Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר לי את הקטע עם הג'נקית על הספר? היתה באטרפיה מוחלטת שהיא חייבת ספר, כאן ועכשיו.

זו בחורה ? :oops: הייתי בטוח שזה האח הגדול VIP עם פיני גרשון.

אני אראה מחר, לדעתי אתם מתבלבלים וזה הוא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

ואגב, אני די עצוב בשביל אלו שצופים בערוץ 20 בציפייה שיקרה משהו מעניין. הם הרי מכלים את זמנם לריק כי 99% מהזמן לא קורה שם שום דבר, ו-99% מה-1% שנותר אפשר לראות בערוץ 2 בשעה וחצי מרוכזת.

 

רוני

 

+1 והערה קטנה: גם כשקורה משהו מעניין בערוץ 20, המסך מוחשך/השידור עובר למצלמה אחרת.

למה? כדי שכולם יראו את זה במשדר המרכזי.

לא היה ולא יהיה לי את ערוץ 20, גם בגלל שאין לי זמן יקר לבזבז לריק וגם בגלל שקופרמן ושות' באמת יורקים על המשלמים לערוץ 20.

 

נ.ב: צפיתי אתמול בפרק של יום שבת ולרגע חשבתי שהכניסו את עוז זהבי במקום עתי לבית "האח הגדול" .. :shock:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

לפי הבנתי דווקא בערוץ 20 רואים יותר ברור מה קורה בבית מפורומים שונים שקראתי הבנתי שההפקה מגמגתית מאוד ועורכת בצורה ברורה את התוכנית ומציגה כל משתתף באיזה אור שבא לה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפי הבנתי דווקא בערוץ 20 רואים יותר ברור מה קורה בבית מפורומים שונים שקראתי הבנתי שההפקה מגמגתית מאוד ועורכת בצורה ברורה את התוכנית ומציגה כל משתתף באיזה אור שבא לה.

 

זה בידיוק ככה !

 

כולם יודעים שההכרעה על המודחים תמיד מוכרעת בתכנית ההדחה, ובשבת זה היה נראה לעין בבירור

איך ההפקה מקדמת את ליאם כדי שלא ידיחו אותה, מי שצופה בערוץ 20 יכול לראות שהמצב בפועל שונה

מאוד ממה שמראים בתוכניות המקוצרות

פורסם
לפי הבנתי דווקא בערוץ 20 רואים יותר ברור מה קורה בבית מפורומים שונים שקראתי הבנתי שההפקה מגמגתית מאוד ועורכת בצורה ברורה את התוכנית ומציגה כל משתתף באיזה אור שבא לה.

 

הכוונה היתה לאירועים "מעניינים" כמו הקטע בין השמיכות של ליהיא ועתי או השיחות של הדיירים עם ה"אח".

אפילו מצפייה בדו"ח היומי אני מבחין בדברים ברורים יותר מאשר בתוכנית הדו-שבועית, כך שברור שבערוץ 20 רואים דברים אחרת מאשר התוכנית המרכזית.

 

בכל מקרה, אתה וזה שמעליי צודקים בקשר לעריכה המגמתית של ההפקה לפני הדחות.

כבר כתבתי על זה וזה היה לאורך כל שלושת העונות - מבובליל ושפרה עד לליאם ויורם ואני בטוח שזה גם יימשך בעתיד.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

את השיחות עם האח הגדול ההפקה לא משדרת בכוונה , הרי צריך להביא רייטינג לתוכנית בערוץ 2 , אז כביכול בערוץ 2 מה שאין בערוץ 20 זה השיחות עם האח , ככה זוכים לרייטינג קבוע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

פרידה הזאת קרעה אותי מצחוק. הקטע בו היא התנפלה על אחת התאומות הפיל אותי מצחוק!

 

כל הכבוד להפקה על העונה הנוכחית. אומנם העונה רק בתחילתה, אך כבר עכשיו ניתן לראות כי העונה הזו הרבה יותר מושקעת מהעונה הקודמת.

 

יום רביעי צריך להיות מעניין.

 

אני כבר מחכה לראות איך "יקי" ילמד את הספרדים את השיר שלנו - זה יהיה בידור לשמו!

 

 

אני מחכה... :)

פורסם

"האלימות הזו מעצבנת אותי. אני לא יכולה. מאיפה הם מביאים את האלימות הזו. בא לי להכניס לו בוקס בפנים!" פרידה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אל תהיו בטוחים ,

לפי הפרק האחרון, שבוא ניסו להוציא את פרידה רעה וחולת נפש , יש סיכוי שהיא הולכת

ואם כמה שאני רוצה שליהיא תלך , אף אחד לא יוותר על האקשן עם הבחור בעל השם של חיית המחמד

 

 

 

ומשפט לסיום ,

לה-לה אפצ'י ! :lol:

פורסם

הקהל בבית לא בוחר את האנשים לפי טוב ליבם, אלא רק לפי כמה הם מעניינים ומושכים בעלילה.

 

פרידה ויגאל הם דמויות לא משעממות בבית, לעומת ליהיא עם כל החפירות האלו על עתי, זה כבר מעצבן...בעצם זה תמיד עצבן.

פורסם

עזבו הדחות, העיקר שמג'יק ינצח.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

שג'קי ינצח? אוי ואבוי לנו אם האיש הכי טיפש בבית ינצח. אומנם הוא חמוד ומצחיק אבל הוא טיפש (באשמתו או שלא באשמתו) ונראה לי מוזר לתת פרס על טיפשות. אם כבר יש מישהו שצריך לנצח זה אלעד, רגוע, שקול ועד עכשיו לא הראה סימנים של אי שפיות כמו שאר דיירי הבית.

 


×
×
  • תוכן חדש...