לאופנוענים הוא הגיוני?

אבא שלי בעל עבר נקי מתביעות,עם רישיון לאופנוע מעל ל30 שנים ועד לא מזמן שילם את שווי האופנוע שלו פעמים לביטוח בשנה.

אתה באמת מחפש הגיון בחברות ביטוח? במקום שכסף מעורב בו אין הרבה הגיון,העיקרון המנחה הוא למקסם את הרווח במינימום אחוזים להפסד.

שוב,נערים בגיל 19 קצת פחות מנוסים מנהגים שהם ותיקים יותר על הכביש,אבל יש כל כך הרבה דוגמאות של נהגים ותיקים עם מיליון ואחד אלף תיקים,נהגי משאיות עם כמות הנקודות שיש לכל המשפחה שלי ביחד בישראכרט.

נהגים עבריינים יכולים להיות בכל גיל ועל כל רכב. גם ברכב שווה חמשת אלפים שקל אפשר לנסוע על 150 קמ"ש וזה הרבה פחות בטיחותי.

פורסם
כן אה? כי רק ילדים בני 19 מתפרעים עם הרכבים הספורטיבים שלהם. עם טויוטה קורולה אי אפשר להגיע ל200 קמ"ש בכביש החוף?

להזכירך פורש ב200 קמ"ש ולא לא מדובר בילד בן 19

http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-166a7721ddeb021004.htm

 

רוכב אופנוע בן 51 נתפס על 233

http://news.walla.co.il/?w=/22/1358900

 

צעיר בן 22 נתפס על 179

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/306370

 

בן 25 נתפס על 211

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3334859,00.html

 

הגיוני שהם פחות מנוסים על הכביש,הגיוני שעם רכב כזה קל יותר לעבור על חוקי התנועה. אל דחיל ראבק מה זאת הצרות עין הזאת?

 

 

מה עשית בעצם? רשמת לי 2 וחצי דוגמאות של אנשים כביכול בעלי ותק בכביש שהתפרעו.הטענה שלי לא הייתה שאין ״ותיקי כביש״ עבריינים אלא שעבריינות בכביש מצויה בעיקר בקרב נהגים חדשים/צעירים! ברור שיש נהגי משאיות/מוניות/סתם אזרחים שהם עברייני תנועה ללא קשר לגילם אבל אין ויכוח שכשנהג חדש עולה על ההגה אז הוא חש התלהבות יתרה ולרוב עושה פתיחות/סגירות/רייסים/סתם לבדוק כמה האוטו שלי סוגר ובדרך מסכן אנשים תמימים. או שאני טועה ועיני צרות כלשונך?

פורסם
צרות העין של אנשים פה כבר ממש עולה על גדותיה ועוד תוביל אותי להפסיק להיכנס לכאן על אף ש'תפסתי' מהפורום הזה.

ראשית כל, חלאס.

לבן אדם יש, אבא\אמא מוכנים לשלם - ואין סיבה שהוא לא יהנה מעבודתם של הוריו, אחרי הכל הוא תוצר שלהם.

 

אני בחור בן 20 שנוסע על אוטו עם מנוע 3600סמ"ק ו-240 כ"ס ואומר לכם חד וחלק שאני הנהג הכי זהיר ובטוח שתפגשו.

הכל תלוי בחינוך מהבית ובתקינות השפיות. לא באוטו.

לצערנו לא חסר גם ערסים על סיויק שפיץ שנת 91 שבטוחים שזו מינימום M5 ומסכנים את הסביבה למרות ששווי המכונית שלהם לא עולה על שווי המחשב ממנו אתם קוראים את ההודעה הזאת כרגע.

 

אל תהיה מצחיק אין שום קשר בין חינוך מהבית להתפרעות בכביש זה סך הכול מושפעות מהחברה/סביבה. חסר ילדים עם חינוך ״זהב״ שנהרגו על 200 קמ״ש בכביש החוף כי סקרן אותם מה זה ללחוץ בפורש של אבא? תאמין לי שלא. ההשפעה של החברה היא הרסנית ולא רק בכבישים כידוע, בין אם זה שימוש בסמים/אלכוהול ושאר ירקות שסוטים מהנושא הנדון אבל רק מוכיחים שגם ילדים מבית וחינוך טוב ״מתקלקלים״ מסביבתם. אם אני נוסע מהר אז החינוך מהבית שלי מקולקל? שטויות.


×
×
  • תוכן חדש...