Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא ביטוח ל-TT במחיר סביר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה גם חושב שמחירי הביטוח לאופנוענים הוא הגיוני?

אבא שלי בעל עבר נקי מתביעות,עם רישיון לאופנוע מעל ל30 שנים ועד לא מזמן שילם את שווי האופנוע שלו פעמים לביטוח בשנה.

אתה באמת מחפש הגיון בחברות ביטוח? במקום שכסף מעורב בו אין הרבה הגיון,העיקרון המנחה הוא למקסם את הרווח במינימום אחוזים להפסד.

שוב,נערים בגיל 19 קצת פחות מנוסים מנהגים שהם ותיקים יותר על הכביש,אבל יש כל כך הרבה דוגמאות של נהגים ותיקים עם מיליון ואחד אלף תיקים,נהגי משאיות עם כמות הנקודות שיש לכל המשפחה שלי ביחד בישראכרט.

נהגים עבריינים יכולים להיות בכל גיל ועל כל רכב. גם ברכב שווה חמשת אלפים שקל אפשר לנסוע על 150 קמ"ש וזה הרבה פחות

 

זה שאבא שלך שילם את שווי האופנוע שלו עם כל הצער שבדבר לא אומר שאין בכך צדק. למה מחירי הביטוח של האופנוע גבוהים? כי משעמם לסוכני הביטוח? ברור שלא. המחירים גבוהים כי ההסתברות לנזק פיזי לרוב בלתי הפיך לאופנוען בתאונה גבוה בהרבה מנהג רכב. יש לך מושג כמה עולים ניתוחים/שיקומים לאחר תאונה? הון תועפות וזה לא כולל את הפיצויים לרוכב. הגיון קיים גם קיים בחברות ביטוח קל וחומר בכל הקשור לביטוחי אופנועים. ההגיון של חברות הביטוח אומר שככל שההסתברות שהם יפסידו כלכלית גבוהה יותר כך הביטוח שלך יקר יותר.בלי קשר אני מסכים איתך שעבריינות בכביש קיימת בכל גיל אך היא שכיחה יותר בקרב צעירים וזאת הנקודה הנדונה כאן.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אם יש כסף, לנהג חדש אסור שיהיה אוטו חזק.

למה? כי אין לו ניסיון, לא חינוך ולא נעליים!

 

אני מדבר מניסיון, לצערי ושמחתי הרכב הראשון שלי היה ב.מ.וו חדישה יחסית עם קצת חמוצים

בזכותה הופעתי לא פעם בבית משפט ואני מבטיח לכם שאם הייתי מקבל פולו 10 שנים על הכביש או אוטו אחר לא הייתי יכול להשתולל איתה כמו עם הבמוו.

 

לא נותנים שוטגאן למי שלא החזיק אקדח.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

אני חושב שאתה ממש מגזים.

נכון שזה מסוכן לתת לנהג חדש רכב חזק אבל בהדרכה נכונה וחינוך נכון הוא בהחלט יכול להמנע מצרות.

רוצה דוגמא חיה? הרכב הראשון של אחי היה קליאו ספורט MK1 (ועוד שיפרנו אותה בשנתיים שהיא הייתה אצלנו), בהדרכתי הוא לא עשה תאונות, לא קיבל דוחות ותאמין לי שלא נסענו ברכב הזה כמו סבתא.

מה שמצחיק זה ששנה אחרי שמכרנו את הרכב הוא נתפס עם הקורולה המשפחתית על 150 קמ"ש בטיול בצפון עם החברה בחופשה מהצבא.

 

הבעיה של הנהגים הצעירים היא שהם חושבים שהם יודעים הכל אבל ת'כלס לא יודעים כלום, וזה מביא אותם מהר מאוד לקפוץ מעל הפופיק ולעשות תאונות. גם אני פעם הייתי כזה, לצערי הצלחתי באורך פלא לא להיות מעורב בתאונה ועם הזמן ריסנתי את עצמי.

לכן שאני חושב שעם חינוך מוטורי מתאים ושליטה על היצרים ניתן בהחלט לתת לנהג חדש רכב ספורטיבי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...