Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שג'קי ינצח? אוי ואבוי לנו אם האיש הכי טיפש בבית ינצח. אומנם הוא חמוד ומצחיק אבל הוא טיפש (באשמתו או שלא באשמתו) ונראה לי מוזר לתת פרס על טיפשות. אם כבר יש מישהו שצריך לנצח זה אלעד, רגוע, שקול ועד עכשיו לא הראה סימנים של אי שפיות כמו שאר דיירי הבית.

 

 

ויותר מזה , הפגין שיש לו אופי ולב טוב והוא שיחק אותה עם הקסטניטות :lol:

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחת ההדחות הברורות שיהיו השנה.

 

ביי ליהיא או שעליי לומר Good bye honey :).

 

1+

זה ברור מאליו שהיא עוזבת בהדחה הבאה - היא פשוט משעממת ולא תורמת כלום.

פורסם

" שג'קי ינצח? אוי ואבוי לנו אם האיש הכי טיפש בבית ינצח."

איזה התנשאות, הלוואי עלי כזו טיפשות כמו שלו !

אני עם ספרדית פרפקט (שאין לי, נגיד והיה לי) לא הייתי מיצג את ישראל טוב ממנו באח הגדול בספרד.

אף אחד אחר מהבית העונה לא היה מייצג אותנו טוב יותר.

יש לו את הקסם הזה שלבודדים יש.

כן, במספרים אני לוקח אותו, (IQ, פסיכומטרי, you name it) זה לא עושה אותי טוב יותר ממנו.

להגיד שאוי ואבוי הטיפש ינצח כאילו זו תחרות מי הדיקן הבא של החוג לפיזיקה ?

אני מצטער אני לא ראיתי בבית שום תחרות על "הראשון שיגיע לאיחוד של הכל לכדי נוסחה אחת יפה יקבל מתנה ספר עם ההוכחה המלאה של משפט פרמה כדי שלא ישתעמם שם בשיחות סרק על תורת המיתרים והמימד ה 11"

יש לו את היכולת להנות מהחיים

הוא לא מטפס על גבם של אנשים כדי להשיג משהו כמו שאחרים בבית עושים, הוא מקסים.

 

הגמד משעמם, לא ראיתי אותו עושה שם כלום, למלמ רציני מבחינתי

(ואני רואה גם את 20 ולא רק מה שיש ב 2)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור , זה הכל בגלל ההפקה המחורבנת הזאת , יש שם המון מתמודדים שבקושי מקבלים זמן מסך זה לא יאומן כמה שההפקה מתרכזת במתמודדים מסוייימים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

 

מגניב לגמרי :-)

אני חושב שהם צריכים לנצח, למרות שנופר הייתה מדהימה.

 

הם ניצחו.

היה היום הצבעות של ארגנטינה ואיטליה.

 

10-12 לספרד (ארגנטינה)

12-1 לספרד (איטליה)

 

גם עם היוונים יתנו 12-0 לישראל אנחנו הפסדנו.

פורסם

ג'קי מצחיק בטירוף ויש לו קסם (להלן "מז'יק") מטורף.

באלעד לא מצאתי שום דבר מיוחד וחוץ מזה הוא כל הזמן נוגע עם הידים בכפות הרגלים שלו ו(לא רק שם) ואז מלטף כל מה שזז..

פורסם

לא ראיתי את הפרק הקודם, אבל זה שנגמר ברגעים אלה הספיק לי בשביל להבין סופית שהעונה הזאת פשוט שוברת שיאים של עליבות. בהתחלה חשבתי שהדיירים פשוט לא מעניינים, עכשיו ברור לי שהבחירה כמעט בכל אחד ואחד מהם הייתה שגויה (ואולי הרייטינג לא יסכים איתי...).

 

ג'קי הזה, יגאל קלט אותו במדויק. דרור, אני מצטער, אבל עם כמה רחמים שיש לי כלפיו על כך שהוא נעול על נופר (למרות שהיא בבירור לא רוצה אותו), הוא יצא מה-זה אפס בקטע עם התאומה. ולא רק במה שהוא עשה איתה בלילה, אלא גם באיך שהוא התייחס אליה למחרת.

ולא שליגאל לא הגיע ללכת - עם איך שהוא מדבר לאנשים אחרים בבית, בכוחניות ואלימות, מגיע לו בריבוע. אבל גם לליהיא מגיע ולא רק בגלל מה שהיא עשתה עם עתי, אלא גם כי היא בטוחה שכולם "נגדה" כי הם מקנאים (ולא, חס וחלילה, כי היא מגעילה). פרידה גם צריכה (ורוצה) לעוף משם, ההתנהגות שלה מתחת לכל ביקורת. עמיר, לפי מה ששמעתי שהוא אמר, צריך ללכת גם (ועוד לפני ההתבטאות הוא היה טיפוס מגעיל), לי עוז סכסכן, דנה משוכנעת שהשמש זורחת לה מהתחת, אלעד הוא פרווה לגמרי (בסופו של דבר הוא גימיק ותו לא), ליאם מתייפיפת ומלאה מעצמה... להמשיך?

 

בכלל, יותר מדי אנשים בעונה הזאת רוצים לצאת משם (יורם, פרידה) או מגיע להם לעוף משם מהר (ליהיא, עמיר). השאר - פשוט לא מספיק מעניינים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים בגדול עם רוני.

חיבבתי את ג'קי עד אתמול - הקטע עם שירן היה מגעיל ברמות והוציא אותו קטן (מאוד). אם עד אתמול הרבה (וגם אני) היו משוכנעים שאחרי ה"הופעה" שלו בספרד, הוא ישייט לו בנינוחות עד לזכייה - אתמול הוא איבד הרבה נקודות אצלי (אני מניח שגם אצל אחרים).

בכל מקרה, בערך באמצע הפרק ידעתי שיגאל עף - העריכה כיוונה את המסמסים בדיוק למה שהיא מעדיפה.

 

בכל אופן, באמת קאסט חלש העונה.

אני יהמר שליעוז עף שבוע הבא ביחד עם יואב/ליאם.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

רוני, אני מסכים עם כמעט כל מה שאמרת והתגובה מעלי מסכמת גם את רוב מה שהייתי עונה בעצמי :-)

ג'קי איבד אצלי נקודות אתמול ובכלל הקאסט מוזר השנה.

מה שצרם לי בהודעה הקודמת היא התנשאות בסגנון ליאם ועליה ניסיתי להגיב :)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מכל הפרק אתמול דווקא יצא רושם אחד טוב אצלי (בכל הקשור למחשבותיי על העונה הזאת -זהה לדבריו של רוני):

עד אתמול תפסתי מנופר כעוד טמבלית תל-אביבית טיפוסית, מפונקת, אגרסיבית ומחוברת לעצמה.

אתמול, ובכלל בתמונה הכוללת לאורך כל העונה עד עכשיו, היא יוצאת שקולה, חכמה ומגיע לה קרדיט על התנהגות בוגרת ויציבה בסיר הלחץ הזה.


×
×
  • תוכן חדש...